Ламборгіні 'винаходити' своїх суперкарів з гібридними двигунами V10 і V12 в
Опубликованно 30.06.2018 04:39
Компанія Lamborghini має намір дотримуватися наддуву двигунів для свого супер-спортивної моделі, незважаючи на багато хто з його суперників перехід на турбонаддув для підвищення продуктивності і скорочення викидів.
Технічний директор компанії Мауріціо Реджани, також заявив, що він має намір протистояти будь-якому тиску, щоб скоротити кількість балонів у свого наступного покоління суперкарів.
"Кожен автомобіль має свою місію, і на основі цієї місії, ви повинні вибрати правий двигун", - сказав Реджани. “Для [зроблено] рішення було турбо, але ми продовжуємо вибирати природне прагнення для супер-спортивних автомобілів. В майбутньому, ми повинні враховувати витрату палива і викиди. Я переконаний, атмосферний двигун в поєднанні з гібридною системою може бути правильну відповідь".
Заміна Уракан, терміном погашення в 2022 році, швидше за все, стане гібридом, але Реджани натякнув, що Авентадор, що прибувають також перейдуть на електроенергію.
Він сказав: “нам потрібно винаходити цей значок без [втратити] характеристики автомобіля: вуглеволокна, що атмосферний двигун V12 і інші компоненти. З нетерпінням чекаю, якщо це гібрид, то яким чином ми можемо компенсувати її вага?"
Реджани визнає, що він бачить щільності батареї, і необхідність розміщення значної кількості клітин, як майже так само, як вага для спортивних автомобілів. Компанія Lamborghini працює над створенням проекту з Массачусетським технологічним Інститутом (mit) в Бостоні в розробці вуглеволокна кузова, які можуть виступати в якості акумулятора, а також надпровідники.
У минулому році італійський автовиробник показав електричний Терцо Millennio концепції, створені з mit, який продемонстрував наступне покоління систем зберігання енергії та інноваційних матеріалів.
Реджани сказав також, що електрична трансмісія може допомогти цивілізувати версія поточного Авентадор іноді агресивна один зчепленням: "Ви могли б використовувати електричний двигун, щоб переконатися, що у вас немає переривання крутного моменту".
А також його прихильність до V12 без наддуву для заміни Авентадор, компанія reggiani є планування на наступний Уракан дотримуватися нетурбо 10-циліндровий двигун. “Реакція в тебе на 10-циліндровий двигун Ви не можете мати будь-який інший вид. Це те, що наші клієнти люблять", - сказав він. “Чому я повинен робити щось інше? Якщо я вірю в атмосферне двигун, чому даунгрейд моєї трансмісії до V8 або V6? Я Ламборджині, я на вершину вежі супер-спортивних автомобілів. Я хочу залишитися, де я є".
Детальніше
Коментар Ламборгіні Уракан
Коментар Ламборджині Авентадор
Огляд Ламборджині Галлардо
Категория: Автоновости