Фольксваген Жук, щоб відродитися як чистий електричний чотиридверний


Опубликованно 10.07.2018 10:57

Фольксваген Жук, щоб відродитися як чистий електричний чотиридверний

Революційно новий Фольксваген Жук знаходиться на розгляді, та, якщо дано зелене світло на начальників Фольксваген, він прийме батарея-приведений в дію електричний силовий агрегат.

Він також буде відходити від своєї торгової маркою дводверний кузов чотиридверний композицію і може навіть використовувати задній привід характеристики Тип оригінальний '1' Жук 1945 року (фото нижче). Модель буде базуватися на гнучких Фольксваген архітектури електричних транспортних засобів, меб, який буде лежати в основі автовиробника спектр електричних моделей під свій новий бедж. Перший з них повинен прибути буде ідентифікатор хетчбек в наступному році.

VW вже підтвердили, що поточні Жука, який був у продажу з 2011 року і вже друге покоління після знаменитої автомобіль був відроджений як передньопривідний автомобіль в 1997 році, не будуть замінені після виробництва закінчується в наступному році. Фольксваген Великобританія вже перестали приймати замовлення.

Однак, VW бос Герберт Диесс прагне вводити більшу кількість "емоційних" машин в ряд VW, поряд з більш стандартних моделей. Як і більшість легендарних табличці фірми, Жук вважається сильним претендентом на цю роль.

Перша "емоційна" модель буде ідентифікатор Базз мікроавтобус (нижче). Натхненний класичним мінівеном, він повинен прибути в 2022 році, перед яким Фольксваген запустить свій більш звичайних електромобілів. В додаток до цього ідентифікатор хетчбек, виробництва версії ідентифікатор позашляховик Crozz і ID Vizzion салон, як раніше бачив, як поняття, і великого електричного позашляховика пояснюється також.

Бос дизайн Vw Клаус Бішофф заявив, що компанія повинна зосередитися на виробництві більше продаваних електромобілів до прийняття рішення про Жук е. в. та інші моделі: “наш обов'язок-зробити обсяг [ІД] моделі. Ці автомобілі мають супер-складна технологія, і якщо ви робите занадто багато, це перевантаження. Тоді ми можемо переміститися в більш екзотичні машини і сфері емоцій."

По можливості з нульовим рівнем викидів Жук, Бішофф заявив упаковка переваги меб Платформа може дозволити VW, щоб розширити привабливість моделі, пропонуючи більше простору і комфорту, зберігаючи при цьому знакові фігури: “Жук на сьогодні є дуже привабливим і двухдверниє купе або кабріолет, але він обмежений у кількості автомобілів, які він може продати, тому що це ніша.

“Якщо ви подивитеся на МЕВ, сама коротка колісна база [можливо] - ідентифікатор [хетчбек]. Якщо ти взяв і зробив Жук на ньому, у вас є багато місця, так що немає ніяких компромісів в функціональності більше. Так що це може бути дуже привабливий автомобіль".

Бішофф підтвердив, що він вже зробив начерк того, як чотирьох-дверний Жук на платформі МЕВ може виглядати, але додав, що це буде два або три роки, перш ніж рішення про схвалення такий автомобіль буде розглянуто.

Пайкс пік-2018: електричний Фольксваген ІД Р Пайкс-пік бив прямого запису

Хоча Жук е. в. повинні бути отримані від ID хетчбека основи, Бішофф не думаю, що є небезпека ці дві моделі конкурують за тих же клієнтів: "вона завжди була культура в VW, що є достатньо місця для двох або навіть трьох [в той же сегмент]."

Диесс є натяки про електричний Жук в минулому: "якщо б ми хотіли зробити Жук е. в., було б набагато краще, ніж сьогоднішня модель, набагато ближче до історії, тому що це може бути задній привід."

Маю на увазі набір інструментів меб, забезпечуючи прекрасну основу для "емоційних" понять, Диесс заявив: “у нас є хороші шанси на електричній стороні. Ви можете зробити ефективно похідних. У нас дуже гнучка Платформа. Ми можемо робити приємні речі: задній привід, Передній привід або повний привід".

Диесс, який був призначений начальником всієї групи VW на початку цього року, розповів про стратегії групи як "найбільш далекосяжної ініціативою електрифікації в автомобільній промисловості".

Стів Кропля: Жук БЕВ - вона буде працювати?

Електричний Жук виглядає багатообіцяюче і цілком правдоподібно за кількома підставами.

По-перше, враховуючи глобальні успіхи нового покоління Mini і новоявлені Фіат 500 сталі, ви можете зрозуміти, чому VW повинен хотіти зробити те ж саме з найкращої сторони-згадали модель.

Той факт, що перший і другий спроби на 'новий' Жук не повинен давати Фольксваген пауза, але я вважаю, що Клаус Бішофф-це абсолютно вірно, що, використовуючи задній привід для цього третє речення дало б йому більше шансів. І залишкова зелень електричний underbits зробити краще зв'язок з минулим, ніж самий останній "новий" Жук, який теж намагався бути дешевий Порше.

Для мене це буде успіх стайлінг. Якщо Бішофф і його команда дизайнерів може бути як ефективним посилаючись на оригінальний Beetle, так як вони були з ID кайф згадуючи стару Комбі фургон, я бачив електричним виданням, ставши справжнім хітом.

Детальніше

Фольксвагена поставити мікроавтобус стилі ідентифікатор гудіння електричного автомобіля у виробництво

Volkswagen планує продати ЕВ зарядні пристрої перед кодом запуску

Фольксваген ідентифікатор концепції Базз коментар



Категория: Автоновости