Подорож Міцубісі від ралі роялті плагін в піонерському


Опубликованно 01.01.2019 08:18

Подорож Міцубісі від ралі роялті плагін в піонерському

У другій половині 1990-х років, Міцубісі марка була на підйомі. Вона використовувала свою довгу історію робить дуже здібним повнопривідних позашляховиків виробляти Лансер Ево, яка забрала чотири поспіль вигравав чемпіонат світу з ралі Томмі Мякінен за кермом і в дорозі, форма авто, легіон шанувальників.

Але навіть тоді бренд представив загадка. Японська фірма завжди була інженерної світлодіод, здатний інновацій і велич: пам'ятайте, Лансер Ево, ultratough Сьогун, поважний Л200 пікап і, нещодавно, Outlander PHEV плагіна в гібридних? Але коли він відхиляється від свого інженерного досвіду, результати набагато менш приваблива.

Це було важко кв. незабутні Ево в основному забывающийся стандартний Лансер, або намалюйте зв'язок між будь-якому місці сьогуна і руйнує міста автомобілі, такі як наприкінці епохи Кольт. Як наслідок, ключові моделі, можливо, став ще більш помітним, ніж бренд, так що, коли Лансер Ево вийшов з виробництва, у Великобританії компанія Mitsubishi повернулася до будучи відносно ніші фірма у чому продаж здатна позашляховиків у сільській місцевості – до приходу змінюють правила гри Берсерк електромережі.



Категория: Автоновости