Субару Форестер eBoxer преміум 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 03.12.2019 02:33

Субару Форестер eBoxer преміум 2019 коментар Великобританія

Що це?

П'ятого покоління Субару Форестер, нині в продаж у Великобританії, є першим європейським Субару запропонувати бензин-електричною гібридною силовою.

Ми їхали у вигляді прототипу на полігоні на початку цього року. Тепер з'являється шанс побачити, як це працює в праворульном, в реальному світі, і щоб виконати критичний погляд над її зараз,-підтвердив життєво важливу статистику.

Це один з небагатьох японських гібридних позашляховиків, які прийшли за останні пару років, всі з них, щоб довести, що вони можуть бути життєздатною альтернативою тому, що багато як і раніше вважають дефолт-дизельний варіант сімейного 4х4. Якщо ви один з багатьох в питання, скористатися моментом, перш ніж закотити очі. Електрифікація як і раніше помітно в політичному порядку денному, зрештою, як тенденція, воно нікуди не дінеться. Крім того, допомогу в натуральній формі (Бик) діапазонах встановлюються затягнути досить різко в наступному році, як компанія у Великобританії автомобіль система оподаткування дозволяє повністю перейти на ВПИМ СО2 тест цифри, даючи флот водії дуже хороша причина дійсно звалити умовно харчування-альтернативи з низьким рівнем викидів гібридних.

- Значить, це Субару прийшов саме в потрібний час, щоб врятувати ваш податкової накладної? Не зовсім. З або без його порівняно низький-вплив гібридний збільшення трансмісії, новий Форестер, напевно, ніколи б не був першим гібридним позашляховиком на ощадливий водій автомобіль компанії на тест-драйв, з причин, ми дістанемося. Навіть якщо і так, це розчаровує, щоб з'ясувати, наскільки слабкі економію чохол для володіння цього автомобіля може бути. На що це схоже?

Лісник ніколи не було типового середнього сімейного 4х4, і хоча це тепер більше, ніж коли б то не було, продовжує в тому ж нетрадиційному ключі в безліч способів. Тепер матч більше своїх конкурентів по довжині і внутрішнього простору, але залишається нижче посадкою, ніж у класі норма і місць з відносно низькою точці стегна, що більшість людей або зсуваються вбік або навіть сісти, а не піднятися до причалу.

Салон світильників і фітинги свідчать в місцях спроба значно поліпшити встановленим стандартам Субару на сприймається якість, але це той, який мав обмежений успіх. Лісник має досить товстий-почуття, тихо класним виробництво електричної розподільчої та досить багатий шкір на сидіння і дверні панелі, а ось палітри матеріалів в інших місцях трохи теж мінлива і безсистемні, суперечливі тактильні якості, для того, щоб вдарити тебе, як по-справжньому елітний водіння навколишнього середовища.

У комплектацію входять адаптивні світлодіодні фари, інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном, смартфон дзеркалювання, адаптивний круїз-контроль, самовирівнююча підвіска і Субару зір набір систем активної безпеки в стандартній комплектації. Якщо ви хочете, люком, навігаційної системи, шкіряної оббивки або працює задні двері, вам потрібно розщедритися ?3000 преміум-обробки.

Автомобіля на дорозі продуктивність не робить його далеко за знаком респектабельності для прямого прискорення, всебічну керованість і паливну економічність, хоча це трохи краще для механічної доопрацювання. Чи повинен я купити один?

Субару вже давно роблять машини для людей, які потребують досить жорсткою, здатним позашляховиком, а не для тих, хто просто хоче кросовер або позашляховик, тому що він великий і може зробити їх життя легшим.

І важливо зафіксувати, що причина того, що Лісник eBoxer не вистачає трохи пов'язаних з емісією раціональне поводження з одного боку і на дорозі керованість на інший, тому що він був розроблений, щоб працювати так само добре, по гравію, вибоїнах, схилах і полям, як по асфальту, і ще поставити програму ви очікуєте від традиційної 4x4. Коробка передач CVT і гібридна система допомоги дійсно дуже добре працює на траві, бруду і крутих підйомів. Вони, ймовірно, відмінно підійде для зберігання пильним контролем швидкість при буксируванні теж.

Якщо це звучить як автомобіля ви користувалися, ви повинні розглянути лісника. Так, ви будете нетиповий сучасний покупець позашляховика. Цілком очевидно, вам не обов'язково бути акушером-Хайлендс, в Котсуолде кінського ветеринара або загартованої караванінга експерт, але це, напевно, допомагає, якщо ви не.

Якщо ви не, ви могли б також поглянути на те, що це Субару пропонує на папері і незрозуміло, чому ви віддаєте свій дизельний Фольксваген Тігуан за це (що, ви вже здогадалися, ймовірно, виділяє менше СО2). Ну, ви, напевно, не варто, і, напевно, тому, тим не менш розумні їх гібридних систем, позашляховики Субару за своєю природою залишаються досить рідкісні, нішеві варіанти.

Коли все сказано і зроблено, цей має неповторний ореол технологічний розвиток; автомобіль, що був попередньо спроектований, цілком ймовірно, при обмеженому бюджеті, для того, щоб перекинути місток до більш ефективних, інноваційних наступника. Ось що є найменш симпатичними про це.

З іншого боку, це не нонсенс автомобіля і володіє дивовижним почуттям Субару-Марка справжність про це, обидва з яких є досить приємний. Для більшості сучасних покупців позашляховиків, там просто не буде достатньо, щоб рекомендувати його на папері і все ще на дорозі. Але ті, хто дійсно потребують в тому, що він може зробити ще, ймовірно, знайти спосіб, щоб зрозуміти це досить легко.

Субару Форестер 2.0 і Е-боксер специфікація преміум Lineartronic

Де Міддлсекс, Великобританія Ціна ?36,995 на продаж зараз двигун 4cyls горизонтально-опозитний, 1995 куб. см, бензин, плюс електричний мотор потужність 148bhp, 16bhp (бензиновий двигун, електродвигун) , обертаючий момент 145lb футів, 48lb футів (дизельний двигун, електричний двигун) коробка передач варіатор Споряджена маса 1687kg максимальна швидкість 117mph 0-62 миль в годину 11.8 с Витрата палива 34.7 миль на галон викиди CO2, податкова група ТПМ конкуренти Хонда ЦР-В гібридних, Міцубісі Аутлендер Фева

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Автоновости