2019 Ауді В8 у зв'язку з 670bhp гібридної трансмісії V8


Опубликованно 06.07.2018 15:51

2019 Ауді В8 у зв'язку з 670bhp гібридної трансмісії V8

Найбільш потужних серійних автомобілів Audi все ж будуть мати форму великий позашляховик, коли він буде запущений в наступному році на РС В8.

Спійманий на камеру під час стендових випробувань, Ауді Спорт майбутнього Мерседес-АМГ ДЕ 63 суперником, який явно вплинуло на дизайн РС В8 концепції 2017, успадковують Твін-турбований Бензиновий двигун V8 і супроводжуючих електричний двигун Турбо Panamera s Е-Hybrid від Volkswagen групи побратима Порше.

У супер-салоні, V8, який пичкал повітря за допомогою пари дві прокрутки повітродувки, виробляє 542bhp і 568lb фут крутного моменту, в той час як електричний мотор впорскує ще 134bhp і 295lb футів крутного моменту через вісім-ступінчастою з подвійним зчепленням автоматичною коробкою передач.

У повному обсязі, комбінована система виходу піків на 670bhp і 627lb футів. З тим же рівнем потенції, це буде найпотужніша модель РС В8 Ауді, затьмарюючи випуск моделі R8 V10 плюс за 68bhp і 214lb футів.

2018 Ауді В8 першого диска

У той час як RS В8 неминуче важче, Споряджена маса буде гарантувати, що це буде не суперкар, а більш спортивні показники на дорозі, електрифікованої позашляховик, принаймні, пропонувати більш широкий спектр характеристик водіння, підперті чистому електричної і спорт режими.

У чисто електричному режимі, електричного половину трансмісії автомобіля, який буде використовувати літій-іонні акумулятори розташовані під підлогою багажника автомобіля (і, отже, впливають на багажне відділення), швидше за все, запропонують близько 27 миль діапазону. Але вимикач енергії-Інтенсивний режим Sport і RS В8 слід направити на 0-62 миль в годину спринт приблизно за чотири секунди.

Для порівняння, 577bhp ДЕ 63 і конкуруючи 567 л. с. BMW Х6 М як приймати 4.2 сек, щоб вдарити, в той час як рендж Ровер Спорт СЗР займає 4,3 сек. Всі ці автомобілі використовують чисте згорання, турбований двигун V8 трансмісії.

Як великі моделі Ауді, всі варіанти В8 зробити регульованими по висоті, спорт-налаштована адаптивна Пневмопідвіска і правильний центр діфф основі, крутний момент повним приводом. Однак, стандартні варіанти не вам 48В активні стабілізатори поперечної стійкості, тому що, за словами продакт-менеджерів Ауді, таке тіло Лін-бойова техніка не потрібна на автомобіль з досить низькою лінією даху (для свого класу) і широкі гусениці.

Набагато швидше РС В8 доведеться боротися з набагато більш високі бічні перевантаження, ніж його менш зосередженим братів і сестер, тому цілком ймовірно, що інженери Ауді спорт із застосуванням системи 48В для підвищення стійкості автомобіля при швидкому проходженні поворотів. В технології застосовується на VW групи на кілька преміум моделей, у тому числі Бентлі bentayga може.

Чотири колеса-це варіант стандартного автомобіля, припускаючи, що це може бути як стандартний на РС В8 для підвищення маневреності, а також підвищення стабільності на високих швидкостях — вітальний риса на машину, яка, ймовірно, буде використовуватися на крос-континентальний транзити, які включають прогулянки на автобані.

Правління РС В8 як найпотужніший Audi буде також, тимчасово, буде супроводжуватися звання самого потужного позашляховика в рамках групи VW. Коли він запускає, електрифіковані супер позашляховик outpunch в 641bhp Ламборджині Урус і 542bhp Порше Кайен Турбо, хоча гібридні версії цих автомобілів за і майже напевно обжене РС В8.

Більше Контенту:

Топ 10 кращих кабріолетів на продаж

Міцубісі Сьогун Спорт огляд 2018



Категория: Автоновости