2019 Сузукі Джимни виявлено


Опубликованно 26.06.2018 02:09

2019 Сузукі Джимни виявлено

Дизайн наступного покоління Сузукі Джимни, як було показано, бренд випередив свого японського розкрити за літо. Невеликий позашляховик прибув на дорогах на початку наступного року.

Нинішній Джимни тепер пішли з виробництва, щоб звільнити місце для свого наступника. Останні підрозділи моделі - менше, ніж 200 автомобілів як і раніше доступні для покупки до недавнього часу, але продав швидко. Джимни становить 1100-1200 продажів в рік для бренду.

Хоча ще кілька місяців показують, наступного Джимни був помічений тестування кілька разів, демонструючи свій новий дизайн. На відміну від Вітара, майбутнього позашляховика не пом'якшена з більш дорожньо-упереджений погляд. Це насправді виглядає значно більш міцний, з ретро-дизайном. Попереднє, просочилися зображення спливли на Facebook фан-сторінку.

Четверте покоління моделі розробляється при відгуки нинішніх власників Jimny на увазі, хто за рангом ефективне позашляховими можливостями і надійністю, більш високою, ніж на дорозі продуктивність.

Керованість ще буде доопрацьована, але прес-секретар Судзукі пояснив, що єдина точка продажу автомобіля був його витривалий характер, так що це буде залишатися в центрі уваги при розробці. Зображення автомобіля трапа шасі показує це, і він також підтвердив, що три-посилання жорсткий міст підвіска буде встановлюватися, і неповний Привід на чотири колеса, зі зниженим діапазоном роздавальної коробки також використовується.

Дизайн автомобіля відображає його статус 4х4, беручи вплив від попередніх поколінь Jimnys з простий, коробчатого тіла. Велика частина конструкції аналогічно тій, яка застосовується для Мерседес-Бенц G-класу, наприклад, квадратним колісні арки і задні ліхтарі розташовані низько на бампері.

Зображення просочилися в інтернет відкрив зовнішній вигляд салону автомобіля наприкінці минулого року. Хоча він отримує сучасні функції, такі як сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, загальний дизайн залишається незграбним - ймовірно, у зв'язку з пріоритетом функції над формою, щоб користувачі могли працювати елементи управління і кнопки в рукавичках.

Сузукі тестує автомобіль в чотирьох країнах - одним з яких є Великобританія - для того щоб почати налаштування шасі автомобіля та уточнення до запуску на світовий ринок. Його масштаб не покликане кардинально змінити минає автомобіль, який знаходиться всього в 120 мм більше, ніж розумні автомобілі.

Бренд залишався мовчазним, що потужність майбутнього позашляховика, але джерела очікують Сузукі турбований 1.0-літровий Boosterjet три горщика, які будуть запропоновані, бренду, атмосферне 1,2-літровий потенційної точки входу двигуна. Не дизельний двигун, як очікується, - бренд просто підтвердив, що він витягнув всі варіанти дизель з її поточного складу.

Сузукі поміняв керівництво низького діапазону селектора передач в його останніх Вітара на електричний обертається циферблат, але новий Джимни може дотримуватися колишньої системи, щоб максимізувати його позашляхові регульованість.

Бренду прийняла рішення ігнорувати спокуса побудувати більш масової моделі, повинна забезпечувати обсяг продажів залишається відносно невеликим (порівняно з іншими компактних позашляховиків). Близько 1200 Jimnys продаються в рік у Британії - ця цифра залишалася незмінною з вихідної версія запущена в 1998 році. Новий автомобіль, як очікується, щоб комфортно кинути, провідним заряд, щоб рости продажу Сузукі на 20%.

Великі Вітара в даний час продаваною моделлю бренду. Він домагається продажу у Великобританії близько 12000 одиниць в рік, із розрахунком на подальше зростання.

Більше Контенту:

Компанія Audi відкриває нові е-трон бачення Гран Туризмо

Хонда Сівік Тип R довгостроковий огляд



Категория: Автоновости