Як піклуватися про ваших турбований автомобіль


Опубликованно 29.06.2018 04:21

Як піклуватися про ваших турбований автомобіль

Поради по догляду за турбований автомобіль, здається, більш і більш затребувані в ці дні.

Чи це дивно. Як частину глобального зусилля по підвищенню ефективності автомобільної, турбонаддув стає все більш і більш популярним, і є багато автомобілів на дорозі, що перевозять турбіни під капотом, ніж раніше.

Це призвело до широкого поширення блоги, статті та відео, які дають поради про те, як доглядати за турбований автомобіль. Це один з технічних пояснив це хороший приклад. Це дає п'ять порад для турбірованних догляду за автомобілем, від нагрівання і охолодження вашого двигуна до і після ви їдете, забезпечення ви використовуєте правильний октанове число палива, будьте обережні на газ і переконавшись, що ви виберіть правильну передачу. Нездатність зробити це, він попереджає, що може пошкодити ваш турбо двигуна.

Але переважна більшість людей не буде переглядаючи сайти, такі як цей, або дивитися відео на турбо догляду. Так що є виробниками робимо? Буде недотримання насправді ця рада заподіяти шкоду сучасні автомобілі, або всі ці поради застаріли з появою сучасних технологій?

Загальна думка від виробників, що сучасні автомобілі тестуються в такі крайнощі, що існує не так багато ви могли б зробити, щоб новий турбований двигун, який буде викликати ніяких проблем. Для більш старих автомобілів, багато поради, наведені у зазначеному вище відео так, але сьогодні, програмного забезпечення систем такі, що вони нейтралізують будь-які дії водія, які могли б запустити внутрішні подрібнення під капотом.

"Історично, ми надаємо консультації по турбо автомобілів", - сказав прес-секретар від BMW. "Однак, ми не рекомендуємо конкретні поради для наших клієнтів, які їздять на цих автомобілях."

Представник Ауді погодився, хоча і більш обережно. "Сучасні двигуни з турбонаддувом Ауді не вимагають спеціальних запобіжних заходів або операційних процедур, які були необхідні для літніх одиниць", - сказав він. "Але ми, звичайно, рекомендуємо, щоб власники дотримувалися загальні рекомендації для мінімізації зносу, а також викидів, які є, по суті, застосовне до всіх двигунів."

Такі рекомендації зазвичай зводяться до "піклуватися про вашому автомобілі належним чином". Хоча технологія пройшла довгий шлях, автомобілі, як і раніше складні біти машин зі складної механічної компоненти, і вони мають потребу в регулярному технічному обслуговуванні та ремонті. Деталі цього будуть перераховані в керівництві автомобіля, але основи припускають дотримуватися рекомендованих інтервалів обслуговування і перевірка і заміна рідин по мірі необхідності.

Але коли справа доходить до турбіни, зокрема, існує не так багато, щоб хвилюватися про, так як запчастини і обслуговування Сітроен у Великобританії менеджер технічних операцій, Ян Седжвік, пояснює.

“Там було багато досягнень в області технологій управління двигуном і турбокомпресорів на протязі багатьох років. Продуктивність двигунів ПВЗ обладнані окремими системами охолодження, щоб допомогти замочити тепла, тому немає необхідності, щоб залишити двигунів на холостому ходу для відводу тепла – система активується автоматично, коли транспортний засіб вимкнено. З електронним управлінням турбіни допомагають контролювати навантаження на двигун та турбо, так що може краще керувати стиль водіння і вимоги влади".

Рікардо Мартінес-botas є професор турбомашин на кафедрі машинобудування Імперського коледжу Лондона, і світовий авторитет за технологією Turbo. Він каже, що при сучасній технології-це сучасні водії можуть просто сідай і їдь, що змінюється, якщо автомобіль доопрацьовано від стандартного.

"Системи управління двигуном і поточні проекти двигуном про все подбає", - говорить він. “Але якщо ви змінити систему було б відразу змінити задум проекту і ти зобов'язаний вийти за межі передбачуваного використання пристрою. Якщо ви зміните, ви дійсно повинні бути гранично обережними.

“У вас є движок, який був розроблений для двигуна. Якщо ви зміните Тип масла, або додавати присадки в систему, або змінювати ЕБУ, то ніхто не буде гарантувати вам надійності роботи машини, так як Розробник не перевіряв, що машина з цими змінами."

Якщо ви зміните свій турбований автомобіль, дуже важливо мати програмне забезпечення і часто апаратних оновлено експерт.

"Якщо ви робите це без істотного внутрішнє знання наслідок, зміни в систему підвищення може бути вкрай руйнівним для вашої машини", - говорить професор. “Ваш циліндри двигуна будуть схильні набагато більшим тиском, ніж вони були раніше, і ви підірвати поршневих кілець – для початку. Якщо ви вносите зміни і мати професійні знання і переконайтеся, що ваше зіставлення в порядку, то, звичайно, це буде добре. Але це процес, який складно.

“Великобританія є світовим лідером з неймовірною кількістю знань, і є люди, які можуть зробити ці речі дуже добре. Але якщо ви йдете до того людині вони цілком можуть зробити неправильний Тип зміни і протягом двох років ви виявите, що у вас пошкоджений двигун."

Професор Мартінес-Боттас каже, що для старих автомобілів, які не виграють від сучасних електронних систем безпеки, наведені вище поради багато в чому діє.

"Всі ці питання розумні речі", - говорить він. "Але за останні 10 років, ані порад не надається клієнту при купівлі автомобіля, тому що ці речі піклуються."

Професор Рікардо Мартінес-Ботас ділиться своїми думками про п'ять загальних рад для турбірованних автомобілів. Вони застосовуються в основному для автомобілів старше 10 років, і модифікованих автомобілів.

1: Грійте машину перед поїздкою – дайте двигуну попрацювати і довести масло до потрібної температури.

“Абсолютно. Якщо ви турбуєтеся про вік вашої машини, або ви змінили його, що б розумна річ, щоб розглянути."

2: не відразу вимкніть двигун – дайте йому охолонути.

“У сьогоднішній двигун масляній системі не буде відразу відключити, там будуть якісь охолодження відбувається. Але якщо ваш автомобіль не має, що запустити роботу системи охолодження, то ви повинні бути обережні. Я б собі більшість машин, тому в мене є деякі сумніви. Але воно не може пошкодити, щоб зробити це".

3. Не тягти двигун, переміщаючись занадто повільно на високій передачі, оскільки це ставить навантаження на компоненти.

“Абсолютно. Я повністю згоден з цим".

4. Не використовувати більш низьке октанове число палива, ніж рекомендується, так як це може викликати стукіт.

“Я згоден. Цей випадок в даний час двигуни були обслужені, але в старі двигуни можна понести деякі труднощі. Я не думаю, що це вплине на надійність турбо, але це вплине на сам двигун, якщо безперервної серії НОК події відбуваються."

5. Не маш дросельної заслінки якщо у вас лагает турбо, особливо при виході за кут – ви можете отримувати енергію, коли ви не хочете.

“Сучасні двигуни мають спільних систем упорскування, особливо в дизельних двигунах, які забезпечують дуже швидкий відповідь. Але повернемося близько восьми років і так і турбо ЛАД був істотним. Ви отримаєте несподіваний поштовх, і ви повинні будьте обережні, як ви йдете за рогом".

Tromans Філл



Категория: Автоновости