Названі десять найкращих двигунів за версією WardsAuto


Опубликованно 25.03.2018 10:14

Названі десять найкращих двигунів за версією WardsAuto

Американський журнал WardsAuto підбив підсумки конкурсу «10 Best Engines» серед автомобілів 2018 модельного року. У список кращих вперше пробилися Jaguar і Kia, а Ford і Honda отримали відразу по дві нагороди.

WardsAuto підбив підсумки свого «моторного» конкурсу в 24-й раз. Редактори видання протестували в жовтні і листопаді 32 силові установки під час звичайних поїздок в околицях Детройта. З минулорічного рейтингу в новий перекочували лише силова установка гібридного мінівена Chrysler Pacifica і 3.0-літровий турбомотор V6 седана Infiniti Q50. А місце гібридної установки Chevrolet Volt в цьому році зайняла повністю електрична система хетчбека Chevrolet Bolt.

У новий рейтинг потрапили відразу чотири електрифіковані силові установки, що стало найвищим показником за всю історію конкурсу. Інша помітна тенденція — ні одного німецького виробника в списку кращих (у рейтингу 2016 року Німеччину представляв Mercedes-Benz C300 з 2.0-літровим турбомотором).

Кращі силові установки автомобілів 2018 модельного року за версією WardsAuto Двигун Тип палива Автомобіль Силова установка 150 кВт Електрика Chevrolet Bolt 3.6 L Pentastar V6/PHEV Гібрид (бензин) Chrysler Pacifica Hybrid 2.7 L Twin Turbo V6 Бензин Ford F-150 5.0 L V8 Бензин Ford Mustang GT Силова установка 130 кВт на паливних елементах Електрика/водень Honda Clarity 2.0 L VTEC Turbo Бензин Honda Civic Type R 3.0 L V6 Turbo Бензин Infiniti Q50 2.0 L Turbo Бензин Jaguar XF 3.3 L Turbo V6 Бензин Kia Stinger 2.5 L/Hybrid Гібрид (бензин) Toyota Camry Hybrid

 

Свій вибір в редакції WardsAuto пояснили наступним чином. Силова установка Chevrolet Bolt демонструє переваги електромобілів при порівняно невисокій ціні і хорошим «далекобійності» (запас ходу 383 км). Семимісний гібрид Chrysler Pacifica показав реальний витрата палива в межах 6.7 л/100 км пробігу при повсякденній експлуатації. А модернізований тубомотор 2.7 L EcoBoost V6 пікапа Ford F-150 відзначився тихою роботою, мінімальними вібраціями і майже непомітною роботою системи Stop/Start.

Другий представник Ford Motor — 5.0-літровий атмосферник V8 рестайлінгового купе Ford Mustang GT здався редакторам WardsAuto «шокуюче ефективним» у поєднанні з 10-ступінчастим «автоматом». Середній розхід за час тестів склав 9.8 л/100 км, а на розгін 0-97 км/год масл-кару з такими агрегатами потрібно менше 4 секунд.

Силова установка на водневих паливних елемента седана Honda Clarity удостоєна нагороди за самий великий запас ходу з усіх протестованих машин " з нульовим вихлопом. Під час тестів від однієї заправки воднем американцям вдавалося проїхати до 589 км. Крім цього відзначена висока (як для машини з електродвигунами) максимальна швидкість — 166 км/год. В той же час «хондовский» турбодвигун об'ємом 2.0 л хот-хетча Civic Type R відзначився помірним апетитом — в середньому 9.0 л/100 км — навіть при «неспокійної» манері водіння, і легким «розкручуванням» до червоної зони в 7000 об/хв.

Трилітрова «турбошестерка» від Infiniti Q50 отримала схвалення за відсутність турболага в поєднанні з розгін з 0 до 97 км/год швидше п'яти секунд і середньою витратою 10.2 л/100 км. Аналогічні заслуги і у «турбочетверки» розробки Jaguar Land Rover. А ось 3.3-літровий мотор V6 нового Kia Stinger сподобався тестувальникам за доступність майже всього максимального крутного моменту (510 Н·м) при легкому натисканні на педаль газу.

Заслуга гібридної установки седана Toyota Camry на базі 2.5-літрового атмосферного двигуна — добре підібраних параметрах, завдяки яким автомобіль відгукується на натискання педалі газу як аналоги з турбоагрегатами. При цьому витрата палива склав близько 5.8 л/100 км «незважаючи на досить агресивну їзду автомобіля, значно більшого, ніж Toyota Prius», що має чотири нагороди WardsAuto.

Джерело: WardsAuto



Категория: Автотехника