Реінкарнація BMW Isetta: електрокар Microlino з'явиться в продажу влітку


Опубликованно 02.03.2018 07:35

Реінкарнація BMW Isetta: електрокар Microlino з'явиться в продажу влітку

Влітку поточного року на вулицях Європи з'явиться електрокар Microlino, побудований «за мотивами» BMW Isetta швейцарською компанією Micro Mobility Systems. Прототип свого першого автомобіля виробник самокатів показав у березні 2016 року на автосалоні в Женеві.

Зовні Microlino практично точна копія мікрокара BMW Isetta 1955 року з електричним приводом, трохи збільшеними фарами і зміненою формою заднього крила. Передня панель електрокара, як і у Isetta, розташувалася на що відкривається вперед двері. Дизайнери запозичили у BMW і складаний м'який дах. Але двері і передня панель не єдине, що довелося об'єднати фахівців Micro Mobility, щоб помістити всі елементи в просторі 2430 мм х 1500 мм (габаритна довжина і ширина автомобіля). Єдиний блок становлять бічні дзеркала і фари.

За технічним регламентом швейцарський електрокар відноситься до категорії L7 (квадроцикли). Важить машинка близько 450 кг. При двомісному конфігурації салону розмір багажного відділення складає 300 літрів. При необхідності можна встановити другий ряд сидінь для дітей.

Потужність електродвигуна - 20.4 л. с. (110 Нм). Максимальна швидкість обмежена на позначці 90 км/год. До 50 км/год Microlino прискорюється за 5.0 с. На вибір буде пропонуватися два варіанти літієво-железофосфатной батареї: 8.0 кВт•год (запас ходу - 120 км) і 14.4 кВт•год (запас ходу - 215 км). Час зарядки акумулятора до 80% ємності - від 1 до 6 годин. Електрокар укомплектований шинами Rotalla Setula E-Pace RH02 розмірності 145/70 R13.

Виробляти Microlino буде італійський холдинг Tazzari, що займається випуском електрокарів і акумуляторів. Мінімальний цінник - 12 тисяч євро. Прийом попередніх замовлень на модель з депозитом в 1000 євро почався ще в 2016 році, відразу ж після дебюту в Женеві. На сьогодні оформили попереднє замовлення 4.5 тисячі осіб.



Категория: Автотехника