Використовувати керівництво по купівлі автомобілів: Mitsubishi 3000 Т


Опубликованно 10.07.2018 10:54

Використовувати керівництво по купівлі автомобілів: Mitsubishi 3000 Т

Як колишній Міцубісі продавець знайомий з хай-тек Саппоро салоні в кінці 1980-х років, з його розумною адаптивною підвіскою, і його сучасний спортивний, турбований Старион купе, я був здивований, ніж більшість, коли у 1992 році в компанії з'явився високотехнологічний 3000 т на Британських автомобілів покупців.

Чотири колеса, повний привід з електронним управлінням демпфіруванням і, під скульптурним капотом, Твін-турбований 24-клапанний 3,0-літровий V6, він повинен був мати продажу народ бореться за свіжими припасами. Крім речей нічого не вийшло.

Знайти Міцубісі 3000 Т для продажу на PistonHeads

Висока ціна, теплуваті відгуки та нездатності дилерів, щоб продати що-небудь, але Сегуни значило дуже багато Джина з тоніком сплуталася автосалонах. Ось чому ви знайдете так мало використовується для продажу сьогодні. Не так його японському ринку еквівалентна, ГТО. Є розумне кількість праворульниє, приватний імпортні Дбнс, за ціною від ?2000 до ?12,000.

Великобританії-специфікацій 3000 Т може бути дорогим, але він хотів для маленьких. У той час як Японський ГТО можна було купити в безнаддувных або з турбонаддувом, з п'ятиступінчастою механічною або чотириступінчастою автоматичною коробкою передач і тканиною або шкіряною обробкою, ГТ просто проставила галочки, що мало значення.

Так як стандартна, вона, що Твін - турбо V6, що виробляє 282bhp і міцну 300lb кулькового фут крутного моменту, достатньо, щоб жбурнути у ларді 1740kg GT з нуля до 62 миль на годину за 5,5 сек. Коробка передач була механічною п'ятиступінчастою і все fouroccupants замовити шкіряну обробку. Завершено висуваються фарами і активний передній і задній спойлери пакет.

ГТ був оновленої в 1995 році. Спливаюче вікно вогні змінилися проектор - одиниць стиль і коробка передач отримали додатковий зубець. Ця версія Мк2 аж до моделі було припинено в 1999 році.

ГТ-це рідкісне, але покопавшись і ви можете знайти один, як у 1997-реєстр запропонованим прикладом, як це написано на eBay. Це було зроблено 169,000 миль, але мав невелике стан у витрати на ремонтні роботи марнував на нього. Може бути варто БІД.

Все дуже цікаво, але японці GTO є версія ви, швидше за все, зіткнетеся і купити. Такі автомобілі зазвичай позначаються продавців в 3000 Т (ГПО) - але той факт, що деякі з них також описується як автомат і не турбо означає, що вони Дбнс, чистий і простий. По правді кажучи, так довго, як ви точно знаєте, що ви дивитеся, це не має значення. ГТ і ГТО оцинк але ГТО пручається корозії набагато краще. Це тому, що GT має додатковий захист днища, яка просто пастки води. Запчастини для завжди доступні.

На відміну від ГТ, ГТО було три підтяжок: 1993, проектор фари і на Твін-турбо автомобілі, шестиступінчаста коробка передач; 1997, змінений передній бампер, натягнута задній спойлер; 1999, змінений передній бампер, задній спойлер кутовий. Mk1s і Mk2s найрясніші і затребуваних.

Як всі, що рідко і небагато, ціни на ГТС, і хороше Дбнс зокрема, зростають. Не відкладайте.

Як отримати один у вашому гаражі:

Експерт вважає, що Вейн Wamsley, Міцубісі GTO власник: “у мене ГТО протягом восьми років, протягом яких він був повністю надійний і вибух, щоб рухатися. Моя єдина серйозна претензія, як важко в деяких місцях машини будуть працювати на. Існує так багато технологій. Це все змішано і важко досягти. На щастя, будучи Міцубісі, він все ще працює.

Вітрове скло нахили вперед зовсім небагато, яка не допомагає голови, але як тільки ви на борту, він відчуває себе дійсно особливим. Моїй машині 26 років, але немає ніяких ознак іржі. Я купив його за своєю примхою за ?2500. Це коштує близько ?4000 зараз, так що я щасливий".

Покупець будьте обережні...

Двигун: тиск масла голка повинна сидіти на чверть шляху навколо на холостому ходу, піднімаючись на півдорозі на швидкості. Вихлопна smokeshould стане ясно. Чорний або темно-сірий не передбачає поршневі кільця або Turbo ущільнення; білий, а не Прокладка головки. Незалежно від автомобіль пробігом, докази строків заміни ременя є обов'язковим. Перевірити наявність мастила всередині Y-подібна труба на дросель корпус. Це означає, турбо ущільнення не вдається.

Передача: Сельсины, особливо на другій передачі, може бути клопітно. На аутодафе,перевірити рівень та колір масла в коробці передач. (Занадто низький або занадто темний, ходьби.) Рідину треба міняти кожні два роки. Перевірити рівень рідини в коробці передачі'. Редуктор може дзвонити на холостому ходу.

Підвіска, рульове управління і гальма: забезпечити індикатор лампочки для спорту і Туристичне налаштування підвіски. Якщо вони блимають, це може бути зламаний провід датчика на верхній частині стійки. Перевірки рульових рейок не підтікає і гумові краги не опухлі з рідиною. Огляньте задні гальма на знос.

Тіло: ГТО пручається корозії краще, ніж в GT, так там є, підозрюю, аварії, ремонт. Перевірка багажника і капота розпірки можуть взяти вагу, що висуваються фарами роботу і, якщо встановлено, активними противниками розгортання.

Інтер'єр: шкіра не носити добре. Забезпечити водіїв харчуванням сидіння і кондиціонер працюють. Перевірити Електричні склопідйомники працюють без (дорожче) тупицями.

Також варто знати:

Це не невідомо для ГПО має бути прийнятий, оскільки набагато рідше, Великобританія-тільки ГТ. Щоб уникнути дурять, перевірте номер шасі. А ГТО починається з Z15A Z16A або наступної цифри і ГТ JMAMNZ16A, знову слідують цифри. Крім того, ГТ доступна тільки в ручному форми з шкіряною обробкою.

Скільки витратити:

?2000-?3495 - Мк1 не турбо автомобілів, таких як 2003/53 автомобіль з 90к миль за $ 2250.

?3500-?4750 - акуратний ГТО турбо навчальних посібників, у тому числі дилер-продажу 1992/J із 130к миль і дрібний ремонт рекордної за ?3500.

?4800-?5995 - деяким гарним співвідношенням ціни і якості 1995-реєстр ГТО Мк2 турбін з менш ніж 100к миль.

?6000-?6995 - хороший вибір ГТО Мк1 турбо близько 80к миль у відмінному стані.

?7000-?8995 - багато більш низька-пробіг Мк1 турбо ГТО в автосалоні умови.

Ми знайшли:

Міцубісі ГТО, 1992/до 69,000 км, ?3995: акуратно, невеликим пробігом, наприклад, з трьох колишніх власників. Ролик міняв 3000 км назад. Останні нові передні диски і колодки і повна забарвлення. (Лак був зліт.) Вихлоп з неіржавіючої сталі. Автомобіль в гаражі і, за словами продавця, було абсолютно надійним.

Джон Еванс

Детальніше

Огляд Міцубісі Екліпс хрест

Дизеля Міцубісі Аутлендер коментар

Огляд Міцубісі Аутлендер ФЕВА



Категория: Автоновости