Новий Toyota лімузин століття розкривається як ультра-ексклюзивний Роллс-Ройс конкурента


Опубликованно 26.06.2018 00:48

Новий Toyota лімузин століття розкривається як ультра-ексклюзивний Роллс-Ройс конкурента

Компанія Toyota представила свій новий лімузин століття, оновлений розкішний седан, який претендує на звання найпопулярніших в Японії водієм розкішного автомобіля.

Під капотом знаходиться 5,0-літровий двигун V8 з додатковий електродвигун для формування гібридної системи виробництва 425bhp в цілому. Ця система замінює V12, який показаний в попередньому столітті і досягає 38.4 MPG на японському випробувальному циклі. Показники продуктивності не були звільнені.

Toyota прагне продати 50 в місяць в Японії, хоча офіційних цін поки не виявлено. Враховуючи той факт, що сторіччя ручної збірки, планується знести неабияку премію за інших серійно випускаються брендом моделей, і ціна у шість цифр-це точно. Один автомобіль значок, Фенікс, триває шість тижнів, щоб вигравіювати.

Новий автомобіль отримає більш сучасні технології безпеки, включаючи аспекти безпеки Тойота почуття пакет, який складається з система попередження зіткнень, адаптивний круїз-контроль, провулок попередження відправлення, автоматичні фари і розпізнавання дорожніх знаків.

Звукоізоляція сидить високо на порядку денному при побудові століття, в той час як система по обмеженню шуму і вібрації також встановлені. Задньої стійки автомобіля став більш вертикальному положенні, щоб дати глядачам відчуття більшої значущості для задніх пасажирів, каже Тойота.

Століття був вперше введений в 1967 році і названий на честь 100-річчя засновника компанії Toyota Сакічі Тойода. Новий автомобіль є першим повністю оновити модель була в 21 рік, хоча він як і раніше використовує традиційні технології у його проектуванні та будівництві.

Порівняно з попередньою моделлю, збільшується колісна база нового століття від 65мм до 3090mm, щоб забезпечити більше заднього і, щоб допомогти вхід і вихід, машина сидить нижче до підлоги 15мм. У 5335mm довжиною 110 мм довше розширеної колісної бази Мерседес-Бенц S-класу, і 1930 мм в ширину і 1505mm заввишки.

Один раз в спину, ліву руку пасажира в новому столітті електричним розширення підставку для ніг, масажні крісла і 11.3 у розважальною системою з 20 динаміками і 7.0 в модуль сенсорної панелі управління.

Детальніше:

Найбільший питання автомобілів коли-небудь зроблених

100 найкрасивіших автомобілів в картинках

Думка: чому Аріель повинна побудувати електричний лімузин

Повернення четвер: тестування розкішний лімузин китайського уряду в 1975 році



Категория: Автоновости