Ст-лінія Форд Фієста довгострокові коментар


Опубликованно 03.07.2018 10:12

Ст-лінія Форд Фієста довгострокові коментар

Чому ми працюємо над цим: щоб визначити, чи є в країні самий продаваний новий автомобіль є гідним цього звання, як і його геніальний попередник

1 місяць - специфікацій

Життя з Форд Фієста лінії: 1 місяць

Вітаючи ст-лінії Фієста до складу флоту 16 травня 2018

'Щось-лінії моделей. Ви знаєте породи; вони-вівці у вовчій шкурі, зворотне М-авто. Вони носять м'язів їх більшість спортивне кузени, але за спойлер і великі колеса-це серце і легені сімейного бухгалтера.

Вони всюди; дизельні гольфи одягнений як для гольфу РС, Corsas уособлення vxr і з-класів з мрії про те C63s. Тепер, є ще одна і вона тільки що приєдналася до автомобіля флоту.

Привітайся з нашою новою ст-лінія Форд Фієста, який згинає біцепс з металевим Легкосплавні диски (наші опціонні 18 дюймів них), розгодованою бампери і ST передня решітка, а під його капотом живе маленький 1,0-літровий EcoBoost втричі. Звичайно, купуючи публіка відвернеться від такого бідного шахрая?

Ну, насправді, немає, вони не будуть. Виходить ст-лайн швидко стає новим Малолітражний. Це вже найпопулярніша оздоблення для фокус і тепер це сходження по сходах популярності Фієсти.

Ст-лайн прибув у листопаді, через кілька місяців після zetec і варіантів титану, але на його частку припадає 23% продажів в 2017 році. Титан був тільки 2% краще. Хоча Малолітражний, давній чемпіон оздоблення, припадає 45% попиту, Форд думає, що є великий шанс, що все зміниться в цьому році.

Враховуючи, що Fiesta-це найкращі в країні-продавати нові моделі з цілком певним запасом, і це перший раз, коли ми отримаємо розширений тест в останній версії можна припустити, що ми будемо бачити велику Фієста ст-лінії на дорогах.

Так що я повинен зробити більшість з цих ранніх тижнів, протягом яких наш червоний автомобіль отримує подяку від пішоходів, вони сумніваються, вони бачать нову Фієсту ст місяців, перш ніж він з'явиться. Будемо сподіватися, що ці свідки не відчуваю їх погляд витрачається на ст-лайн, тому що наша машина принаймні, він прийшов з найпотужніших версії 1.0-літровий EcoBoost на пропозицію.

Ми могли б зупинив свій вибір на моделі запис 99bhp або півзахисник 123bhp, але ми пішли на 138bhp версію, тому що вона займає золоту середину між стандартної лінійки Фієста похідні і повномасштабний ст. В 138bhp форма, Стартова ціна Фієста ст-лінії ?17,945 — всього ?1050 менше, ніж в отворі показалася постать для її майбутнього хот-хетч брата.

Після того як ви додали кілька варіантів — і наш автомобіль, прикрашений фунтів 1550 додаткових комплекту — ви перевищили ціну полнопроходную ст. Заманливо, але ціна покупки-це лише одна частина рівняння. Якщо взяти поточні витрати під увагу, Форд турбований трьох-пот двигуна 1.0, повинні бути набагато легше на кишені.

Навіть у цьому peppiest формі, 1.0 потрійний стверджував пропонуємо 62,8 миль на галон (комбінований) і випинати 102 г/км СО2. Тому поїздки на АЗС повинні бути набагато рідше, ніж вони будуть у ст, який також використовує трициліндровий, але в 1,5-літрові ємності і 197bhp вихід. Наша машина повинна бути помітно дешевше застрахувати, теж.

Форд оновив Санкт-лайн шасі, тому вона більш заслужено сидить між стандартною і верхній варіант, ніж більшість 'то-лінії моделей. Базова структура 14% жорсткіше, ніж у старого автомобіля, завдяки використанню більш зв'язувати в ключових областях, але ст-лінія додає до цього з підвіски налаштовані запропонувати більш спортивну керованість, ніж стандартний автомобіль, досягнуто насамперед за рахунок високої ціни заслінки.

Це звучить багатообіцяюче для B-роуд розважальну поїздку, але є шанс, що він може зробити автомобіль втомлює на мій міської їздити по всьому Лондону. Ні система регулювання демпфування, або. Насправді, немає нічого, щоб змінити спосіб автомобіль налаштований зовсім, якщо не вважати кнопки Еко, наскільки я можу судити, здається, тільки до уповільнення реакції дросельної заслінки.

Але мені подобається, що є тільки один символ для цього автомобіля. Ця риса передбачає, що це могла бути як старої школи теплий люк. Це не стара школа всередині.

Нова Фієста-це набагато краще місце, в якому можна сидіти у порівнянні зі своїм попередником. Метушню приладовій панелі попереднього автомобіля є далекої пам'яті і нової версії чиста, проста приладова панель, на моїх очах, принаймні, кращого приклада, чим більше функціональне планування групи Volkswagen.

Наші Фієста ст-line має факультативний B&o грати звукова система, яка включає в себе 10 динаміків і додає 8.0 дюймів сенсорний екран з Apple carplay і автоматичного підключення до андроїд. Що комплект коштує ?350.

Кнопки та ручки на приладовій панелі відчуваю, хорошої якості, в той час як м'який, пластичний, м'який на dashtop відчуває себе так добре, що я вже розробив дратує звичка підштовхує її під час зупинки в пробці. Якщо ви радієте при вигляді неготового бульбашкову плівку, ви зрозумієте задоволенню.

Крім жорсткий, колючий пластиковий для інтер'єр двері тягнути ручки, на кожну поверхню ви кладете ваші руки, ноги або нижній частині екрана. Взяти кермо, який поставляється з м'якою перфорованої шкіри, або gearknob, який має сферичну форму з хромованою верхній. Тканина покрита спортивні сидіння дуже зручні і прихильні, теж.

В цілому, це автомобіль з великим потенціалом. Наші перші диски на Фієста ст-лінії, думаю, що це може бути зовсім початкового рівня водія автомобіля так, будьте впевнені, я буду відправитися у великий дим і вирушити в країну, щоб побачити, як важко півень внутрішнє колесо в машині з трохи миль на годиннику. Ви можете взяти три горщика на слід день теж, вірно?

Друга Думка

Я любив ст-line версія попередньої Фієсти. Під час роботи двигуна так само, робота якось навіть солодше і більш точний, і різниця між автомобілів-це як між собою цей готель "Хілтон".

Кріс Culmer

Повернутися до початку

Специфікація Форд Фієста ст-Т Экобуст 1.0

Технічні характеристики: - Ціна новий ?17,945; Ціна при випробуванні: ?19,495; опції: ст-лінія 18 дюймів колеса ?600, заднє скло конфіденційності ?250, задні Датчики паркування відстань ?200, B&o грати преміум звукова система з сенсорним екраном 8.0 ?350, тінь чорної дахом і дзеркалами ?150

Тестові дані: Двигун 3 cyls в черзі, 998cc, турбований Бензиновий; Потужність 123bhp при 6000 об / хв; крутний момент 125lb м при 1400 об / хв; Максимальна швидкість 121mph; 0-62 миль в годину 9.9 сек; заявлений витрата палива 62,8 миль на галон; тест економії палива 35.4 миль на галон; СО2 98 г/км; помилок немає; витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Автоновости