Новий "levogue" і Субару СТІ показав, як тепла майна


Опубликованно 21.01.2020 08:36

Новий

Субару представила ряд чудових варіант STI продуктивності свого нового майна "levogue" і в Токіо авто салон.

Дебютує у формі прототипу напередодні запуску на ринок в Японії вже в цьому році, "levogue" та ДПІ приносить укладання хитрощі, натхненний ралі спадщини Субару, крім технічного переозброєння, спрямованих на підвищення досвід водіння.

Діапазон-топпер встановлюється окремо від стандарту другого покоління "levogue" і з продуктивність-надихнув пакет кузова, який включає в себе перероблений передній спліттер, великий задній дифузор і рожевий емблеми STI на передні і задні. Новий набір легкосплавних дисків виглядає також.

В іншому місці, модель сильно нагадує стандартний "levogue" і, що Субару описує як "великих перегонів" майна. Великий всмоктування капот переноситься, в той час як зростання windowline, похилий дах і задній спойлер натякають на його потенційну продуктивність.

Під "levogue" і НТІ на приріст електронним управлінням амортизаторами - перший для Субару - що, як кажуть, щоб доставити 'спортивний стиль'. Новий інтегрований селектор режиму водіння керує поведінкою двигуна, рульового управління, підвіски і повний привід запропонувати "більше участі і задоволення".

Немає жодного слова на те, чи буде ДАІ пропонували збільшення потужності в порівнянні зі стандартною "levogue" і, який оснащений останньою версією 1,8-літрового Субару безпосереднім уприскуванням бензиновий опозитний двигун. Субару стверджує, що на збіднених сумішах технології, розміщені на прискорення врівноважує нові трансмісії та екологічні показники при перспективних сильний крутний момент.

"Levogue" і НТІ відображається з затемненими вікнами, залишаючи інтер'єр в таємниці. Можна очікувати акцент на простір і комфорт, однак, в той час як пропонують той же розширений допомоги водієві пакету і підключення функції, як стандартна модель.



Категория: Автоновости