Volkswagen до капремонту моделі дилерських продажів у 2020 році


Опубликованно 29.12.2018 07:45

Volkswagen до капремонту моделі дилерських продажів у 2020 році

Фольксваген анонсував радикальні організаційні зміни, у свою дилерську і торгову мережу по всій Європі, як вона готується до запуску свого ідентифікатора електричний суб-бренд автомобіля.

В основі змін-це нова онлайн-продажів та обслуговування каналу, що дозволить Volkswagen, щоб продавати автомобілі безпосередньо покупцям, а також пропонуємо індивідуальні послуги мобільного зв'язку. Канал також дозволяє відстежувати водіння клієнта і запропонувати більш-повітря оновлення програмного забезпечення через набір нових варіантів підключення буде доступна на майбутніх моделях.

Він буде підтримуватися Мережа міських салонів і поп-магазинів, які були розроблені, щоб принести Фольксваген ближче до потенційних клієнтів в рух, спрямований на організацію продажів німецького автовиробника більш гнучкою та ефективною.

"Ми дізнаємося більше про потреби наших клієнтів і зможете розробляти індивідуальні пропозиції для кожного через інтелектуальне управління даними", - заявив Юрген Стакманн, член правління концерну Volkswagen, відповідальний за продажі і маркетинг. В результаті реорганізації свою діяльність у сфері продажів, Volkswagen каже, що сподівається досягти до п'яти мільйонів нових та існуючих клієнтів через інтернет щороку.



Категория: Автоновости