Нові правила, що дозволяють гіперкар-машини, щоб боротися за Ле-Мане перемогу


Опубликованно 07.07.2018 06:03

Нові правила, що дозволяють гіперкар-машини, щоб боротися за Ле-Мане перемогу

Боси автоспорту мають намір прийняти нові правила для гонок на витривалість, які дозволять машин з конструкціями на основі гіперкарів, таких як Астон Валькірія Martin і McLaren Сени в боротьбі за загальну перемогу в Ле-Мане 24 години.

Вищої категорії чемпіонату світу з перегонів на витривалість (ВЕС) в даний час працює в дорогих прототипів класу lmp1, але цей клас боровся в останні роки з обох Audi і Porsche кинути палити. Toyota є єдиним виробником в даний час конкурують у підрозділі.

McLaren айртона Сенни: перший привід

ФІА, керівний орган автоспорту, проводить дискусії за новими правилами на вищу категорію ВЕС до 2020 року. Ці переговори зараз зосереджені на два речення: цільовий бюджетний кварталу поточного класу lmp1 витрати, і "свободу дизайну для брендів, засновані на концепції Гіперкар".

Що має на увазі в майбутньому категорії будуть представлені прототип машини, принаймні частково, на вищому рівні зосереджені на трасі з реактивним ранцем.

В Aston Martin і McLaren боролися за правил, які дозволили б подібних Валькірія і Сенна, щоб їм дозволили боротися за загальну перемогу в Ле-Мане. Правила можна було б враховувати і інші майбутні проекти гіперкарів, таких як Мерседес-АМГ проекту.

Дейв Кінг, президент гоночний Астон Мартін, сказав: "Астон-Мартін, поряд з іншими виробниками, активно бере участь в технічній робочій групі, яка обговорює рамках правил для майбутнього прототипу гонок. Ми приймаємо активну участь в цьому, але не зробили ніяких рішень на майбутнє участь у цієї категорії".

Неясно, на даному етапі точно, як далеко 'свобода дизайну буде поширюватися, незважаючи на клас, швидше за все, буде заснований на стилі прототипів машин з великою свободою кузова, щоб вони краще відображали дорожніх машин, ніж поточна класі lmp1. Правила двигунів, швидше за все, для розміщення електрифікованих силових агрегатів, хоча ключовим елементом буде робити їх дешевшим, ніж дорогі системи використовуються в даний час.

МАФ сказав, що більш детально будуть представлені протягом тижня в цьому році 24 години Ле-Мана, яка відбудеться 16/17 червня.

Детальніше

Астон Мартін запускає Валькірія АМР про трасу автомобіля

Валькірія Астон Мартін міг гонці в Ле-Мане, якщо правила змінюються

McLaren айртона Сенни: повна технічна поломка 789bhp гіперкар

McLaren айртона Сенни: перший привід

 



Категория: Автоновости