Сузукі Свіфт Sport проти Volkswagen до ГТІ: дві тест


Опубликованно 02.07.2018 06:33

Сузукі Свіфт Sport проти Volkswagen до ГТІ: дві тест

Груба сила ніколи не була справою Сузукі Свіфт Спорт.

Традиційно, сенс його існування був загорнути продуктивності у відносно стрункий пакет і продають його по привабливо низькою ціною.

Попереднє покоління Swift Спорт випускається тільки 123bhp від свого атмосферне 1,6-літровий двигун. Вимірювання проти 300 л. с. - плюс, все-лапу мега-люк не так багато, як приходити з ножем на перестрілку як спроба притиснути до нігтя гаубиця з віночком яйце.

Але по правій дорозі, і коли ти зрозумів, що безкоштовний обертів чотирма горщиками дзижчання, як рогатка руку Девіда, це може дати якісь хот-хетча Голиафов задуматися. Вона використовувала свою спритність, щоб подолати дефіцит продуктивності і перетворилася в одну з машин нашого улюбленого водія на фунт-для-фунта основі, надаючи Легіон народжуваної, але зубожілий Ентузіастів реалістичні траси в хот-хетч клубу.

Ті часи минули, і Сузукі не більш стійкі до тиску посилення регулювання викидів парникових газів, ніж будь-який інший виробник. Так що цей новий Swift Спорт, третій, встановлений турбований 1,4-літровий мотор. Це ж BoosterJet шишка, як ви отримаєте в більшому Сузукі Вітара і моделей s-хрест. Це може здатися чимось на зразок пристрасті-вбивця, але блок щипнули, щоб зробити 138bhp і 170lb футів і це точно не має багато автомобіль, щоб тягнути разом, навіть в своєму останньому втіленні, Сузукі баксів загальногалузевий тенденцією значного модель-модель ваги продовжуючи важити приблизно стільки ж, скільки мішок з Болонками.

Що зріс так різко, як талія містер Креозот, однак, є ціна. Сузукі буде коштувати ?17,999, штовхаючи Свіфт спорт на задвірки Форд Фієста ст територія, якою є Автомобільна промисловість еквівалент намазавшись кети і стрибали ногами в кишить акулами воду. Мовчазне визнання того, наскільки ця амбітна стратегія ціноутворення можна знайти в тому, що Сузукі Великобританія пропонує ?1500 знижка за ціною до кінця цього місяця.

Звичайно, японська компанія буде вказувати на те, як ви все ще отримуєте багато автомобіля за ваші гроші, що є правдою, але зростання цін не залишає традиційні Свіфт Спорт Банг-бак перевагу схильні деякі потенційно переконливих претендентів. Дійсно, Ви не повинні дивитися занадто далеко ще харчується скромно люк, борються за перше місце в конкурсі суб-140bhp, доступним кишенькова ракета Категорія – а цей зухвалий задній ведмеді три виразні листи, які не залишать уваги будь-якого поважаючого себе хот-хетч вентилятор: ГТІ.

Оголошення Вольфсбург, що він буде посипати її магія йти пил на до, найменша модель в своєму діапазоні, спочатку було зустрінуте з змішані реакції. Стакан наполовину повний купців, що, мабуть, UpGTI б відобразити дух Гольф Мк1 ГТІ, злиття легкий вага в спорядженому стані, маленький, спритний розміри і достатню потужність, щоб п'янкий ефект. Інші насупила свої брови як вони обстежили лист специфікацій ГТІ і пахло цинічна маркетингова хитрість, яка спрямована на експлуатацію рожевим відтінком ностальгічною світіння, що оточує перший високопродуктивний Гольф.

У будь-якому випадку, що до ГТІ зробив на старті був спритно прослизнути в простір на ринку, що попередній Свіфт Спорт заселений. Дитина Фольксваген новий вибух-на-йер-бак чемпіоном? Чи це останній Свіфт Спорт настільки хороший, що ви б також порадив, щоб прискорити-читайте далі в цій статті, і по телефону на ваш місцевий дилер Сузукі Пронто до цього ?1500 знижка закінчується?

Погляд на життєво важливу статистику вгору і ви можете думати, що це у явно невигідне становище. Вгору ГТІ дозволяє робити з 999cc 113bhp трьох-циліндровий агрегат. Де Свіфт Спорт двигун робить 170lb футів, вгору і тільки 147lb футів. І де Свіфт Спорт схиляє чашу терезів на 975kg, вгору важить порівняно огрядний 1070kg.

У гри кращі козирі, а потім, Сузукі та Фольксваген лизнув. Але як це часто буває, коли справа доходить до вагонів-а природа, на папері суті розраховувати лише стільки. Більше значення має манера, в якій вони йдуть про виконання цієї.

Сповзаючи вниз у спортивні сидіння на Сузукі, водійське несе всі пропозиції автомобілів, які були створені з більш енергійний стиль водіння на увазі. Сидіння забезпечують тільки потрібну кількість зміцнення, і педалі розташовані таким чином, що це сприяє п'ятка-і-палець перемикання передач. Навпаки, не вражає так сильно, набагато більше, як повсякденної міської варіантів автомобілів, на яких це явно. Спортивні сидіння – блискучий в тканину оббивки їх 'Jacara' – відносно плоска і широка, і не скрізь поруч, як балованию як Свіфт. Вони ні в якому незручно, але вони не справляю враження, що вони будуть тримати ваш торс стабільний, коли прийде час, щоб кинути в кут, неминуче настає швидше.

Педалі рознесені пристойно, але і розташований досить високо, що означає, що існує чимало гомілковостопного суглоба потрібно РЕВ-матч охайний мода.

Свіфт піпсов вгору ще раз, потім, але все відразу ж починають шукати, що, як тільки ви запустите двигун з трьома циліндрами.

Це не той двигун, що зробить волоски на шиї стає дибки з його звучний саундтрек, але вольовій і рорті в тому, як багато з трьох банків, і щільний гул чути в салоні надає характеру не відрізняються від сміливої сутички: він маленький, але він ухилявся від брухту з великими хлопцями.

Незважаючи на свої крихітні зміщення, це м'язова двигуна. Його 147lb футів прибуває в нижчих 2000об / хв ввічливості свого турбонагнітача, тому тут досить низький-вниз перти. З місця, він добереться до 62 миль на годину за 8.8 сек і хіти заявленої максимальної швидкості 122mph, так що це звичайно не найшвидший автомобіль в світі, але манера, в якій до невеликої слід допомагає створює ілюзію швидкості, що є одним з самих приємних ознак.

Незалежно від того, як швидко ви подорожуєте, то не відчуває нічого менш цікавим.

На відміну від цього, у Suzuki є набагато більш тверезим вдачею, можливо, продукт силовий, який, здавалося б, має більше спільного з блендером, ніж іскрометний, хот-хетч з чотирма горщиками. Досі, незважаючи на itsuninspiring саундтрек, швидкі-швидше, ніж з помітним відривом, і тому що його максимальний крутний момент доступний вище в діапазоні оборотів, на 2500 об / хв, він також пропонує високий рівень взаємодії з його точним, якщо трохи забувається, шести - ступінчаста механічна коробка передач.

Через вигини, обидві машини відчувають, як ніби вони злегка страждають від своїх високорослих висоти і щодо сляба -, встали на бік форми. Притаманна топ-важкість у ногах призводить до відчутної сумою поперечного крену за рахунок швидких поворотів, змушуючи їх сидіти на корточках на зовнішні колеса. Що сказав, не відчуває себе особливо норовливих або коротке на зчеплення, а регульованість і оперативності їх шасі робить з них безліч розважальних швидкістю, яка не принесе вам неприємностей з місцевими правоохоронними органами.

Незважаючи на грайливий характер шляху кожного автомобіля йде про вирішення складних ділянок дороги, хоча, не особливо запам'яталося керма. Сушарка для стрижів відчуває себе штучно важкий, але не відчувати, і хоча це є зваженим більш природно, настільки ж мовчазні про те, що передні колеса роблять як Свіфт.

Варто також говорячи про практичності. Свіфт є більшою з двох, так це зрозуміло пропонує більше місця в тилу, а також велике завантаження. Не списати, як грубо клаустрофобія, правда. Двоє дорослих помістяться в спині досить зручно – за коротких відстаней, у всякому разі – 251-літровий багажник тільки 14 літрів менш ємний, ніж у Свіфта. Але який із двох, щоб піти на? Ну, коротке резюме звучить так: Свіфт-це швидше, але їй не вистачає "Фольксваген" до-і-в- 'манер їх.

Положення за кермом Свіфта-це трохи більше в гармонії з хот-хетча, ніж вгору, але лічильники VW з набагато більш привабливими саундтрек з трьох - циліндровий двигун. І при цьому обидва бути захопленим і привабливим вдачею через кути, вони обидва злегка порушена рульових рейок, які залишать вас, бажаючи трохи більше в бік почуття.

Волосок, потім. Крім того, що ми повинні повернутися до того, що зробили оригінальний і другого покоління Swift Спорт чемпіони в напівлегкій, що вони були: ціна. І хлопчик, робить речі починають розповзатися швидко для Сузукі, якщо врахувати ціну в доступних хот-хетч рівняння. Фольксваген, навпаки, просять ?13,750 для ГТІ. І хоча ви отримуєте належної інформаційної системи (має основне 5.0 на екран і смартфон з'єднання) і адаптивний круїз-контроль з швидким, вартістю 4249 преміум-класу для авто, які не настільки вольовий або розважальних, в кінцевому рахунку важко проковтнути гірку пілюлю.

Дивна зміна ролей сталася з Сузукі, то. Давид став Голіафом. І з-за цього менше, дешевше і цікавіше слінг постріли ГТІ повз нього на перше місце.

1-й - Фольксваген до ГТІ - dinky вгору ГТІ доводить пряма швидкість-це ще не все. Бойова, чарівний і величезне задоволення за порівняно мізерну ціну

2-й - Сузукі Свіфт Спорт - дуже здібний Свіфт Спорт досі переконливі водія автомобіля, але він затиснутий в лещата висока ціна

Ракети кишенькові гроші: гарячі люки для 5К

Не потрібно купувати новий? Ось кілька тріщин використовують гарячі люки доступний для фракції ціною двох нових претендентів

Рено Кліо РС 182 трофей: кінцева ітерація Рено Кліо Спорт. Він відчуває себе трохи застарілою всередині, але пропонує тактильність і солодкість, яка кілька більш сучасних люків може зрівнятися. Купіть зараз, і дивитися його оціните.

Сузукі Свіфт Спорт: архетипічні менше-більше хот-хетч попереднього покоління Swift Спорт зараз стоїть на кнопки, щоб купити і бігти, але забезпечить посміхається величезну кількість у всіх середовищах. Рівні обладнання не занадто висока, і вони не схильні піти не так.

Міні Купер з: другого покоління Купер s доступний напрочуд дешево кілька років під його поясом. Це один з найкращих гарячих люків свого віку, з жорсткою, чудово дросель - регульоване шасі і енергійний двигун.

Абарт 500: перші гарячі 500 груба і готові їхати, але надзвичайно вольовий і швидко, занадто. Розумний інтер'єр контрастує з похмурою сірий пластик можна знайти в більшості сучасних автомобілів. Кілька гарячих люків мають настільки явне почуття гумору.

VAUXHALL Corsa vxr на: Corsa vxr на ще запахне хлопчик гонщик особливого, і це не самий вихований хот-хетч ви знайдете для такого роду грошей. Це, однак, швидко і шумні, як дивитися і їздити – і це також дуже дешево придбати.

Детальніше

Сузукі Свіфт Спорт огляд

Volkswagen до ГТІ коментар

Фольксваген Поло ГТІ



Категория: Автоновости