BMW Великобританія нагадаємо, слідство: затримка сприяли смерті людини


Опубликованно 15.07.2018 06:33

BMW Великобританія нагадаємо, слідство: затримка сприяли смерті людини

Розслідування показало, що затримка BMW в ДНК з відомою електричної вини сприяв заподіяння смерті людини.

У грудні 2016 року, Нараян Гурунг, а 66-річний колишній військовослужбовець був убитий, коли він ударив дерево в його Форд Фієста після згортає, щоб уникнути розбитої БМВ, які постраждали від цієї проблеми і, як наслідок, їздили без світла в темряві, тому що він був без влади.

Розслідування, постановив, що БМВ не відповідає досить швидко усунути несправність і, можливо, запобігти нещастя. З'ясувалося, що BMW надходили скарги електричних питання на початку 2011 року, але водій Агентства зі стандартизації (dvsa) не знаєте до жовтня 2014 року, коли споживач — виробник — зв'язався з організацією. У той час було підраховано, що могли бути задіяні близько 370 000 автомобілів, хоча BMW було зафіксовано лише близько п'яти по гарантії.

Розслідування встановило, що дії БМВ сприяли смерті Гурунг, але не було достатніх доказів, щоб рекомендувати корпоративне ненавмисне вбивство, повідомляє Бі-бі-сі.

БМВ охарактеризував подію як "трагічний нещасний випадок", сказавши: "ми повинні замислитися про те, що коронер сказав сьогодні вранці, в тому числі і її зауваження щодо кодексу поведінки. А БМВ вважає, що воно виконує всі процеси вимагають відповідні правила, ми визнаємо необхідність для автомобільної промисловості для розгляду відповідних процесів і процедур. BMW Великобританія вітали б можливість працювати з ДВСА щодо розгляду кодекс практики".

У той час як ДВСА звинуватили БМВ надання недостовірної інформації електричні проблеми, самої організації також критикують за те, що не тисне на BMW на видачу нагадаємо, рано. Він почав працювати над змінами до Кодексу нагадує, що, як очікується, набуде чинності вже в цьому році.

БМВ випустив відгук для 36,410 автомобілів у Великобританії в квітні 2017 року, але тепер він розширений до 311,800 машини так, що вона може видати міняти запчастини безкоштовно вирішити проблему. Власники постраждалих автомобілів зв'яжеться з Вами в найближчі тижні і робота сказали займе менше двох годин.

У ДВСА сказав, що автомобіль БМВ відомо про 19 випадках на питання, що може зробити автомобіль повністю безсилий ще в 2014 році, але що її надали невірну інформацію" що заважало "обгрунтоване рішення" бути зроблено, щоб уникнути серйозної аварії.

Проблема з'ясувалася в ході розслідування dvsa і подальшого розслідування Барбос Бі-бі-сі. Зараз стало відомо, що недалеко до 312 000 автомобілів, у тому числі 1 серії, 3 серії, Z4 і Х1 бензинових і дизельних моделей, вироблених в період з березня 2007 року і вересні 2011 року залежить у великій Британії.

BMW каже, що проблема виходить від "дизайн-схема підключення це означає, що транспортний засіб вібрації може призвести до фрикційної корозії на роз'ємі розподільника харчування". Це означає, що акумулятор автомобіля може втратити підключення до блоку запобіжників, вирізати двигун і залишення водієм можете переключитися на гальма і аварійка.

Тиск в даний час розміщений на BMW, щоб пояснити, чому це зайняло так багато часу для Великобританії, нагадаємо, будуть оголошені. Провідний інженер з ДВСА, Ендрю Тюдор, сказали якісний постачальник інженера БМВ Марк Гілл, що "ми не хочемо фаталіті" назад у лютому 2016 року. Компанії вже нагадали 500 000 автомобілів в США в 2013 році, а також менше нагадує в Австралії, Канаді та Південній Африці, щоб вирішити проблему.

У ДВСА сказав, що дезу, що надаються, додав до того, що (на відміну від США, Національна Адміністрація безпеки дорожнього руху) в даний час не має юридичного права вимагати виробника випустити згадати, залишив його нездатною втрутитися, щоб вимагати попередніх дій.

BMW сказав, що не було ніяких великомасштабних Великобританії Нагадаємо, що існують технічні відмінності між автомобілями в Великобританії і інших країнах, а також відмінностей в технічних макетів через лівий і правий кермо. У компанії говорять, кожен Тип транспортного засобу ведеться розслідування, беручи до уваги кліматичні та екологічні умови кожного регіону.

Більше Контенту:

Аналіз: як автовиробники познайомитися з новими законами СО2?

Обмеження інтелектуального швидкості на автомагістралі може бути несправедливо штрафують водіїв



Категория: Автоновости