Єврокомісар: ми будемо реагувати на нас автоматична торгівля тарифів


Опубликованно 11.07.2018 06:03

Єврокомісар: ми будемо реагувати на нас автоматична торгівля тарифів

Європейський Союз буде реагувати на нас податок на імпорт президента Дональда Трампа на автомобілів, що поставляються з Європи, віце-президент Єврокомісії попередив.

Юркі Катайнен закликав покласти край зростаючої напруженості між Трампом і ЄС над торговими відгуками, тому що загроза зросла вартість експорту для обох сторін завадило б вітчизняної промисловості.

“Якщо вони вирішили підняти тарифи на імпорт, у нас не залишиться вибору, знову ж таки, але реагувати. Ми не хочемо боротися публічно через Твіттер. Ми повинні покласти кінець ескалації", - сказав Катайнен в коментарі, опублікованому французької газети "Ле Монд".

Трамп нещодавно відновив свою загрозу для європейського автопрому, погрожуючи 20% імпортне мито на автомобілі, які в'їжджають в США з ЄС.

 

На підставі тарифів і торгових бар'єрів давно поставили на США і його великих компаній і працівників Європейського Союзу, якщо ці тарифи і бар'єри не тільки руйнується і виводиться, будуть викладатися на 20% тарифи на всі свої автомобілі в США будують їх тут!

— Дональд Дж Трамп (@realDonaldTrump) 22 червня 2018 року

 

Це останній у низці спалахів Трампа щодо торговельних тарифів, висловивши раніше розчарування у невідповідності обсяг продажів автомобілів у США і продажів автомобілів у США в ЄС.

Трамп також раніше відкрив президент Франції Еммануель Макрон, що він хоче підняти податки на імпортні авто до 25% і знищення європейських продажів автомобілів класу люкс в США.

Wirtschaftswoche повідомляє, що зауваження, зроблені Макрон, повідомили ЗМІ, через кілька дипломатів ЄС і США, може спровокувати торгову війну між двома сторонами. Німеччина Автомобільна промисловість є значним джерелом доходу в ЄС.

Трамп вже висловлював раніше його удар виявився дійсно дуже важким у німецьких люксових брендів, зокрема "Мерседес-Бенц", і його популярність у Нью-Йорку на П'ятій авеню. Повідомляється, що Трамп заявив, що податок буде підтримано до П'ятої авеню був позбавлений моделей Mercedes.

Крім того, Трамп запустив внутрішнє розслідування, є транспортний засіб та імпорту автомобільними деталями підривають здатність сектора США, щоб конкурувати на світовому ринку. В рамках закону про розширення торгівлі 1962 року, такий сценарій може призвести Трамп підвищити імпортні тарифи для захисту національних інтересів.

Це був процес, здійснюваний в минулому місяці, коли Трамп підвищені тарифи на сталь та імпорту алюмінію. Тарифи на ці матеріали зараз стоять на 25% для захисту місцевих виробників.

Глобальні продажі нових автомобіля: основні тенденції і що вони означають

В даний час в США витрати тільки 2.5% на імпорт автомобілів, це менше, ніж ЄС 10%, а Китаю-25%, хоча в останньому своєму тарифів на 15% З 1 липня. Трамп раніше описано надзвичайно високою в Китаї імпортного тарифу як "дурний торгівля".

Хоча більша частина найпопулярніших моделей американських автомобілів, у тому числі і від зарубіжних брендів (таких як наступаючий BMW х7), вже виготовлені в її межах, багато що ввозяться з-за кордону. Більшість приходять з Азії, але кілька європейських брендів, у тому числі Ленд Ровер, не у нас заводи.

США є найбільшим експортним ринком для автомобілів, виготовлених в ЄС. У минулому році, ?автомобілями вартістю 171 млрд були експортовані з ЄС з обліку США на 25%. З них трохи більше половини було експортовано німецьких автовиробників.

Топ-10 найбільш продаваних автомобілів у Великобританії

Лідери Китаю і Південної Кореї вже заявили, що будуть уважно стежити за ситуацією і реагувати відповідним чином, щоб захистити інтереси брендів у своїх країнах.

Хоча Китай є найбільшим у світі ринком нових автомобілів, з 23,9 млн. автомобілів, проданих у минулому році, США залишаються одним з основних напрямів для більшості світових брендів. У 2017 році-17,2 млн. автомобілів були продані в США, порівняно з 15,6 млн в ЄС і країни Європейської асоціації вільної торгівлі.

Феліпе Муньос, глобальний аналітик ЯТО Динаміка, сказав: “у той час як німецькі автомобілі займають близько 4% в 1 кв. 18 продажів в США, на американських машинах, зроблених лише на 1,3% німецьких реєстрацій в першому кварталі. Більшість з них імпортується з Німеччини є автомобілі преміум-класу, що говорить про позицію американського автопрому в Преміум-ринку. Німці є світовими лідерами в Преміум-ринку, як вони потрапили до американських і японських автомобілів, і розвиваються швидко, з великим асортиментом товарів.

“Будь-яка спроба збільшити податки на німецькі автомобілі будуть мати більший ефект на BMW і Mercedes, і більш низький ефект на Volkswagen, оскільки більшість продажів преміум-брендів відповідають імпортним зразкам (63% для Мерседес і 64% для BMW). Це також зашкодило б операції Порше, який імпортує всі автомобілі з Німеччини. Якщо умови торгівлі, отримати жорсткий для німецьких іномарок, це буде мати більший ефект на седанах і спортивних автомобілях, які більшу частину свого імпорту. Як ці сегменти більше не ростуть, як BMW і Mercedes може розглянути скорочення деяких моделей, або збільшити місцеве виробництво позашляховиків".

Більше Контенту:

Хонда Сівік Тип R виявила Пікап

Повернення четвер: перший досвід автомобіля Альпіна



Категория: Автоновости