Новий Toyota лімузин століття розкривається як ультра-ексклюзивний Роллс-Ройс конкурента
Опубликованно 26.06.2018 00:48
Компанія Toyota представила свій новий лімузин століття, оновлений розкішний седан, який претендує на звання найпопулярніших в Японії водієм розкішного автомобіля.
Під капотом знаходиться 5,0-літровий двигун V8 з додатковий електродвигун для формування гібридної системи виробництва 425bhp в цілому. Ця система замінює V12, який показаний в попередньому столітті і досягає 38.4 MPG на японському випробувальному циклі. Показники продуктивності не були звільнені.
Toyota прагне продати 50 в місяць в Японії, хоча офіційних цін поки не виявлено. Враховуючи той факт, що сторіччя ручної збірки, планується знести неабияку премію за інших серійно випускаються брендом моделей, і ціна у шість цифр-це точно. Один автомобіль значок, Фенікс, триває шість тижнів, щоб вигравіювати.
Новий автомобіль отримає більш сучасні технології безпеки, включаючи аспекти безпеки Тойота почуття пакет, який складається з система попередження зіткнень, адаптивний круїз-контроль, провулок попередження відправлення, автоматичні фари і розпізнавання дорожніх знаків.
Звукоізоляція сидить високо на порядку денному при побудові століття, в той час як система по обмеженню шуму і вібрації також встановлені. Задньої стійки автомобіля став більш вертикальному положенні, щоб дати глядачам відчуття більшої значущості для задніх пасажирів, каже Тойота.
Століття був вперше введений в 1967 році і названий на честь 100-річчя засновника компанії Toyota Сакічі Тойода. Новий автомобіль є першим повністю оновити модель була в 21 рік, хоча він як і раніше використовує традиційні технології у його проектуванні та будівництві.
Порівняно з попередньою моделлю, збільшується колісна база нового століття від 65мм до 3090mm, щоб забезпечити більше заднього і, щоб допомогти вхід і вихід, машина сидить нижче до підлоги 15мм. У 5335mm довжиною 110 мм довше розширеної колісної бази Мерседес-Бенц S-класу, і 1930 мм в ширину і 1505mm заввишки.
Один раз в спину, ліву руку пасажира в новому столітті електричним розширення підставку для ніг, масажні крісла і 11.3 у розважальною системою з 20 динаміками і 7.0 в модуль сенсорної панелі управління.
Детальніше:
Найбільший питання автомобілів коли-небудь зроблених
100 найкрасивіших автомобілів в картинках
Думка: чому Аріель повинна побудувати електричний лімузин
Повернення четвер: тестування розкішний лімузин китайського уряду в 1975 році
Категория: Автоновости