У Мережі показали, як виглядав перший автомобіль марки BMW


Опубликованно 10.07.2018 12:51

У Мережі показали, як виглядав перший автомобіль марки BMW

Перший автомобіль нині знаменита баварська марка випустила, м'яко кажучи, запізно: в 1929 році.

Коли, наприклад, Peugeot в акурат відсвяткувала 40-річчя свого автовиробництва, а Ford вже десятий рік як випускав по 1 млн. машин на рік.

А у BMW це був не свій автомобіль, і навіть не чужий, що виробляється за ліцензією. Баварці купили ліцензію ... на чужій ліцензійний автомобіль! Перша машина BMW називалася Dixi: непоказна коротун, сім років тому спроектована в Англії і відома світу як Austin 7. Моторчик об'ємом 0,750 і потужністю 15 к. с. ледве тягав бюджетну дерев'яно-металеву конструкцію, водруженную на скопійований у вантажівки раму.

Машина, втім, худо-бідно розвивала 75 км/год, розганяючись за 10 секунд ... 8 км/год до 50 км/год (був і такий стандарт замірів). Три передачі в трансмісії не сприяли активним прискорень, хоча і були в ті роки звичайною справою. Правда, у автомобільчика було інше достоїнство: витрата палива становила всього 5,5 л/100 км

У Німеччині Austin 7 під ім'ям Dixi випускав завод Automobilwerk Eisenach. Його компанія BMW і придбала – разом з ліцензією на ліцензований Dixi, коли в спробах диверсифікувати бізнес баварці вирішили випускати автомобілі.

До честі BMW, як компанія, до Версальського миру спеціалізувалася на вершині технологій того часу – авиамоторах, довго випускати копію німецької копії вона не стала. Машинку грунтовно переробили, і BMW Dixi вже через рік перетворилася в BMW 3/15 PS. Всього було випущено 18,9 тисяч одиниць цієї моделі: не Бог зна як багато, але й немало з тих часів як для застарілої моделі. У 1932 році конструктори спроектували свою модель BMW 3/20 з верхнеклапанной головкою блоку циліндрів, чотирма ступенями в МКП і незалежною підвіскою всіх коліс.

І тільки ближче до Другої світової модельний ряд баварських автомобілів поповнився дорогими престижними машинами з великими кузовами і рядними «шістками» під довгим капотом. Втім, як виявилося, ненадовго: після війни розорені баварські заводи могли випускати тільки супербюджетных малюків типу BMW Isetta і BMW 600 – знову-таки ліцензійні.

Згнітивши серце, баварці знову пройшли цей шлях – від двомісних машинок з мотоциклетним двигуном до престижних седанів, купе і родстеров, які врешті-решт канонічними зразками сучасного автомобіля.



Категория: Автоновости