Третій «лимон» на ідею від ОККО тепер у Дніпрі


Опубликованно 07.11.2018 15:22

Третій «лимон» на ідею від ОККО тепер у Дніпрі

У Львові відбувся фінал масштабної акції ОККО «Лимон на ідею». Яскравий захід від ОККО об'єднало учасників з усієї країни. Більше 60 чоловік приїхали до Львова на фінал акції і для підтримки 14 щасливчиків, які претендують на головний приз – один мільйон гривень.

Улюбленицею долі в цей день стала учасниця акції з Дніпра Тетяна Угленко. Вона змогла вибрати необхідний ключ, відкрити замок і отримати головний приз.

«Я зовсім не очікувала. Насправді це чоловік стирав смайлики на картці, а потім ми вирішили, що змагатимуться за мільйон буду саме я. Навіть ще й не думала, куди буду витрачати виграний приз, але ідеї, звичайно, є», - розповіла Тетяна.

Ще 13 грошових призів від 10 до 100 тисяч гривень роз'їхалися разом зі щасливчиками у всі куточки України.

«Ми очікували, що ця акція знайде відгук у наших клієнтів, але не думали, що «Лимон» стане настільки популярним. Тому, ми вирішили, що обов'язково повинен пройти ще один етап акції та розіграш третього мільйона гривень. Зауважу, що з 1 вересня по 17 жовтня 2018 року в рамках третього етапу акції було роздано близько 7 мільйонів призових карток, а кількість унікальних учасників склала більше 1 000 000 чоловік», - коментує керівник департаменту маркетингу мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів.

З травня по листопад 2018 року мережа АЗК ОККО провела три розіграшу акції «Лимон на ідею». 38 щасливчиків виходили у фінал кожного з етапів конкурсу і мали можливість поборотися за головний приз. Призовий фонд акції склав майже 4,5 мільйона гривень - крім трьох мільйонерів-переможців, всі учасники фінальних етапів акції отримали сертифікати на грошові призи на десять тисяч, п'ятдесят тисяч і сто тисяч гривень.

Разом з розіграшем третього мільйона завершилася акція «Лимон на ідею». Але не закінчилися ідеї та бажання втілювати їх у життя. Тому мережа АЗК «ОККО» буде і надалі дивувати своїх клієнтів новими акціями і розіграшами.



Категория: Автоновости