У передмістях Києва планують побудувати нові транспортні розв'язки


Опубликованно 13.11.2018 00:42

У передмістях Києва планують побудувати нові транспортні розв'язки

На під'їздах до Києва планують побудувати п'ять дворівневих транспортних розв'язок, які дозволять підвищити безпеку руху і поліпшити екологічну ситуацію в передмістях столиці.

Як повідомляється на сайті «Укравтодору», кошти на реалізацію проекту виділить Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ). Проектом передбачено будівництво п'яти дворівневих транспортних розв'язок в передмісті Києва: на дорозі М-06 (Київ-Чоп) на повороті до масиву Чайка (км 15+668), у с. Білогородка (км 20+029) і с. Паркінг (км 21+767), а також на дорозі М-05 (Київ-Одеса) - на повороті на с. Чабани (км 15+390) та смт Боярка (км 21+847). Зокрема, на розв'язках біля с. Чабани та смт. Боярка проектом передбачено будівництво естакад під лівоповоротні з'їзди транспортної розв'язки. Естакади для розвороту автотранспорту в бік Києва спроектовані в тілі насипу (висота насипу 3-4 м) з облаштуванням шляхопроводів по основному проїзду дороги Київ - Одеса.

Як зазначили в «Укравтодорі», проектно-кошторисна документація вже пройшла комплексну державну експертизу. Реалізація проекту може початися вже в 2019 році, після завершення тендерних процедур.

За даними «Укравтодору», ініціював будівництво транспортних розв'язок в передмісті Києва, інтенсивність руху на міжнародній автомобільній дорозі М-05 Київ-Одеса, біля населених пунктів Чабани, Гатне, Іванковичі становить понад 40 000 автомобілів на добу. З кожним роком трафік на цій дорозі зростає, що призводить до підвищення рівня аварійності, забруднення навколишнього середовища, втрати часу та інших проблем. Як підкреслили в агентстві, облаштуванням транспортної інфраструктури в районах інтенсивної забудови повинні займатися обласні та місцеві влади, які отримують пайові внески від забудовників. Розмір таких внесків, які повинні бути спрямовані на розвиток транспортної інфраструктури до споруджуваних об'єктів, прив'язаний безпосередньо до вартості будівництва. У передмісті Києва це значні суми, яких цілком достатньо для організації відповідної дорожньої інфраструктури.



Категория: Автотехника