Модель Тесла s стрільба гальмо повинен бути зроблений по особливому замовленню голландського дизайнера


Опубликованно 28.06.2018 04:03

Модель Тесла s стрільба гальмо повинен бути зроблений по особливому замовленню голландського дизайнера

Coachbuilding так само стара, як сам автомобіль, але, як автомобілебудування вступає в нову еру, напевно, це логічно, що останній показник мистецтва-всього 33, і його робота перетворилася s моделі Tesla седан в моделі s зйомки гальма.

Не тільки основи близька до концепції ці ранні зусилля Роллс-Ройс, Дюзенберг, Бугатті та ін, але варто також пам'ятати, що були з електричним приводом справедливу частку ранніх автомобілів.

Якщо є якась симетрія в цьому, а також здорову дозу таку ж твердість, авантюрний (деякі можуть сказати, трохи навіжена) дух – то є ще яку-небудь дрібничку про те, що автомобіль-це робота команди під керівництвом Нільса Ван Roij. Це голландець, який любив автомобілі так сильно, що він відчув потяг до вивчення автомобільного дизайну в Королівському коледжі мистецтв у Лондоні занадто сильна, щоб протистояти і хто, в результаті деякі ранні успіхи на консультації, після чого відкрив власну дизайн-студію в Грінвіч.

Він неймовірно молодий, щоб мати власну дизайн-студію, звичайно, але Ван Roij несе відповідальність знизавши плечима, і вільно визнає, що це було потрібно платити за рахунками, які ставлять його на шляху до встановлення в самоті, ніж входження великого виробника. "Головний прорив був, коли я працював над проектом нового таксі для Лондона в 2014 році", - говорить він. “Ми представили його в мерію в якості робочого прототипу та звертає велику увагу на дизайн. Це була добре продумана, і зворотній зв'язок призвела до великих трудів".

Як ви можете зображення, Ван Roij-це кою про пропозицію занадто багато деталей, тому що велика частина його роботи оповиті найсуворішої таємності, але він визнає, що запуск науково-дослідних проектів для Volvo, Ford і – інтригуюче – компанія Huawei, мобільний телефон гігант, який ми можемо тільки припускати, враховуючи, Ван Roij це непроникне обличчя, подивився в розгалужених. "Я люблю ті проблеми, з якими ми збираємося, наприклад, дослідження переднього плану стиль дизайну, або коротко відображати певну потребу клієнта", - посміхається він, "але ідея робити недавно стикався з проекту, тому що я дійсно хотів показати людям, що ми тут. Поставити своє ім'я на щось".

Щоб зробити це, спочатку Ван Roij потрібен клієнт, який поділився своїм баченням і хто буде фінансувати проект. Цей чоловік був Флоріс де Raadt, голландський бізнесмен, який розбагатів за допомогою медичної компанії і який мав протягом усього життя любов до зйомки гальм. Купивши і відновлені приклади все своє життя, він прагне інвестувати у створення одного. "Передові технології-це те, що змушує його тікать – ось чому він повинен бути Тесла", - говорить Ван Roij. "Він хотів показати, що ми на початку нової епохи".

Насамперед, було вирішено, що автомобіль не повинен бути одноразовим, але він повинен бути задуманий, щоб бути зроблено в строго обмеженій кількості не більше 20 прикладів. Що вивільнити Ван Roij і його команда до роботи з інвестором на розмаїття ідей, замість того, щоб сумлінно створити те, що він вимагав.

"Є три пропозиції, які є відпрацьовується", - говорить Ван Roij, який визнає, що на ранніх стадіях ескіз поодинці взяв 500-600 годин. “Деякі з кінця проекту буде повністю відображати смаки господаря – ми пішли до нього додому, захоплювався його колекція автомобілів, про свої музичні смаки, дізналися, що їм рухає, і все це відображено в частинах автомобіля, особливо кольорів і варіантів обробки. Якщо ми отримуємо більше клієнтів, вони можуть хотіти йти в різних напрямках. Це нормально".

Дизайн, Ван Roij потім спільно з голландськими coachbuilding фірма RemetzCar, більш відомий як розтягується автомобілі в короля Нідерландів: “клієнт знав їх і запропонував їм. Вони володіють навичками, щоб зробити все від руки, від побоїв з алюмінію у форму для роботи зі склом досягти величезної форми даху. Все, що ми додали-це скульптурний; нічого не їсти заради нього."

Ван Roij визнає, що деякі з більш екстравагантних викрутас може залучити критики. "Coachbuilt автомобіля повинна бути більш відвертим, ніж масове виробництво – в іншому випадку ви повинні економити час і зусилля і купити на одній виробничій лінії", - посміхається він. “Вольво v90 в Мерседес Е-класу, " Ауді А6 Авант – деякі з проектів там не так добре, як ідеальний. Якщо тебе це влаштовує, купити. Але якщо ви хочете щось унікальне, то ви хочете, щоб бути трохи сміливим, чи не так?"

Оцінка повинна все-таки бути підтверджена, але перші ознаки припускають, що остаточна вартість повинна бути трохи більше, ніж вартість нової моделі s – хоча зміни незабаром переконався, що ескалації цін. "З самого початку ми поставили перед собою параметрів, у тому числі бюджет", - говорить Ван Roij. "Якщо Ви не маєте межі, в яких доводиться працювати, це зазвичай означає, що ваші роботи залишаться на папері назавжди."

Приймаючи цей проект до кінця-це перемога сама по собі для Van Roij, але його амбіції своєї студії не зупиняється тут. "На сьогоднішній день ми припливи і відливи в Розмір за допомогою фрілансерів по проектам у нас є", - говорить він. “Максимум ми вже працюємо в будь-який час 30. У нас є клієнти і у нас є свої ідеї. Одна мрія-перетворити модель автомобіля Роллс-Ройс Рейф у нас передбачено в реальність – але давайте подивимося, які можливості приходять разом".

Британської версії:

Ван Roij не тільки у створенні моделі Tesla s стрільба гальмо, звичайно. Великобританія фірма qwest, що базується в Норфолку, створив перший у світі раніше в цьому році.

Поважати голландця за своїми колегами у Великобританії становить лише: "ми були поінформовані про нього навіть тоді, коли ми запустили наш власний проект, і було приємно бачити, що ці два поняття дуже різні", - говорить він.

“Тепер у клієнтів є вибір. Як вони зробили свій кузов заворожує, і до речі у нас ручної роботи наша теж цікаво, я сподіваюся.

"Я бажаю їм всього найкращого".

Детальніше

Нова модель Тесла s стрільба гальмо, показаний напередодні 20-автомобіль виробництва

Модель Тесла s стрільба гальмо: швидкий седан у світі в даний час завершено

Модель Тесла s стрільба гальмо: ми їдемо електричний майна



Категория: Автоновости