Сузукі Свіфт Спорт довгостроковий огляд


Опубликованно 06.07.2018 18:39

Сузукі Свіфт Спорт довгостроковий огляд

Чому ми працюємо над цим: щоб дізнатися, якщо новий, турбований Свіфт Спорт і раніше пропонує хороший, простий хот-хетч задоволення, яке може конкурувати з кращими в класі

1 Місяць - Специфікацій

Життя з Сузукі Свіфт Спорт: 1 місяць

Вітаючи Свіфт спорт на флоті - 30 травня 2018

Виходить, що терпіння не завжди чеснота. Або, щоб зірвати ще одне кліше, іноді хороші речі приходять до тих, хто не чекає. І докази, що в даний час припаркований біля вежі автомобілю, мало, весело і дуже, дуже жовтий.

Це буде наш новий Сузукі Свіфт Спорт, потім. Ми просили (ну, дошкуляючи) Сузукі на наш тестовий парк з нашого першого, короткого смак хот-хетч в Японії в минулому році. Зрештою, і, можливо, просто, щоб тримати нас тихо, Судзукі запропонував доставити до нас ближче до кінця травня. Але вони також побіжно згадав, що якщо ми хотіли отримати один майже на місяць раніше, ми могли б.

Прикол: нам доведеться забрати його від змагання, вони були запущені в Дублін. Так що нам доведеться летіти у Дублін, збирати Свіфт Спорт, сісти на пором до Холихеда, а потім проїхати 300 миль назад в Твикенхеме бази автомобіля.

Зловити? Це не зловити. Більше схожий на дитину говорили, що вони можуть мати свій Різдвяний подарунок раніше, а потім дали шанс грати з ним протягом кількох годин. Після всього, що найкращий спосіб дізнатися про нову машину, ніж з розширеною поїздці, охоплюють міської їзди, пробіг автостради, через коротку, але яскраву об'їзд, одні з кращих дороги в Уельсі?

Крім того, відсутність терпіння навіть не випробувана, коли справа дійшла до speccing Свіфт Спорт: немає ніяких варіантів, щоб розглянути. Кожен автомобіль отримає шестиступінчасту механічну коробку, спеціально настроєної вихлопної системи, світлодіодні фари, 17 дюймів сплавів та відмінні спортивного обважування. Всередині, є кондиціонер, шкіряний кермо, кольоровий сенсорний екран і системи допомоги водієві, такі як виявлення, провулок корекції вильоту і адаптивний круїз-контроль.

Наш єдиний вибір відповідного кольору. Ми пішли в Чемпіон-жовтий, багато в чому тому, що у мене є теплі спогади про схожого відтінку Ігніс і Свіфт Спорт ралі автомобілі десятирічної давності.

Можливість зробити такий різноманітний пробіг є ключовою частиною тієї причини, ми хотіли Свіфт спорт на наш флот. Попередні версії стали культовою підходящий гарячих люків, тому що вони були прості, маленькі, спокійні і веселі. Або, як ми описали це в нашому огляді, а "привабливо старомодний клубочок радості".

Успіх створює очікування – і тому наші надії на цей новий Свіфт Спорт належним чином був піднятий. Крім того, Судзукі не просто оновила свій хот-хетч з новим поглядом і дрібні недоліки: є деякі суттєві зміни під капотом.

Сузукі замінив Пеппі 134bhp блоку 1,6-літровий атмосферний двигун від старого Свіфт спорт з 138bhp 1,4-літровий турбований мотор. Це означає, що автомобіль має більший крутний момент – 170lb футів у порівнянні з 110 фунтів футів – але, за словами нашого першого диска останнім часом, можливо, трохи менше персонажа.

Що перший коментар виділити деякі причини для занепокоєння, про що свідчить її трьох-зірковий результат. У той час як наші тестери все ще судив Свіфт Спорт "прекрасний автомобіль маленький водій", були нахмуренными бровами над ціною: він уже добрався до ?17,999 (нехай і зі знижкою до ?16,499 до кінця червня 2018 року). Тепер це підняття очікування – це чотири штуки більше, ніж до Фольксваген ГТІ, для початку.

Все, як і будь-яка дитина, розгортаючи блискучу нову іграшку, я не думаю про ціну, коли я забрав ключі від аеропорт Дублін. Все, що я хотів зробити, це спробувати його. З зовсім мало часу до порома, щоб знайти деякі забавні ірландські дороги, я зупинився для поїздки в парк Фенікс, багато в чому, щоб я міг проїхати трохи класичної вуличній трасі (хоча і дуже повільно).

Що здавалося гарною ідеєю, поки не настав час вирушити в поромний термінал. Ці двоє були розділити лише на шість кілометрів – хіба це було в шести милях прямо в центрі Дубліна, в неймовірно інтенсивним рухом. Це не було добре для моїх нервів, але корисний тест здібностей Свіфт Спорт в стоп-старт міської їзди.

На відміну від деяких упертих гарячих люків, і без використання будь-яких режимів приводу, Свіфт Спорт здатний робити більш ніж пристойно враження неспортивних Свіфт, яка допомогла полегшити мої спроби маневру в мою сторону майже утрудненим рухом на послідовність вибоїстих закутках.

 

Наступний етап OperationSwiftSport#: відповідною назвою Дублін Swift пором. Наступна зупинка: Холихед... pic.twitter.com/bOTaLzFE2F

— Джеймс Аттвуд (@Atters_J) 4 Травня 2018

 

Дожили до поромного терміналу в потрібний момент, на прогулянку по березі ірландського моря був шанс зняти напругу міської їзди і подумки підготуватися, щоб експлуатувати наш новий Swift повним Спорт шумок на мій запланований маршрут від острова Англсі, щоб ночівля в Шрусбері.

Поїздка довела, що незважаючи на Свіфт Спорт може вже виросли і стали трохи серйозніше, він ще може розважати із гнучкою, реактивної і просто весело їздити. Як перші враження йдуть, це був дуже позитивний і роздражнив мій апетит для більше часу з Swift Sport на деякі дрібні Великобританії тече A і B-дороги.

Варто відзначити, що він не ганьби себе на наступний день, коли в заключній частині подорожі взяла на автомагістралях Британії, коли я відправився з Шрусбері в Лондон з м'яким об'їзд через Брістоль (це мало сенс в той час).

 

Brizzle. #OperationSwiftSport pic.twitter.com/HVdY1dD4ZD

— Джеймс Аттвуд (@Atters_J) 6 Травня 2018

 

Я повернулася в штаб-квартирі автомобілю після тривалих вихідних знайомство з Свіфт Спорт прагнуть проводити більше часу в ньому. Одне перше враження залишилося хороше, просте задоволення, але це також і гарячий люк, який повинен оселитися в добре в якості щоденного водія. Звичайно, це завжди весело дозволили відкрити подарунки раніше.

Питання чи будуть вони як і раніше будуть відчувати себе блискучою і захоплюючою кілька місяців вниз по дорозі. В якийсь момент, теж питання вартості вступить в гру і нам доведеться вважати, що ?17,999 ціною і з такими ж цінами слон в кімнаті, нова ст Форд Фієста.

Все одно, що за майбутні місяці. Зараз я після виправдання ще Свіфт Спорт подорож.

Друга думка

Останні Свіфт спорт, на мій погляд, запропонував стільки Пеп і продуктивності, скільки потрібно, щоб диск не зводили, але безпечно на дорогах Великобританії. Баланс між повсякденному практичністю і спортивних тюнінг завжди здавалося, і перші ознаки цієї останньої версії отримує це право занадто.

Метт Берт

Повернутися до початку

Технічна характеристика Сузукі Свіфт Спорт

Ціна новий ?17,999 Ціна при випробуванні: ?17,999 параметри: немає Двигун 4 cyls, 1373cc, турбований Бензиновий Потужність 138bhp на 5500об / хв; крутний момент 170lb фут при 2500-3500об / хв Максимальна швидкість 130 миль на годину 0-62 миль в годину 8.1 сек стверджував економії палива 50.4 миль на галон випробування паливо 41.9 миль на галон викиди CO2 125 г/км недоліки немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Автоновости