Під шкіру: еволюція автоматична коробка передач


Опубликованно 10.12.2019 00:33

Під шкіру: еволюція автоматична коробка передач

З початку тисячоліття і стрімко розвивається законодавства викидів, технології автоматичної передачі перейшов на темп. Для виконання економічно, двигуни повинні працювати в найбільш ефективної їх частини робочого циклу, 'солодке пляма', як можна частіше.

Для цього їм потрібна передача з достатньою кількістю передавальних відносин. Автомобілі збільшено з трьох до чотирьох шестерень в 1980-х роках, і з чотирьох до п'яти в 1990-ті роки, але і щоб зробити стрибок до шести взяв деякі з'ясування того, за рахунок додаткових площ, необхідних для. Планетарний (планетарний ака) коробок передач є будівельним матеріалом для традиційних автоматичних коробок передач і складається з сонячної шестерні в оточенні трьох або більше планети шестерні всередині зубчастого вінця. Німецький виробник трансмісії ZF був одним з тих, які вдалося зробити величезний стрибок в автоматичному конструкцію редуктора в 2002 році шляхом включення компактний Lepelletier концепції редуктор з планетарних gearsets. Це дозволило розмістити більше передавальних відносин у тому ж або меншому просторі.

Нова коробка передач ZF для 6лошадиная сила, яка (що не дивно) замінив 5HP і вперше з'явився в четвертому поколінні BMW 7-ї серії. Його перенесли гру на довгий шлях, з моменту блокування гідротрансформатора для запобігання "прослизання" в гидромуфтой, а не лише в Топ гір, але і на всіх швидкостях. Він може від'єднати двигун від гідротрансформатора, щоб економити пальне, і адаптивної стратегії нового 'АСИС' зрушення. У ньому містяться лише 470 компоненти замість 5 к. с. По 660, коротше (завдяки нової компактної коробок передач), важив на 13% менше, швидше розганяється і використовують на 7% менше палива. Вона також має інтегрований мозку, так звана мехатронних модулів, маркування відходу від двигуна і коробки передач самостійно працювати в новій філософії 'інтегрованої трансмісії, де двигун і коробка передач спілкуватися один з одним. Зараз ці два можуть працювати разом, щоб досягти кращої паливної економічності і викидів. У 6лошадиная сила змінився 8лошадиная сила, додавши ще два співвідношення і подальші вдосконалення, щоб зробити його ще більш ефективним.



Категория: Автоновости