Бентлі bentayga може Пайкс пік автомобіль, щоб зробити рекорд в ці вихідні


Опубликованно 13.07.2018 07:51

Бентлі bentayga може Пайкс пік автомобіль, щоб зробити рекорд в ці вихідні

Компанія Bentley підтвердила, що тестування для Пайкс пік міжнародних Хілл сходження позашляховика bentayga W12 тепер повні, тобто претендент, який буде управлятися Рис Міллен, готовий до рекорд за вихідні.

Міллен, Каліфорнійська КІВІ двічі переможця в гору і багаторазовий переможець класу, був підтверджений як водій на початку весни, коли автомобіль побував в компанії Bentley в Крю, штаб-квартиру, щоб оглянути автомобіль bentayga він буде пілотувати (і який зображений під час випробувань в новітніх зображень). Ми озираємося на наш візит в КРУ напередодні 2018 Пайкс пік подій...

Вульф Барнато схвалить. Рішення Пайкс-пік, підйом у гору, один з оригінальних тестів автоспорту датований 1916 роком, міцно в дусі завдань, здійснюваних Барнато та інші оригінальні Бентлі хлопчики 1920-х років.

Тоді Бентлі хлопчики довів доблесть моделей виробника, гонки проти поїзда, домінуючі Ле-Мане і встановлення рекордів в Бруклендсе.

Тепер, щоб довести свою позашляховика bentayga W12, який зможе з м'язів і впоратися з його високою-продуктивність машини суперників, Бентлі направляється в Колорадо гори в середині червня, щоб напасти на класі рекорд з виробництва позашляховиків. Цього показника в даний час проживає у gaydon: в 2014 році рендж Ровер Спорт рухомий Підлогу Далленбах досягнуто час 12мін 35.610 сек для 12.42-мильний курс.

Бентлі впевнений, що він може встановити новий стандарт в класі, особливо з Міллен за кермом. Він жив і дихав випадку майже все своє свідоме життя і його батько роду був п'ятиразовим переможцем у 1990-х роках.

Закінчив в яскраво-зелений обруч, для bentayga готується відділом автоспорту Бентлі, очолює Брайан гаш.

Міллен принесе більш глибоке знання 156 кутів курсу гори – його гоночна команда буде виглядати після заходу організація та Вдосконалення підготовки автомобіля разом з Бентлі інженер автоспорту, Девід Аргент. Команда проробила величезну роботу з моменту першого анонсу проекту в січні і Міллен був за кермом дорожній автомобіль bentayga в Каліфорнії.

"Вам не потрібно витрачати багато часу в цьому автомобілі, щоб оцінити його потенціал", - говорить він. "Пайкс пік-це звичайно 'швидкість серійної зйомки, а не звичайно, швидкість і значеннями продуктивності позашляховика bentayga збираєтеся блищати в цьому середовищі."

Bentayga-це стандартна 5950cc двигун W12, який означає, що він видає 600 л. с. і 664lb футів. Як Твін-турбований агрегат, він буде менше страждати від втрати продуктивності, що афф список наддуву двигунів внутрішнього згоряння на великих висотах, хоча Гуш говорить "навіть турбований автомобіль втратить близько 5-10% своєї потужності" в 1440m підніматися від початку і до саміту.

Міллен додає: “от коли зсув є найбільшим фактором. Все кредит на автомобіль bentayga, тому що шість літрів, чого ви хочете. Двигун в основному як великий повітряний насос.

“Одна з найбільш вражаючих речей, які я знайшов з автомобіля КПП. Перші чотири сходинки укладаються дуже тісно. Середня швидкість запуск буде в середині 70 миль на годину і максимальна швидкість буде в районі 125 миль на годину, але для більшості працювати я буду між другою і четвертою".

Команда налаштована для bentayga під час попереднього подія тестів по каналу Віллоу Спрінгс в Каліфорнії і сам Пайкс-пік. Робота повинна бути виконана за вибором вбудована режимів руху працює краще, хоча Міллен вже є хороша ідея: “Спорт режим-це правильне місце, щоб бути: чітке перемикання передач, можна використовувати весла зрушення перемикати передачі вручну, а можна включити зчеплення і стабільність управління викл. Ви, по суті, поставивши машину в режим чистої раси".

Автомобіль bentayga буде працювати в 'виставки' класу, З якомога менше твіков, щоб залишитися близько до специфікації виробництва. Зміни в основному пов'язані з безпекою: крісло водія замінюється вуглеволокна автокрісла і всі інші віддалені місця. Панорамний скляний дах, стандартні на дорозі автомобіля, замінюється на панель заповнення. Обробка і додаткове обладнання буде видалений, і встановлений каркас безпеки і вогнегасник.

Крім того, збірку дозволяє все, що існує на лист специфікацій дорозі автомобіля або як стандартний комплект або варіант, тому будь-які компоненти, які пропонують вага або продуктивність не встановлені. В цілому, bentayga є деяким 300кг легше, ніж його дорожній аналог. Тим не менше близько двох тонн. З 156 кутах для переговорів і обривистими падає з гори, загальмувати дуже важливо, хоча б тому, що розріджене повітря на висоті впливає на охолодження гальм. Карбон-керамічні гальма – запропонував як варіант на дорозі автомобіля – встановлені.

Досвід Міллен і його команда буде грати життєво важливу роль в інтенсивності гонки на Пайкс-пік. Практика та кваліфікаційні заїзди проходять на коротких розділів курсу. Єдиними конкурентами часу вирішувати весь 12.42 миль в день гонки.

Звичайно, громадська платна дорога до вершини в південній частині скелястих гір, протягом багатьох років грунтовій дорозі, але його частини були викладені до того, у 2012 році все-асфальт. Просто тому, що курс прокладений і зараз не гасити виклик. Насправді, каже Міллен, “це страшніше, тому що це швидше. Це досить інтенсивний. Коли ми попрацювали, можна датчик від поводження з автомобілем буквально чотири кута в бігу, чи є у вас впевненість, щоб продовжити натискати".

Міллен загорівся перспективою доведення позашляховик продуктивності в таких складних умовах: “може бути, чотири роки тому, позашляховика був компроміс. Тепер, коли ви будете керувати цим кораблем, при його керованості, гальмування і характеристик, немає ніякого компромісу. Це чотиримісний спортивний автомобіль і ця категорія зростає".

Бентлі не тягне в цьому році сервіс та одноразовий, але з компанією століття маячить в наступному році, інший нахил на запис в 2019 році, буде правильним відзначити героїчні подвиги Бентлі хлопчиків в минулому і сьогоденні.

Раси загарбників:

П'ять європейських автовиробників, які припали до смаку Пайкс-пік виклик

Ауді - п'ять перемог у 1980-х, включаючи перший підпункту 11 хвилинах балотуватися Вальтер Рерль в спорті Ауді quattro Е2 Пайкс-пік в 1987 році.

Пежо - Арі Ватанен (1988) і Боббі Ансер (1989) взяв Пежо 405 Т16 до перемоги; Себастьєн Леб встановив новий рекорд з 8мин 13.878 секунди запустити в 2013 році в 208 Т16.

СААБ - ралі легенда пер Еклунд побудували щелепу-droppingly потужний 9-3 Вигген 4х4 і поїхав його до слави на пагорбі в 2000 і 2002 роках.

Норма - французька компанія побудувала повнопривідний М20 РД прототипу, що Ромен Дюма, які використовуються, щоб встановити найкращі часи у 2014, 2016 та 2017.

Фольксваген - назад у гори, в цьому році після 31-річної відсутності, щоб довести потенціал свого ID R електричний прототип, який Дюма зажене.

Детальніше

Огляд Бентлі bentayga може

Bentley Континентальний коментар

Bentey коментар Мюлзан



Категория: Автоновости