Підйом, падіння, і чудове повернення Хаммер


Опубликованно 05.04.2020 09:46

Підйом, падіння, і чудове повернення Хаммер

Слайд з

Історія Жужжалка є унікальною в автомобільній промисловості.

Народився від війни, транспортні засоби в розпорядження цивільних осіб були розроблені з одиничним випадком використання на увазі: не-roading. Такий підхід до розробки позашляховика вийшов Хаммер в цій культу в перші роки 21-го століття, перш ніж він став чимось на зразок ізгоя тільки через кілька років.

Безліч факторів зійшлися, щоб знищити автоконцерн в 2010 році, але, через десятиліття, це загрунтувати, щоб зробити малоймовірним повернення чемпіона електротехнології. Приєднуйтесь до нас, подивись, де Хаммер приходить, його численні злети і падіння і де він нібито збирається:

Генеральний (1971)

Хаммер бренду йде своїми коріннями в 1970, коли АМКУ придбати джип від кайзера до завершення останнього виходу з автомобільної промисловості. У наступному році, АМЦ перейменовано джипа загальних продуктів розділу генеральний корпорації. Він, зокрема, виготовив задній привід, Сіджей основі ді-джей (на фото) використовується протягом десятиліть державна поштова служба США (УСПС).

Висока Мобільність Багатоцільового Колісного Транспортного Засобу (1979)

У 1979 році американські військові почали шукати, що він описав як висока мобільність багатоцільового колісного транспортного засобу (HMMWV ПО) для заміни застарілих Віліса-як позашляховиків. Чиновники визначили один-розмір-підходить-всім вантажівка, здатний дінеться під час перевезення військ, вантажів або обидва.

Остаточні прототипи були представлені генерал, Крайслер і БПЛА, які придбали Ламборджині перервана Гепард проекту. Після тисяч кілометрів випробувань, генерал забезпечив вигідний контракт в 1982. Картина: джип прототип

Різними шляхами (1983)

Американський правила примусового КУА позбавити мене взагалі після того, як почався процес злиття з Renault в 1979. Білий дім забороняє іноземним урядам від володіння оборонних підрядників і уряд Франції провело контрольний пакет акцій в Renault на час.

Тим не менш, корпорація конгломерат купив я взагалі в 1983 році, за рік до "Хамві" надійшов у серійне виробництво, щоб служити в американській армії. У той час ніхто не передбачав підключення АМКУ змусить дизайнерів з джипа і Хаммера в запеклу битву в суді. Фото: Рено Лекаром, проданий через КУА дилерів в Америці, відомий як Renault 5 в іншому місці

Хаммер йде на війну (1989)

Джип зробив свій бойовий дебют, коли США вторглися в Панаму в 1989 , але це дійсно отримав популярність як символ нації військову міць під час війни в Перській затоці 1990-1991. Майже всім каналам всього світу незліченні години в ефірі кадри, що показують джип, який перевозив солдатів і зброї через пустелю, припаркований на військових базах поруч з винищувачів і навіть тодішній президент Джордж Буш-старший , коли він відвідав американські війська в День Подяки в 1990 році, разом з генерал Норман Шварцкопф, на фото.

У непередбаченості, "Хаммер" не потрібно рекламувати. Війна в Перській затоці зробив набагато більше, щоб налагодити огрядний імідж бренду, ніж будь-який медіа-кампанії і позашляховиків вже точно знав, що його вантажівки були здатні.

Запит Термінатора (1991)

Багато американців благали мене взагалі за можливість придбати цивільний спекуляції Хаммера, який був несподіваний побічний ефект війни в Перській затоці. Цілком ймовірно, компанія спокійно розважали ідею продажу своєї вантажівки для громадськості, але він спочатку реагували на всі прохання з простим "ні". Там був один чоловік, чиї благання він не міг ігнорувати: Арнольд Шварценеггер. Задовго до того, як він став чимось на зразок зелений активіст, австрійський актор закохався в Хаммер і спробував переконати я взагалі продати його. І ось знову, - твердо сказав Ні. Роблячи це вулиця-правової коштував би ціле стан.

На щастя, Шварценеггер мав статки (йому було виплачено 15 мільйонів доларів для його поява в 1991 році Термінатор 2: Судний день на самоті), і потім деякі. Він переконав генерал-менеджери, щоб продати його пісочного кольору Хаммер, підписавши товсту пачку з обмеженою відмов і відправив його в магазин в штаті Мічиган, що зробив це вулиця-правової, перш ніж відправити його в Лос-Анджелес. Шварценеггер регулярно водив його, як правило, під час куріння товсту сигару, яка виявилася більш ніж на кілька голів навколо міста.

Оригінальний Hummer (1992)

Шварценеггер домігся свого, але ще ніхто не робив; принаймні, не спочатку. Як повідомляється, актор ощупали генерал керівників, поки вони не прогнулися і зробили цивільний Хамві доступні для широкої публіки. Випущений як "Хаммер" в 1992, він був тісно пов'язаний з війною загартованого брат, але він отримав трохи більше комфортабельним салоном і не з Браунінга калібру .50 кулемет.

Хаммер-це основна платформа була такою ж, як Хамві, так що він залишився суворо чотиримісним. Влада вийшла з передньої середині встановлений 6.2-літровий V8, який послав 144bhp на чотири колеса через автоматичну трансмісію. Я взагалі стягується близько $50,000 (близько $91 000 в сьогоднішніх грошах) для вантажівки в 1992 році. Він коштує приблизно в п'ять разів більше, ніж менше Джип Wrangler , але це може далеко, набагато далі, в глушині, і він прийшов з бортовою повітряний компресор, що дозволило водієві для того щоб надути і викачати шини, не виходячи з автомобіля, Корисна функція в глибокому піску.

ВІП позашляховик (1990-ті)

Я взагалі бачив продажу цивільної версії Хаммера в хорошій підробітком; він реально не очікував, щоб домогтися значного обсягу. Річний обсяг продажів склав 1,374 одиниць у 1996, високою-водяний знак оригінальний Hummer ніколи не досягти. Його висока ціна обмежила свою привабливість, але вона була популярна серед голлівудських-житла кінозірок – багато з тих же людей за кермом гібридів Toyota Prius і Tesla моделі седанів З в 2020 році. Спортсменів і реперів із задоволенням красувалися за кермом Хаммера, теж, Денніс Родман і Тупака Шакура як була одна. Картина: пізня модель Н1 Альфа

Хаммер приєднається до "Дженерал Моторс" (1999)

"Дженерал Моторс" придбав права на збут цивільного Hummer у 1999 і перейменував його у Н1. У ретроспективі, це було не в першу чергу зацікавлені в машину, яка стала знаковою позашляховик, який залишався низьким рівнем ніші моделі значною мірою завдяки його перебільшені розміри та його висока ціна.

Керівники побачила Марка в якості ідеального активу, щоб заробити на зростаючий попит на позашляховики в США. Н1 табличці розповідав; знадобилося менше року для "Дженерал Моторс", щоб з гордістю показати, як він планує відшкодувати свої інвестиції, беручи Хаммер нові сегменти.

Концепт Hummer Н2 (2000)

Великий, жирний і жовтий, Хаммер Н2 концепція була однією із зірок у 2000 Детройтському автосалоні. Він був одягнений в більш сучасній інтерпретації дизайну Н1, що стирається грань між Тонька вантажівка і позашляховик. Офіційно, він натякав на те, що початкового рівня "Хаммер" модель може виглядати. Насправді, він був уже добре на своєму шляху до виробництва за лаштунками і що б досягти автосалонах без серйозних змін.

"Даймлер-Крайслер" та "Дженерал Моторс", і навпаки (2001)

Н2 передній кінець дизайн послав брижі через штаб джипа. Схожість між Хамві і Сіджей-7 нікого не турбувало на початку 1980-х, тому що я взагалі не претендує на шматочок джипа частки ринку і Н1 як літав під радаром. Але перенесемося в 2000 Детройтському автосалоні і DaimlerChrysler юридичної команди не міг допустити, щоб новий конкурент торгівлі відзначені конструктивні особливості, зокрема, решітки радіатора з сімома прорізами , обрамленими круглими фарами, без бою.

У 2001 році, Даймлер-Крайслер " та "Дженерал Моторс" подали в суд один на одного 11 хвилин на Н2 дизайн. У 7-й окружний апеляційний суд Сполучених Штатів в кінцевому рахунку виніс рішення на користь Хаммера, посилаючись на спадщину поділили джип і Хаммер як одну з основних причин свого рішення. Картина: Джип Wrangler

Концепція Хаммер Н2 ДОБУ (2001)

Хаммер знову запустити Н2 в 2001 Нью-Йорку автосалоні з другим поняттям Н2 ДОБУ. При першому дослідженні прийняло форму позашляховик, другий відкритий акронім, який стояв для спортивних вантажівок. Майте на увазі вигадуванні імен для сегментів був популярною тенденцією на початку 2000-х років; стверджував БМВ Х5 виділявся як єдиний спортивний автомобіль (САВ), це не позашляховик.

САТ отримав чітке розвиток оригінальної концепції передок змінений за участю Арнольда Шварценеггера – він насамперед попросив крутіше лобове скло і великі шини. Він точно запустити виробництво моделі "Дженерал Моторс" пообіцяли запустити в 2002 році як модель 2003 року.

Хаммер Н2 (2002)

Друга модель Хаммер дебютував в 2002 році, дуже схожих на попередніх концепцій. Це було менше, ніж H1, але він перевершував майже всі інші на дорозі. Його коробчатий тіло сховав раскормленного еволюції GMT820 платформи знайшли в інших повнорозмірних позашляховиків Дженерал Моторс, як Шевроле Тахо і Кадилак Ескалейд, підвіски і компоненти знайдений від 2500-серії дачний призначений для важких робіт. Він був настільки масштабним, що його 3909kg (8,600 фунтів) повна маса транспортного засобу клієнтів (вагою), звільняється від економії палива випробування.

Хаммер Н2, за номерами (2002)

Рухався цей монстр вантажівка, потрібно досить потужний двигун. Хаммер вибрав 6.0-літровий V8 налаштовані розвивати 312bhp у ранніх моделях. Чотири колеса і автоматичною коробкою передач стандарт.

Н2 спочатку виглядала виграшної комбінації. Ціни на паливо були низькими, обсяг продажів позашляховиків стрімко зростає в Сполучених Штатах і самий маленький автомобіль Хаммер нагадувало нічого про нову серію автомобіля. Ціни почався приблизно в $50,000 (близько $70,000 сьогодні) однак це не завадило майже 19000 покупців від підписання контракту в 2002 календарному році і близько 35000 ще в 2003 році.

Кинути в потрібному світлі, Н2 насправді виглядав доступним. Н1 це базова ціна роздулися до $110,000, або більш ніж в два рази вартість Шевроле Корвет Z06.

Анти-Хаммер ліга (2000-х)

Не всі захоплюються двигуном V8, тіло-на-кадр бегемотів з війни-готовий дизайн. Критики обстріляли з образи в напрямку Хаммер. Вони стверджували, її моделі були набагато більше, ніж потрібно і дуже важким. Вони вказали на Н1 і Н2 являють собою значну загрозу для невеликих автомобілів в ДТП і засудили їх паливну економічність, хоча обидві моделі були звільнені від Агентства з охорони навколишнього середовища (EPA) випробування з-за їх ваги. Навіть телевізійні шоу Сімпсонів скочив на підніжку в 2002 , коли він зображував Арнольд Шварценеггер-як персонаж на ім'я Райнера Вульфкасла керуючи червоним Н1. Він стверджував, що його витрата палива в середньому "один [МПГ] шосе, нуль [МПГ] міста".

Як анти-Хаммер настрою розпух, особливо на узбережжях Америки, власники стали мішенню вандалів, які сконструйовані панелі кузова, прокололи шини, розбили вікна та вживані вантажівки як чисте полотно, на якому можна писати про зелені повідомлення. У 2003, палії знищили 40 нових Хаммерів (і кілька Tahoes Шевроле) у автосалоні в Західна Ковіна, штат Каліфорнія, і встановити свій склад запчастин на вогонь.

H2H (2004)

"Дженерал Моторс" діяли швидко, щоб заспокоїти своїх критиків. У 2004 році він збудував експериментальну Н2 оснащений нагнітачем, водневий варіант стандартного вантажівки 6,0-літровий двигун V8.

Він зробив 177bhp, набагато менше, ніж на фондовому моделі 325HP вихідний, і він мав 60 миль драйвінг рейндж. Автовиробник підкреслив він розробив H2H з Каліфорнії на увазі, пояснив він сподівався багато дізнатися про водневих технологій від проекту та зазначив, що не було ніяких планів принести його до виробництва. Вона стримала своє слово.

Хаммер Н3 (2005)

Хаммер зрозумів, що потрібні ще меншу модель, щоб зробити свій бренд доступним для широкої аудиторії в Сполучених Штатах і, найголовніше, за кордоном. Він заповнив цей пробіл, коли вона представила H3 в 2005 як модель 2006 року. Невеликий відносна; це не Міні-Купер. Хоча швидше, ніж Н2, Н3 використана модифікована версія GMT355 тіла-на-кадр архітектури знайшли під Шевроле Колорадо/GMC Каньйон близнюків і поставляється з 3,5-літровий рядний п'ять двигун потужністю 217bhp.

Він на диво прийшов стандарт з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач, хоча покупці можуть вибрати чотирьох-ступінчастою автоматичною за додаткову плату.

Ефект Н3 (2000-х)

Н3, схоже, більше братів і сестер, прийнявши його за що-небудь інше, ніж "Хаммер" було неможливо, але подібність була більш поверхнево. Він також був жорсткіші і більш здатним на бездоріжжі, ніж кожний з його конкурентів. Думаю невеликий-іш окупилися, теж.

Хаммер став швидко зростаючий бренд в США в 2005 році завдяки Н3 успіх і вийшла на нові ринки, як Європа. Палива було ще дешево, автомобілісти і раніше любив позашляховики і на мить її майбутнє здавалося світлим.

H3T (2008)

Проглядається Хаммер Н3 з поняттям пікап, але він приніс модель на ринку як позашляховик. У 2008 році він повернувся до своєї первісної ідеї, випустивши чотири двері вантажівки розроблені з великим акцентом на пригоди, ніж працювати. Вона конкурувала в просторі домінували джип Гладіатор сьогодні.

САТ шильдик був сумнівний відтінок так називається Hummer H3T пікап. Введений в 2008 році в якості моделі 2009, він прийшов стандарт з захисними пластинами, 32 дюйма шини, повний привід і 236bhp Straight-п'ять двигунів. Опис Альфа-обробка виграли від 296bhp, 5.3-літровий V8.

Хаммер стягується $31,495 для H3T. Це був найдешевший членом діапазоні і, швидше за все, щоб залучити нових клієнтів в салони.

Концепція НХ (2008)

У Сполучених Штатах, щорічний Хаммер продажі досягли максимуму в 71,524 одиниць в 2006 році, Н3 перший повний рік на ринку і року Н1 виробництво закінчилося. Продажі зменшилися на 55,986 в наступному році і 27,485 в 2008 році, коли американська економіка почала падати і ціни на паливо злетіли. Керівники тривожно усвідомив невеликі моделі продаються краще, ніж більш великі, тому бренд їздив у 2008 Детройтському автосалоні ввести поняття НХ, яка анонсувала свій самий компактний модель на сьогоднішній день.

Хаммер таємно почали розвивати НХ в 2004 і він планував випустити позашляховик в якості альтернативи Джип Wrangler на початку 2010-х років. Орієнтовно називається Н4, він повинен був тримати концепції 3,6-літровий V6 і його конструкції не очікується великих змін. Інсайдери спокійно зізнався, що бачив на виставкових стендах в центрі Кобо в Детройті центру міста було досить багато, вони планували відправити в автосалонах. Це були перші прямі Джип Wrangler конкурента в протягом десятиліть він запущений.

Н3 Фева (2009)

Хаммер продажі впали ще в 2009 році, засновуючи на 9046 одиниць у Сполучених Штатах. Н2 пенсії без наступника і в помині, проект Н4 отримали відійшли на другий план, щоб заощадити гроші і Дженерал Моторс на межі банкрутства. Хаммер приєднався до Понтіак, Сааб, Сатурн в камері смертників.

В цьому зловісному контексті, постачальників FEV і Расер розробили плагін гібридний варіант Н3 оснащений турбонаддувом, 2,0-літровий чотирьох-циліндровий двигун, який привів у дію генератор, який, у свою чергу, крутили 264bhp електродвигуна, встановленого під капотом. Прототип зберіг Н3 акції чотирьох-ступінчастою автоматичною коробкою передач і повнопривідною системою і її пропонують 40 миль електричного водіння.

Расер метою продемонструвати, що робить ЕКО-позашляховик вдалося. Пізніше він запропонував купити автомобіль Hummer від General Motors і планує перетворити його в зелений позашляховик марки, але в підсумку відхилив його прохання. Автовиробник був ще один, імовірно багатшими шанувальник чекає в тіні...

Недовго Хаммер китайський Спаситель (2009)

Одного разу після того, як було подано заяву про банкрутство "Дженерал Моторс" повідомив ЗМІ, він погодився продати Hummer в Китай- Sichuan Tengzhong важкої індустріальної машини, відносно молода компанія, що спеціалізуються на виробництві будівельної техніки. Він зберіг фінансову інформацію в таємниці, але просочилася документів з'ясувалося, китайці були готові заплатити $150 млн за бренд.

Tengzhong вітає продаж, як колісниця з небес. Він публічно назвав її "приголомшлива можливість придбати світовий бренд за привабливою ціною".Це був великий виграш, в епоху, коли китайські автовиробники серйозно відставала від своїх європейських та американських конкурентів в плані якості збірки і технічної майстерності, незважаючи на їх значні активи, і високий-долар поглинань були розглянуті найбільш прямий шлях, щоб наздогнати. Азарт згас, коли керівництво попередив уряд Китаю має поставити свою печатку схвалення на операцію до Хаммера може переходити з рук у руки.

Кінець Хаммер (2010)

Китайські чиновники знали, поліпшення огидного якості нації повітря зажадає розвертаються у бік екологічно чистих автомобілів, тому розміщуючи Hummer в межах його кордонів, є нелогічним хід. Пекін виступає проти купівлі і сміливий останню хвилину план з продажу Hummer в Сичуань через офшорну компанію провалився, тому що він не міг бути виконаний у термін, за даними джерел, знайомих з питанням.

З варіантів, часу і терпіння, "Дженерал Моторс" оголосила про плани затвора Хаммер бренд в 2010. Компанія зачистив залишилися запаси Н2 і Н3 вантажівки з масивним знижки. Він також пообіцяв продовжувати виконання гарантійних зобов'язань та надання запасних частин для заспокоєння власників.

Хамві в 2020 році

2020 марки Хаммер 10-й рік на ринку, але військовий Хамві виробництва продовжується. У 2018 році, я взагалі представила оновлену модель під назвою NXT в 360 , що вигоди від всебічно модернізована броня пакет, великі гальма, більш високий підвіска, електронні засоби, як стабільність управління і другий бортовий повітряний компресор для більш швидкої шини заправками. Його 6,5-літровий турбодизель V8 забезпечує 246bhp.

Військові можуть замовити NXT в 360 нових або Retrofit нової частини до старої моделі. Ошкоша спільної легкої тактичної машини (JLTV від) поступово замінити Хамві з 2015 року, однак. Немає жодних ознак, що це породить цивільні моделі, не кажучи вже окремого бренду – у найближчому майбутньому, але Арнольд Шварценеггер вже на демілітаризованою приклад руки, щоб рухатися навколо Лос-Анджелеса.

Що далі? (2020 рік і далі)

Чутки про відродження Хаммер поступово стає голосніше. Хоча вони перші вказали на Хаммер повертається як самостійний бренд, новітній пакет описує одну модель – швидше за все, пікап – продається ГМЦ. І, дивний, але передбачуваний поворот долі, позашляховика повернеться з електроенергії. Він буде ділитися силової частини з батарейка взагалі пікап двигуни одночасно розвивається. Реклама в ефір планується в 2020 Супер Боул 2 лютого оголосить модель, ГМ інсайдери стверджують.

Немає жодного слова ще на те, що форма моделі прийме, але ми сумніваємося, що він буде поруч, як великий, як Н1. Спадщина-надихнув стиль сигнали, які будуть знову перекинув джип, враховуючи, і продажу можуть початися у 2022 році.

Народжені згори "Хаммер", швидше за все, не служити в армії Сполучених Штатів, і у нас немає підстав вважати, він буде готовий до бою - але це знову буде спиратися на знаменитість для реклами. За непідтвердженими даними позовом зірка баскетболу Леброн Джеймс зніметься в рекламі моделі. Зображення: 2004 H3T концепції



Категория: Автоновости