Атавізм четвер 1966: Fiat 500 Abarth 595


Опубликованно 01.07.2018 02:15

Атавізм четвер 1966: Fiat 500 Abarth 595

В 'відроджується' 500 був величезний успіх для FIAT, так що тепер поєднавши весь свій бренд навколо нього. Ретро дизайн автомобіля як і раніше виглядає свіжо і залишається так популярні, як це було, коли він був запущений 11 років тому.

Приємний побічний продукт успіху міський автомобіль для ентузіастів було зростання продуктивності бренд Абарт, який був належним чином відновлений у 2007 році.

Абарт має 595 та 695 гарячих люків — збільшили до версії 500. Ці продукти між 143bhp і 178bhp, які не схожі на запаморочливих сьогодні, навіть якщо 500 видає всього 69bhp в дешевий вид.

Але це коли ви порівняти його з оригінальним Фіат 500 Абарт 1958 року, хоча. Приїхавши через рік після Нуова Чинквеченто, це подвоїло потужність 499cc двигуна від тепер навряд чи правдоподібно 13bhp в 26bhp, завдяки невеликим тюнінгом.

Рекламувати свій бренд, Абарт керував автомобілем навколо монзы протягом семи днів і сім ночей при середній швидкості 67mph. Фіат був настільки вражений цим подвигом, що він замовив 100 примірників будуть продані на своїх італійських дилерів.

500с Abarth в досвідчених великих успіхів у перегонах, затягуючи зв'язок тюнера з Fiat до такої міри, що правильна модель виробництва, на Abarth 595, був запущений в 1963 році.

Автомобіль прибув до Великобританії в 1966 році, одночасно з Fiat оновлення 500 (відомий як 'Ф' специфікацій, він придбав додаткову 3bhp і відрізняється своєю бампери, фари передні розпашні двері), і тому автомобіль загнали обидві машини, щоб подивитися, що до чого.

На 500 був ззаду, з повітряним охолодженням, двоциліндровий двигун 499cc керуючи задніми колесами. Він жив 18bhp на 4600rpm і 22 фунтів футів на 3000rpm. Це був чотирьох-ступінчаста механічна коробка передач, все-круглий барабан, гальма і незалежна Підвіска на обох кінцях.

Створення абарта модернізований двигун з більшим діаметра циліндрів 594cc. Спеціальний распредвал, нова вихлопна система, карбюратор солекс, повітряний фільтр Abarth і глибокий сплав відстійник збільшувала потужність до 27bhp на 5000об / хв і 33lb м при 3500об / хв

На 500 був найдешевший автомобіль можна придбати у Великобританії в 1966 році на ?410 (приблизно ?сьогодні 7260), але все-таки "повністю обладнана" і "таку автомобілізму, що робить багато сенсу в наших перенаселених містах".

Що стосується 595, ви могли б мати свій 500 перетворені в спец через Абарт частин заводу за $ 134 (близько $ 2390 сьогодні), або ви могли б зробити реальну справу, із заниженою підвіскою, подвійний вихлоп, шкіряне кермо, спеціальні години Jaeger інструментів і повне Скорпіона перепусток, за $ 562 (близько ?9955 зараз). Це на відміну від сьогоднішніх 595, яка коштує від ?15,515 і ?22,865, обгрунтовано сучасне 500 набагато більш високе позиціонування.

Повернемося до 1966 році, коли ми в перший раз взяли 500 і незабаром знайшли його, щоб бути ідеальною машиною для Лондона в дорозі, з досить продуктивності для трафіку і таких компактних розмірів, що часто можна було б скористатися, щоб прослизнути через прогалини, що тільки мотоцикл в іншому випадку могли б використовувати". У змішаних випробування, наш тестовий автомобіль досяг вражаючою економією палива 42.8 миль на галон.

Що сказав, що Це був "далекі від будь-якої" довга подорож з "маленьким обгін потужністю вище 45 миль / год". Принаймні, це було деякою втіхою, що "що б не сталося, ми не може бути зупинений за перевищення ліміт 70 миль на годину".

Це не гарна ідея, щоб видавити кого-небудь на заднє 500-х сидінням, або, тому що якщо ви зробили так "продуктивність 520kg автомобіля страждає значно".

Перемикання передач стало забавним справою. 'Коробка не має синхронізаторів, а скоріше собака, то швидше поміняю, тим краще. Дійсно, "зміна може бути дуже швидким, відбираючи у нього міцний важіль наскрізь від одного співвідношення до іншого", - сказали ми, з автомобілем "стрибали вперед, з нетерпінням кожен раз більш високу передачу включає, але з легким хрускотом". Ми виявили, що це часто краще, щоб просто змінити без використання зчеплення.

Гальма, що були барабани з усіх боків, потрібно більше сили, ніж очікувалося, хоча і вони не показали жодних ознак згасання.

"Зчеплення з дорогою цілком вкладається в межі продуктивності," ми продовжили. "На межі, тільки з водієм на борту, хвіст відводить назовні, боком тремтіння, як задній ухил ваги дає про себе знати, але з двома, є набагато сильніше тенденція до недостатньої обертальності. У мокрому, треба бути більш обережним і уважним і не загальмували ні в чому, але по прямій лінії, якщо цього можна уникнути".

Поїздка, як ви можете собі уявити, з колісною базою усього за шість футів, не дивно, з 500 "про скатних горбиками і западинами на дорозі" і показує "бурхливу дна джерел" над паві. Принаймні, сидіння були зручними, навіть якщо вони не дивилися його.

Рульове управління, між тим, був "легкий і точний, без віддачі, і швидко реагує."

Отже, скільки більш вражаючим був 595?

"З точки зору прискорення, вражаюча 20сек в порівнянні з 0-50 миль в годину часу і Абарта помітно швидше, ніж міні від інших", - відповіли ми.

"Максимальна швидкість поліпшується до 75 миль на годину і маленький двигун працює щасливо як швейна машинка на 70 миль в годину. Одним з невеликих, але ефективних змін є розширенням масляний насос забрати трубка, яка черпає свої пропозиції з дна глибокої ребристою відстійник, де температура нижча.

"Крихітний, м'який шкіряний кермо відповідає спеціальний інструмент Єгерського нактоуза і змушує рульове відчувати себе ще більш прямий.

"Підвіска модифікації опустіть автомобіль на пару сантиметрів і надати задніх коліс невеликий негативний розвал порожнє. Результатом є значне поліпшення курсової стійкості, а там якісь тенденції, можливо, були перш, ніж до обережності при швидких поворотах повністю виключені. Мала ступінь крену кузова, присутніх в стандартних 500 на швидких поворотах зникає і на Abarth кути повністю квартира зі всіма колесами міцно посадив на землю.

"З-за його розважальну цінність, і подив персонажів, ми зробили більшу частину роботи Абарта як можна частіше. Навіть так, 310 милях від швидкісної їзди в основному в містах, нашого спільного споживання вироблені на 33.5 миль на галон.

"Абарт не голосніше, ніж 500, незважаючи на два дуже великого діаметру вихлопних труб системи вихлопу."

Ми прийшли до висновку, кажучи: "500-це індивідуальний автомобіль. Один співробітник з провінції думала, що це невдалий жарт спочатку, але пізніше пом'якшав. Інші базується в Лондоні знайшли його надзвичайно практичним і почав замислюватися після перших кількох тижнів, як ми обходилися без нього.

"При ефективної конверсії Абарт, здається, настільки ж надійного і набагато більш гнучкою, вискочивши на шляху автобусів в годину пік вершини. Обидва автомобіля задоволення від водіння і показати і італійським стилем заради того, що водій користується, навіть в економ-сегменті ринку".



Категория: Автоновости