Астон Мартін Сент-Атан заводі для підвищення ефективності виробництва


Опубликованно 28.12.2018 10:48

Астон Мартін Сент-Атан заводі для підвищення ефективності виробництва

Астон Мартін створює свій новий позашляховик і електромобіль заводу в Уельсі з виробничої лінії в два рази швидше за свого штабу заводі Гайдон, як він шукає більшої ефективності виробництва.

Робітники на нові ст заводу Атан буде мати половину часу, щоб відповідати компоненти порівняно з тими, в Гейдоне, де зору, Рапід, DB11 і DBS Schaffhausen побудовані. Збірка станцій в Санкт-Атан заплановані приблизно в 20 хвилинах 'такт' час – галузевий стандарт для організації виробничих ліній – порівняно з 39 хвилини за Гейдон.

“Сент-Атан буде більш ефективним, тому що це новий завод створюється з вигодою 15-річний досвід операцій з Гейдон", - сказав Астон Мартін.

Астон Мартін DBX не показано на найближче форма виробництва до 2019 розкрити

Вельш завод буде виробляти 7000 автомобілів на рік, стільки ж, скільки Гейдон, але на один замість двох ліній. Санкт-Атан складається з трьох перетворених ВВС Ангари – перше, тіло-у-білих рослин, другий магазин фарб і третій заключний актовий зал.

Завод запустять пілотний випуск нової DBX мають атрибут позашляховика наступної весни, з серією моделей відомий як внутрішньо РТ2 (для судового провадження 2). Ініціатором електричний поштовх на Астон Мартін Рапід Е також буде проводитися на місці в 2019 році, коли двері офіційно відкриті. У 2021 році, Перший автомобіль класу люкс бренд Lagonda буде увійти у виробництво, як частина все-ЕВ лінійці Роллс-Ройс суперників.



Категория: Автоновости