Брэбэм BT62: як цей трек автомобіля 700bhp в принесе культовим ім'ям повертається в гонки


Опубликованно 30.06.2018 04:39

Брэбэм BT62: як цей трек автомобіля 700bhp в принесе культовим ім'ям повертається в гонки

Дванадцять років. Ось скільки часу знадобилося Девід Брэбэм, щоб відновити контроль над своєю знаменитою прізвища і потім розробити стратегію, щоб відновити його, як авторитетного гравця в автомобільній промисловості.

Тепер, за підсумками минулого місяця запуск нового погляду Брэбэм технічне і ?1м-до сплати податків BT62 доріжки автомобіль, він сказав, що він вирішив поставити фондів, покликаних забезпечити ім'я ніколи не дозволяв, щоб зникнути в морок.

Брэбэм був могутньою силою у Формулі 1 та інших гоночних формул з початку 1960-х, коли Давида батько, сер Джек, першим увійшов своєї команди Гран-прі конкурсу, до середини 1980-х років, коли боролися за домінування відносно Макларен, Лотус і Феррарі. Але в той час як інші відомі імена постійно активний, Брэбэм як гоночний конструктор канули у безвість.

Брэбэм BT62: 700bhp в трек-тільки гіперкар показали

Після тривалого власник Берні Екклстоун продав наприкінці 1987 року, кілька людей грали в пас-посилка з командою до Брэбэм, нарешті, зникла з сітки для хорошої перед початком Гран-прі сезону 1993.

Справедливість в ім'я ніколи не зменшується, що не залишилося непоміченим з іншим не має ніякого зв'язку з сім'єю Брэбэм. У 2009 році тюнінг-ательє в Німеччині охрестили себе Брэбэм гонки і запустили сильно доопрацьований BMW M3 купе (Е92), активно граючи на Гран-прі застарілі не найменш, назвавши його автомобіля BT92', маючи на увазі зв'язок з оригіналом Брэбэм компанії 'БТ' модель іменування код. Приблизно в цей же час була зроблена спроба ввести в Ф1 з командою під назвою Гран-Прі Брэбэм для сезону 2010 року.

Вона виявилася невдалою, але це спонукало шукати Давида правового захисту для імені, яке в кінцевому підсумку було досягнуто в 2013 році, коли право власності на товарний знак передається назад в Брэбэм руки.

До того часу, коли рішення було винесене вищим німецьким судом, гоночний зобов'язань Давида стають все менше і він вже повертав свій розум, щоб те, що прийде після того, як він оголосив про те, що професійне водіння кар'єри, яка нараховує 30 років.

"Мені було 40 років, в той час, думаючи про майбутнє", - говорить Брэбэм, зараз 52. “Я думав, у нас це відомий бренд з багатою історією і успішним, і ми повинні робити щось з ним. Тому я пішов на пошуки, щоб повернути її на світову арену.

“Звичайно, багато чого було спробувати зробити Брэбэм знову гонки, тому що я відчував, що там, де він хоче бути, але я був навколо досить довго, щоб знати, що команди самі по собі важко, що потрібно залишити в живих.

“Щось робити, це повинно бути правильно. До нас зверталося багато різних божевільних людей, які хочуть робити речі, які просто не збиралися працювати на бренд. В глибині душі я завжди знав, що мені потрібно щось більш значуще ім'я, щоб повернутися, і це виявилося так добре, як я міг би сподіватися, що 12 років тому".

Технічний пакет BT62 визначалася наміром йти гонках на витривалість, з відносно підкреслили атмосферний двигун V8 до кузовних панелей з вуглеволокна, що кожух шасі і установка на каркас. Тут ще сліки Мішлен їзда на 18 дюймів колеса з центральною гайки колеса, як стандартні вуглець-вуглецеві гальма і інтегрований Jack повітря, тому автомобіль може бути підвищений під час Піт-стопів.

5.4-літровий V8 приходить від постачальника, особистість якого в компанії кою про розкриття. Це ретельно доопрацьований для BT62, в якій вона виробляє і 700bhp в 492lb футів, і несе Брэбэм ім'я на обкладинці.

Ця первісна версія треку є деякі варіанти, які власники, можливо, захочете, такі, як різні колеса, вибір місць та можливості перетворення з правим кермом, але по суті BT62 готове піти в рознос.

"Мають стрибки в наші уми допомогли диктувати автомобілів", - говорить Брэбэм. "Це був випадок 'ми хочемо зробити перегони на витривалість, тому нам необхідно мати продукт, який зробить велику заяву про те, хто ми і що ми представляємо'. Крім того, архітектура машину веде наступного варіантів, які могли б піти або в бік дорожній або гоночний автомобіль.

“Так було багато, щоб розглянути і, для мене, це було при розгляді, з точки зору водіння, що я хочу вийти з машини на треку для хвилювання і, щоб підштовхнути себе? Проїхавши багато різних транспортних засобів, мої 30 з лишнім років гонки, у мене була досить хороша ідея необмеженої GT автомобіль' як те, що я думав, що б запропонувати хорошу продуктивність."

Брэбэм мрії шикуються проти Ferrari і Aston Martin на 24 години Ле-Мана сітки з заводу прямогонного BT62s в 2020 році, але компанія не поспішає підтвердити свою конкуренцію плани, поки він не підвів треку автомобіля успіх — в те, що зайнятий, але маленький ринок — і вже встиг вивчити, як правила для GT гоночний автомобіль може змінити за цей час.

Павло Береза, технічний бос brabham автомобільними, каже: “коли ви починаєте все з чистого аркуша паперу, як ми робили з BT62, Ви не знаєте, де правила можуть рухатися. Ми хотіли зробити великий крок над нинішніми конкурентами ВМД з точки зору продуктивності, тому що всі інші, ймовірно, зробити цей крок, а також".

Він каже, модифікації від сліду автомобіля або дорогий автомобіль або повноцінну конкуренцію машина буде відносно простим: “якщо ви збираєтеся їхати в Ле-Ман з ГТ гонщик, ви повинні зробити деякі дорожні машини для омологації, так що ви повинні мати одне око на це в будь-якому випадку. Автомобіль вже має передні фари, задні ліхтарі і видно з вікон, тому він має всі ті елементи дороги до нього."

Широкий огляд GT автомобіль гонки правила також повідомив, среднемоторная, задній привід пропорції BT62, хоча колектив був досить обережний, щоб створити автомобіль, який збалансовану функціональність з естетичним дизайном.

"Якщо ви подивитеся на нинішні гонщики GT, є формула певного розміру в плані колісної бази і установки двигуна і два місця", - говорить Береза. “Ми дуже швидко дісталися до цієї точки і потім вже вирішувати, що ми будемо робити з різними елементами.

“Наприклад, ми пішли у великій ємності вісім-циліндровий двигун для гонок на витривалість, а не йти з малою ємністю і високим тиском двигуна. Ми хочемо, щоб підкреслити, що він може працювати дуже легко в 24-годинній гонці, але дають величезну продуктивність і керованість для власників [трекової версії] так, що він буде цікавим. Це також прекрасний Луна назад на сайт brabham-Repco V8 від дня.

“Активна аеродинаміка стала ще одним пунктом рішення: ми могли додав він, але немає сенсу, тому що нинішні правила не дозволяють. Якщо правила зміняться, то ми будемо приймати."

Намір змагання-це також причина, чому автомобіль був створений так світло і блоків живлення до ваги 720bhp за тонну, затьмарюючи навіть McLaren айртона Сенни.

"Для гонок на витривалість, чим легше автомобіль, тим менше навантаження на двигун, коробка передач, гальма, підвіска і шини, плюс витрата палива нижче, що робить машину краще витривалість", - говорить Береза. "Тому вага став мішенню і тоді на виході з двигуна був випадок: 'скільки нам треба?" а не " скільки ми можемо досягти?'. Технологія сьогодні дозволяє робити все, що ви в плані тюнінгу двигуна".

Хоча BT62 використовує двигун V8 в парі з шестиступінчастою секвентальною коробкою передач Холлинджер, коли конкуренти все активніше переходять на турбовані агрегати, Береза підкреслює, що це "дуже сучасний автомобіль з точки зору його використання композитів та електронні помічники водія".

Аеродинаміки і підвіски є постійними, так як контроль тяги, Антиблокувальна Гальмівна система, режими реакції двигуна і зміщення гальма все регулюється. "Він має всі регульованість ВМД гоночний автомобіль", - говорить Береза.

Провівши левову частку випробування себе, Брэбэм вважає, що BT62 основних динамічних смаком припадуть до душі любителям і зробити гарною основою для гоночної версії: “це швидкий автомобіль GT, там немає сумнівів про це, але дуже сподівався. У вас є 1200 кг притискної сили, це світле й велике уявлення вниз до влади-до-ваги. Так це ракети, з кутів і палички дуже добре навколо них теж.

“Автомобіль має широке вікно захоплення, а ось те, що ви хочете від гоночного автомобіля. За 24 години гонки, ви хочете автомобіль, який Ви можете просто спертися на весь час, тому що ваша впевненість в автомобілі повинен продовжувати рости.

“Якщо автомобіль нервує або не робити те, що ви хочете це робити, впевненість у собі, зможе напитися, особливо в Ле-Мане. Ви можете втратити дві секунди на колі, і ви навіть не знаю, що відбувається. Вам потрібен досить солідний автомобіль, який передбачувано".

Автомобілі будуть проводитися на 15 000 квадратних метрів, що належить материнської компанії Брэбэм автомобільної промисловості, злиття капіталу, в Північній Аделаїді. Сайт є частиною високотехнологічного промислового парку, який перетворюється в австралійської промисловості прагне відтворити себе у зв'язку з великим обсягом виробництва автомобілів перестаючи в кінці 2017 року.

"Об'єкт-це вже просунутий виробник-центр," Берізка пояснює. “Те, що ми, спираючись на те, що велика ступінь однієї компанії, які були там, такі як Holden і Ford, нещодавно закрили, тому є величезна база постачання та ресурсів.

“Це спеціальний автомобіль, а не мейнстрім салон, таким чином, є унікальні деталі, які ми закуповуємо по всьому світу, але що виробничі потужності є, і ви можете вибрати крем, який є фантастичним. Це можна зробити машину так швидко виробництво".

В якості прикладу 'час бути правим', точки Брэбэм на той факт, що всього за кілька місяців до офіційного запуску BT62, у ФІА-стандартна траса відома як за поворотом відкрилося близько 80 км від заводу Брэбэм автомобільної промисловості. Шмон готової машини буде відбуватися на трасі.

Каже, брэбэм: “все в Австралії чекав щось на зразок цього, щоб прибути, але фінансування і бачення ніколи не були там до цих пір. Це фантастика для держави і ідеальний час для нас".

Велика частина основи для Брэбэм технічне закладається в Австралії, де в автомобільних ЗМІ була спрямована на розвал вітчизняного автомобільного виробництва, компанія змогла розвинути в значній мірі поза полем зору (хоча автомобіль кореспондента Джо Савар отримав понюхати більше, ніж рік тому). Тим не менш, низький рівень громадського контролю дав йому перевагу запуску із заповненою машині.

“Нам потрібно було сказати-ось ми, це машина. Це не бакс стилізації; це не глиняна модель чи рендер. Ми справжні", - говорить Брэбэм.

Береза додає: "ми чудово розуміємо, що щотижня з'являється новий виробник наслідувач автомобіль, який показує рендер, але тоді каже, що 'я повинен піти і знайти гроші протягом трьох років'. Ми не хотіли цього робити. Ми хочемо бути надійним з самого початку".

Є багато киває на непогамовне минуле, не менш важливо те, що знову збігається із 70 років з тих пір, сер Джек зробив свій гоночний дебют. Тобто новий фірмовий логотип, який об'єднує елементи 'V', які з'явилися на brabham-Repco bt19 номер і ікла Зашипіли Сідь, герб, що прикрашав боліди F1 в 1970-х і 1980-х років.

"Ми хочемо вшанувати минуле, не будучи слугою", - говорить Береза.

Лівреї перших 35 з 70-сильного виробничого циклу BT62s буде Відлуння тих з кожної з трас сезону в F1 переможців, починаючи від зелених і золотих своїх перших автомобілів в синьо-білій BT54, що Нельсон Піке довів до перемоги у Франції в 1985 році.

Тих, хто буде відомий як 'свято' автомобілі; інше буде "фірмовий" приклади підшипника власні варіанти розмальовки, створені по специфікації власника.

Брэбэм хоче, щоб 70 власників, щоб бути частиною "шляху" відродження бренду. Це подорож розпочнеться з замовником із зазначенням їх BT62 через систему віртуальної реальності. Коли автомобіль готовий, власник буде мати сторона для створення формована вставка столом, як автогонщик б, хоча сама конструкція сидіння має три положення і педалі регулюється.

Кожному власнику буде запропоновано спеціально розроблена програма навчання, щоб допомогти їм отримати найкраще з BT62. Брэбэм автомобільними працював з Microsoft, щоб створити телеметрії та пакет аналізу даних, які допоможуть замовникам розвивати свої навички.

"Ми хочемо дуже особистий досвід з цих первісних власників", - говорить Береза. "Ми хочемо, щоб займатися з ними замість того, щоб сказати 'є автомобіль, роби, що хочеш'. Нам дуже пощастило, що сім'я Брэбэм безпосередньо бере участь у автомобіль, що носить його ім'я. Немає іншої марки, ви можете сказати, що про, так що ми хочемо мати, що дуже особиста увага до всіх клієнтів і всі машини, і ось чому це такого маленького тиражу.

“Він також проводить паралель з тим, як сер Джек працював з його гоночних автомобілів клієнтів. Він зробив багато випробувань шмон машин, перш ніж вони були поставлені".

Береза очікує, що автомобілі, які будуть продані ентузіастам по всьому світу: “є досить серйозна група людей, які вже мають аналогічні види машин для використання на треку, і вони хочуть, аби додати це як щось зверх того, що вони мають на даний момент. Це буде крок від більшості інших автомобілів. Є також численні ентузіасти Брэбэм, який, можливо, придбати одну із старих гоночних автомобілів і чекали на щось подібне до цього".

Каже брэбэм проект вдихнув його низьким інстинктам: “коли я тестував BT62 вперше, я не виїжджаєш на трасу протягом майже двох років. Я відчував, іржаві і просто хотів зайняти мій час. Після кількох тестів я відчував, що я повернувся, і я насолоджуюся цим, тому що є реальна мета. Мова йде не тільки про рух в іншій команді гонки. Це моя справа, так що це здорово, щоб мати можливість їзди на межі і сприяти зворотного зв'язку в якості водія".

Як Брэбэм автомобільними дивиться в майбутнє, є сенс закриття для Девіда. Попередній автомобіль в модельному лінії, BT61, була мертвонародженою конструкції F1, які не вийшли на трасу як раз-відмінна команда прохныкал зі спорту. Що безславний момент вже не знаменує собою кінець Брэбэм виробництво історія.

Наступна глава буде повернути його на гоночну трасу, де він дійсно належить. Сер Джек залишається єдиною людиною, щоб виграти чемпіонат світу F1 в автомобіль, що носить його власне ім'я. Мрія Давида наслідуючи, що подвиг в Ле-Мане 24 годин значно ближче, ніж це було 12 років тому.

Детальніше

Брэбэм BT62: 700bhp в трек-тільки гіперкар показали

Може Брэбэм автомобільними наслідувати Макларен?

Брэбэм BT62: 5.4-літровий V8 потужністю гіперкар повинен відкритися сьогодні



Категория: Автоновости