Пасажирське коло навколо Миллбрук з Себастьеном Льобом


Опубликованно 11.07.2018 04:33

Пасажирське коло навколо Миллбрук з Себастьеном Льобом

Товариство виробників і продавців автомобілів (smmt) тестовий день в Миллбруке полігон не те місце, де ви очікуєте знайти автоспорту роялті.

З великих автовиробників, які збираються в одному місці, як правило, це прекрасна можливість для автомобільних журналістів, щоб йти в останній рестайлінгової моделі, п'ю стільки кави, як їх кишечник може впоратися і жувати жуйку з ін. народного Ви можете собі уявити моє здивування, коли я відсторонився від цієї, е-е, "боротьба" розклад пропозицію супроводжувати Себастьєн Леб, найуспішніший пілот в історії чемпіонату світу з ралі, на літаючих колінах Миллбрук складна Хілл маршрут.

Я дуже добре знайомий з цією ланцюга і постійні читачі автомобілю може бути занадто, тому що це, де ми оцінюємо наші дороги випробуваний щотижня. Це підступний трек, який поєднує в собі драматичні перепади висот з гострими, опуклими кутами і великою кількістю дерев, щоб вразити. Можна сказати, це трохи схоже на етапах ралі, потім.

Перемикач чемпіонату світу з ралі-кросу на електромобілі схвалив

І дорозі машина, в якій я буду грати штурманом Леба? Це буде Пежо 208 Гті на Пежо Спорт – 205bhp турбований 1,6-літровий гарячий хетчбек, який може вразити 62 миль на годину з місця за 6.5 сек. Вибір автомобіля вже нікого не здивуєш; Лоеб в даний час водить 208 в чемпіонаті світу FIA з ралі-кросу (WRX встановлювали).

Як ми виїдемо на трасу, то стає очевидним, що Леб є фанатом 208 Гті. "Це хороша машина", - каже він. “Це маленький спортивний автомобіль, як ті, які я насолоджувався, коли я був молодшим. Це досить реактивна.

Мій гонщик, гра, правда, в основному тому, що вона має близько 600 кінських сил."

Ралі-крос є причиною, чому Леб може бути оппа дня тест. Він у Великобританії за четвертий етап серії цього року WRX на Сільверстоуні. Раніше в травні він виграв бельгійський подія в Меті у своїй команді Peugeot всього автомобіля. Леб перейшов в ралі-крос в 2016 році після двох сезонів у світовій турінг. Завоювавши дев'ять титулів ВКР до цього, то тепер він змагається в дисципліні, яка поєднує в собі елементи ралі і гонки здається доречним.

"Ралі-кросі дуже сильно відрізняється від ВКР," він пояснює, як ми мчимо навколо першої шпильки. “Це дуже захоплююче, але і дуже напруженим. Це багато адреналіну на старті гонки".

Леб зайняв п'яте місце в кінці сезону WRX, з турнірним становищем в 2016 році і четвертий в минулому році, утвердившись як звичайне лідером. “Немає більшої інтенсивністю, ніж ралі, тому мені це подобається. У ралі, ви робите багато більше кілометрів, це більше, й те, як ти водиш відрізняється тим, що Ви не повторіть той же кут. Вам доведеться багато імпровізувати; ви повинні зробити хороші нотатки темпами. Це дуже різний досвід".

Той факт, що Леб не має яких-небудь нот або особливо компетентний штурман, якщо на те пішло – не перешкодити йому відправитися молоток і щипці по маршруту Пагорб, хоча. Здається, він повністю впевнений у своїх силах настільки, що для більшості наших колінах у нього тільки одна рука на кермі, як прохолодний як вам подобається. Так швидко і стабільно знаходиться на трасі, що він привертає до себе увагу одного з маршалів, який кричить на нього, щоб сповільнити. Я уявляю, що конкретне маршал не знає, хто він насправді кричав на.

Як ми кар'єру навколо ланцюга, 44-річний проливає трохи світла на те, як він зазвичай заповнює його дні: “я проводжу багато часу у подорожах для тестування, промо-днів і гонок. Коли я вдома, мені подобається проводити час з донькою, зустрічаюся з друзями і кататися на мотоциклі. Мені подобається картинг, hillclimbing, трохи про все". Щоденний водій лоеба-це Пежо 308 GTI, але він також має щось трохи більш особливим в своєму гаражі.

"У мене є Ламборджині Уракан бонусних машин", - говорить він. "Я хотів би мати хороший спортивний автомобіль, так що я іноді змінюватися: Ламборгіні, Порше, Феррарі, щось подібне."

Можливо, Леб можна умовити привезти його Ламборгіні з ним, якщо він вирішить кабрірування в інше товариство виробників і продавців автомобілів тестовий день у майбутньому. Так захоплююче, як мій пасажир колінах альпійської ланцюга в 208 GTI був, це було б щось зовсім інше в 631bhp суперкар з Льобом за кермом.

Всі схрестилося:

Себастьєн Леб все-таки отримав його. Це було надто очевидно через кілька днів після події товариство виробників і продавців автомобілів, коли він був в самий справжній крик перемоги у разі WRX на Сільверстоуні.

Леб кваліфікацію на першому ряду за шість-транспортний фінал, але розпушивши свій відпочинок і опустився на п'яту позицію. Він одужав третім за підсумками гонки, в якій переміг водій Фольксваген Поло Йохан Кристофферссон.

"У мене був дуже хороший кінцевому підсумку, незважаючи на дуже поганий старт", - сказав Леб. “Там було багато зчеплення [на старті] і я мало не заглух мотор. Я взяв моїх колінах Джокер в потрібний час, і це допомогло мені зробити деякі пам'ятки. Це була велика битва".

Детальніше

Пежо 308 огляд Гті

Коментар Ламборгіні Уракан

Огляд Порше 911



Категория: Автоновости