Порше Макан 2018 за показати на Паризькому автосалоні


Опубликованно 02.07.2018 05:27

Порше Макан 2018 за показати на Паризькому автосалоні

Рестайлінгову версію Porsche Макан буде показаний на Паризькому автосалоні в жовтні цього року, перш ніж прибути на дорогах до кінця року.

Автокар в'їхав вже прототип автомобіля, і він був покритий плямами, тестуючи кілька разів без камуфляжу.

Спостереження показали стрункішою індикаторних смужок, які були інтегровані в решітки, нового переднього бампера, який має абсолютно нову нижню частину. Позашляховик також отримає модернізовані фари зі зміненою графікою СІД, хоча загальну форму фар кластери залишаються такими ж, як ті, які використовуються сьогодні.

Макана був перший Porsche, щоб прийняти структурований хвіст світла лінзи; ті, на нову модель не рестайлінгова з новою LED-посилюється об'єктив графіка і те, що здається повної ширини відбивач панель на кришку багажника — конструкція, особливість, яка вже прикрасили ряд останніх моделях Порше.

В результаті на дорогах Великобританії близько чотирьох років після Макан вперше висадилися тут, освіжений суперника на Ягуар Ф-ПАРЄ залишаться у продажу до 2021 року, коли буде замінена новою моделлю, яка пропонує серед інших варіантів двигуна, повний електропривод.

Хоча рестайлінгова Макан спочатку розраховував отримати оновлений інтер'єр з сенсорною виробництво електричної розподільної познайомитеся з останніми Панамера, прототип на фото нижче дає ніяких натяків, що це буде так, оскільки він володіє такими ж контролює позашляховик був запущений ще в 2014 році. Але ще три роки, перш ніж він повинен бути замінений всебічно модернізована модель другого покоління, ми були б здивовані, якщо новий ємнісні вимикачі не пробиваються в Макан 2018.

Що ми можемо банк на прийняття пара новий 7.0 в дисплеях в комбінації приладів, разом з 12.3 сенсорний дисплей інформаційно-розважальною частиною оновленої системи комунікаційний центр Porsche. Система запущена в останній Панамера, підтримує Apple carplay і Android авто смартфон інтеграції і містить нову функцію під назвою Porsche Connect, яка пропонує такі послуги, як call-центр підтримки, є Wi-Fi точки доступу, трафіку в реальному часі оновлення та віддаленого доступу через смартфон.

На передній двигун, існуючий Макэна турбований 3,0-літровий і 3,6-літрові бензинові двигуни V6 буде замінений на більш просунутий 2,9-літровий і 3,0 одиниць.

У 3.0-літровий форма працює ступінь стиснення 11.2:1, новий V6 забезпечує 325bhp і 332lb фут крутного моменту початкового рівня Панамера. Це 10bhp і 7 фунтів футів менше, ніж менш потужна версія минає 3.0-літровий двигун, який служить до 335bhp і 339lb футів в існуючих Макан S. є більше, щоб прибути з нового двигуна, хоча. З зміненими звільняючи програмного забезпечення, доданих тиску наддуву турбокомпресора, одну і ту ж одиницю виганяє 349bhp і 369lb футів в останніх Audi S4 і S5.

Більш орієнтовану версію новий V6 з меншим об'ємом 2.9 літра і ступеня стиснення 10,5:1 призначені для заміни поточного двигуна 3,6-літровий. У Panamera s, він забезпечує 434bhp і 406lb фут — 39bhp більше, ніж існуючі Макан Турбо, з такою ж крутний момент.

Планується також бензин-електричною версією під керуванням тієї ж трансмісії використовується 4 Панамера Е-гібрид. Він використовує новий турбований 3.0-літровий бензиновий двигун V6 в поєднанні з електродвигуном, щоб забезпечити комбінований вихід системи 456bhp і 516lb футів крутного моменту.

Дизель не пропонується з Макан, так як він був видалений на початку цього року в умовах зміни споживчого попиту.

Більше Контенту:

Найбільший питання автомобілів коли-небудь зроблених

Гонки-надихнув Фольксваген Гольф ГТІ показав



Категория: Автоновости