Ауді В8 позашляховик: рендж Ровер Спорт і конкурентом BMW Х6 почав


Опубликованно 14.07.2018 09:51

Ауді В8 позашляховик: рендж Ровер Спорт і конкурентом BMW Х6 почав

Нова Audi q8 не дадуть рендж Ровер Спорт його суворий виклик, як битву за продажів Тип-світлодіодний позашляховиків преміум-класу досяг нового рівня інтенсивності на фоні безпрецедентний і зростає світовий попит.

За ціною близько ?65,000 та харчування на вибір 3.0-літровим бензиновим і дизельними двигунами, В8 теж встановити, щоб йти голова в голову з німецькими преміум-конкурентами в тому числі BMW X6 і Мерседес-Бенц ДЕ купе.

У минулому році Мерседес був найбільшим продавцем у світі позашляховиків преміум-класу, уважно стежив за Audi і BMW. Ленд Ровер був далекий четвертий за обсягами продажів близько двох третин розміру конкурентів.

Хоча рендж Ровер Спорт вважається самим концептуальним дизайном в сегменті покупців у Великобританії, з новим В8 Ауді слідують тенденції для більш екстравагантні укладання, встановленому Х6.

Саша Хайді, дизайнер екстер'єру для В8, сказав Autocar повідомив, що команда, яка працює на машину були введені в експлуатацію з коротким забезпечення фірми нового флагманського позашляховика відразу впізнають на дорозі і діє як "гало" для бренду інші моделі.

А також разюче купе-як даху і безрамочные двері, помітний стиль процвітає включити новий стиль вертикальна сітка дизайн, який володіє шістьма вертикальними хромованими ребрами; опуклими колісними арками оформлений в стилі знаменитого Кватро (і що тепер конструктивна особливість на всіх нових Ауді, включаючи Ауді А6, А7 і А8) і 22 дюйма колеса, найбільших, які коли-небудь пропонованих фабрикою.

Технічний дизайн процвітає включають в себе повну ширину світло на задній. Вона включає в себе новий механізм, який проектує яскраві 3D фігуру і підкреслює ширину автомобіля.

Хоча В8 коротше ніж на В7, на яких вона базується, це виключно невеликі свеси в передній і задній частині автомобіля. Як таке, внутрішній простір майже ідентичні, хоча В8 суворо п компонуванні, в той час як В7 можна було з семи. У В8 130 мм довший, ніж рендж Ровер спорт, а також 100 мм нижче і 10 мм ширше. Його колісна база теж 70мм більше, підкреслюючи додатковий внутрішній простір, що він пропонує. Простір багажника становить 650 літрів з місць і 1755 літрів з ними, у порівнянні з В7 за 770/1955 літрів.

А дахи-40 мм нижче, ніж у Q7 на своїй найвищій точці над вхідними дверима, нахил досягається частково за рахунок спритності конструкції, особливо з використанням падати спойлер на даху. Як наслідок, можливість посидіти в машині, місця ззаду достатньо, навіть для високих дорослих.

На В8 теж 27мм ширше, ніж Q7, в результаті інженери шукають способи зробити машину більш стійкою і гнучкою. Алюміній також широко використовується на перенастроєна п'ять-важільна передня і задня підвіска, для того щоб зберегти вагу, хоча загальна вага автомобіля ще належить перевірити. Механічний міжосьовий диференціал встановлюється для передачі потужності 40% спереду, 60% позаду як стандарт, в той час як покупці також можуть вибрати для чотирьох-колеса-система рульового управління вперше на SQ7 для підвищення низькій швидкості маневреність і стійкість на високих швидкостях.

У стандартній комплектації автомобіль має сім вибраних режимів водіння, які змінюють налаштування підвіски, рульового управління і двигуна, починаючи з режиму більш спортивні налаштування. У П8 також може бути заданий за допомогою одного з трьох різних типів підвіски, два з яких використовують повітряні пружини для поліпшення комфорту.

Всередині, вплив нової А8, який був виявлений в минулому році, очевидно, особливо з новою системою управління для основних функцій, які розподіляються на два великих сенсорних екранів. Верхня 10.1 в екрані управління інформаційно-розважальних і навігаційних функцій, в той час як нижня 8.1 в екран управління системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря. У той час як вони дозволяють приладовій панелі мало кнопок на ньому і додати інтер'єру в мінімалістському стилі, А8 система викликала певну критику для її використання.

Аналогічно, внутрішня обробка та вибір електронні помічники водія нагадують ті з діапазону доліва Ауді седан. Під час процедури варіюються залежно від рівня комплектації, є рясне використання шкіри і хрому. Покупці можуть вибрати із численні удосконалення, в тому числі чотири типи шкіри, три види конструкції сидіння і вибір звукових систем, які вінчає 23-спікер вибуху & Olufsen налаштування.

Покупці можуть вибрати з чотирьох пакетів допомоги водієві, які варіюються від низької швидкості системи, який самостійно веде автомобіль на лінії руху системи, яка попереджає про можливі наслідки, які можуть зв'язатися з екстреними службами у разі виявлення аварії. В цілому налічується 39 системи допомоги водієві, доступні. Двох комплектаціях - s лінії і перевага високих технологій - будуть запропоновані спочатку у Великобританії.

Спочатку британські покупці будуть мати вибір з двох 3,0-літровими двигунами: бензиновим 335bhp в 55 TFSI і один дизельний 282bhp в 50 ТДІ. Єдині показники, випущених досі, що дизель може прискорити В8 до 62 миль на годину з місця за 6,3 секунди, має максимальну швидкість 144mph і 442lb фут обертального моменту. Бензин будуть оснащені восьми-ступінчастою коробкою передач, з сім'ю швидкостями передач для дизельного палива.

Менш потужний 228bhp 3,0-літровий дизельний V6 – 45 седан буде пропонуватися кілька місяців після запуску, після того, як пік попиту на автомобіль сповільнилося.

Всі три системи використовують для економії палива електричні технології 48В, як вперше на SQ7. Ніякі інші показники або показники економіки ще не було випущено. Проте вже зараз очікується, що спекотніше версії В8 буде здійснюватися, в тому числі потенційно нового покоління SQ8, які можуть бути запропоновані з бензин - електричною гібридною трансмісії.

У В8 була вперше показана в якості концепт-кара, а потім пішов ще один, більш спортивний концепт, називається В8 спортивної концепції, яка була приведена в дію 444bhp 3.0 TFSI має Бензиновий двигун V6 Plus електронна допомогу від 20kWh двигуна, підвищення загальної продуктивності, 469bhp і 516lb футів. Спортивна концепція була стверджується, здатна вразити 62 миль на годину з місця за 4,7 с і харчування на максимальній швидкості 171mph.

Книги Великобританії замовлення на В8 відкритися пізніше в цьому місяці, коли ціни також будуть підтверджені, з постачанням, з серпня.

Розуміння: чому позашляховики повинні йти гібридних і EV

Можна помітити, що на В8 більше в кожному вимірі, ніж його конкуренти: рендж Ровер Спорт, БМВ Х6, Мерседес-Бенц ДЕ купе, Мазераті Леванте, Порше Кайєн і навіть Тесла модель Х.

Зараз це великий пункт продажу, але як Феліпе Муньос, міжнародний автомобільний аналітик ЩО вказує, це, ймовірно, буде перевага в тому, що В8 не користуватися довго: “я чекаю, що прийде нове покоління купе X6 і GLE буде більше. Я б також очікувати наступний рендж Ровер Спорт, щоб рости, воно так близько до velar в Розмір".

Муньос також підкреслює ще один майбутній тренд, який стрімко перетворюється але Audi та інших адреса: гібридизація.

"Глобальні продажі шести головних суперників на В8 склав в минулому році 250 000 штук, що на 5% [у минулому році]", - говорить він. “Проте зростання став помірним, так як сучасні моделі стають старше і,найбільш явно, відсутність альтернативних видах палива, що впливають на попит.

“Електричний гібрид, плагіни і так далі-це наступна велика річ, що споживачі сегментів, як це шукають. Ось де справжній потенціал зростання буде надходити з".

Детальніше

Ауді огляд К2

Ауді огляд В7

Ауді огляд В5



Категория: Автоновости