Інший британський гонщик, щоб стежити за цими вихідними Сільверстоун ДП


Опубликованно 09.07.2018 01:42

Інший британський гонщик, щоб стежити за цими вихідними Сільверстоун ДП

Очікуйте багато британських прапорів майорить на британський Гран-Прі для Льюїса Хемілтона, фанати якого будуть сподіватися на позитивні результат після фінішу в Австрії.

Але в той час як багато прапори будуть зірки "Мерседесу", вони, можливо, також шпори на трьох молодих британських гонщиків ще не у верхній щаблі автоспорту. Ви знаєте, з двох з них, Джордж Рассел і Ландо Норріс, стають все більш регулярно згадується вгору і вниз Формула 1 паддок як двох головних суперників у нинішньому чемпіонаті Формули-2. Але Каллум Ilott, нинішній лідер чемпіонату серії gp3 в останні promotee в центрі уваги автоспорту, заручившись його дебютну перемогу тільки в минулому місяці.

Щоб побачити, як цей новоспечений просування впливає 19-річний Ilott попереду його домашня гонка, ми наздогнати "Феррарі" водій Академія-підтримав молодий пістолет, щоб обговорити свої шанси.

Джим Кларк: як Автокар згадав легенду Ф1

Як це відчуває, щоб бути серед британських гонщиків на вихідні ДП Сільверстоун в боротьбу за титул?

“Це велике почуття. Якщо ви подивитеся на Британські пілоти [в gp3 і F2], існує п'ять або шість хлопців, які підкріплені команд F1; я мчав з великою кількістю хлопців у картингу. Але це не змінює того, що ви берете участь в гонці, ви зосередитися на собі. Це завжди особливий в Сільверстоуні, але ви повинні зосередитися на вашій раси, як і будь-який інший."

Робить його відчувати себе більш особливим, щоб бути гонки в рідному місті?

“Так, він особливий, звичайно. Я бачив натовпи на ТБ раніше, але, коли ви фізично на трасі і ловити поглядом прапорами Союзу, то це здорово і це коштує пару десятих чи не так?

“Для мене, інші цікаві аспектом є те, що мої друзі і сім'я можуть прийти і бути частиною уїк-енду. Це просто не так просто або дешево подорожувати і дивитися, коли ви гонки в Німеччині чи Іспанії, тому, коли я виступаю тут, це шанс мати їх разом."

У вас є перевага над суперниками?

“Не дійсно. Тому що я стрибнув прямо з картингу в європейську Ф3, я не зроблю національних перегонів у Британії, так що я пропустив ті ранні роки [на домашній ланцюгів. Я тільки брала участь в гонках три рази у Великобританії, хоча це завжди було в Сільверстоуні, так що це дійсно моя домашня траса. Я в минулому році виграли в Сільверстоуні в F3 і мені дуже пощастило бути запропоновані у минулому році в останню хвилину Ф2 там диск".

Які проблеми ДП траса Сільверстоун макет?

“Сільверстоун-це довгий коло близько 6 км [5,9 км або 3,7 км], але до складу ланцюга, що робить його таким складним, як для інженера і нас, як водіїв. Це також швидкий шлях, і ми, напевно, на повному газу щось на зразок 60% кола, але він також кидає в повільних і середньо-швидкісних поворотах. Це створює проблему, тому що ви повинні налаштувати автомобіль, щоб знайти кращий баланс.

“Дивлячись услід гума в будь-якому випадку Ключова частина серії gp3 гонки; навіть у кваліфікації, ви повинні знати, коли натиснути і коли відступити, щоб зберегти шини. На швидкому колі, ви підключили і зосередившись на збереженні колі чистою і гладкою. В цьому році, я чула, що Сільверстоун спливла трасі, так це виглядає, як він буде рівномірніше і швидше. Ми повинні будемо бачити, які наслідки це для gp3. Я поки не знаю".

Уроки в гравій і стрибки з Кросу Ауді зірок в Сільверстоуні

Як це відбувається з лісом-Maggotts-Беккеты комплекс в машину gp3?

“Я люблю їздити на ділянці від Перелісок через Maggotts і Беккеты. Кути таких як Перелісок вимагають, щоб ви дійсно спертися на машину, поки не даючи йому занадто широким і втрачають зчеплення на штучної трави, а потім залишити її плоскою, як ви йдете через зміни напрямку Maggotts і особливості. Ви відчуваєте перевантаження навантаження тут і, якщо ви отримаєте, що весь розділ, Ви можете носити трохи більше швидкості влетів в ангар відразу. Адже швидкісні речі, а потім ви проходите через Стоу і в більш технічних Vale і клуб. Це геніально".

Ти Академію водія Ferrari в центрі уваги. Як тиск?

“Він [академія] - це дуже підтримуюча система, яка змушує нас багато працювати, перш ніж отримати результати. Звичайно, очікувати хороших результатів і у вас є, щоб підштовхнути себе. Але ви робите роботу, як в минулі вихідні він виграв гонку в Австрії], це окупається. Будучи в Академії продовжує підштовхувати вас вперед".

Більше Контенту:

Ред Булл в кювет Рено для Honda потужність в 2019 році

Нові автомобілі: що скоро?



Категория: Автоновости