Як проектувати нові Воксхолл - це ексклюзивний автомобіль


Опубликованно 16.07.2018 10:30

Як проектувати нові Воксхолл - це ексклюзивний автомобіль

Ідея про те, що автомобіль повинен брати участь у створенні бренду-нові Воксхолл концепт-кар прямо з нуля почали наприкінці минулого року, а PSA Карлос Таварес, головний змалювала угоди він оголосив кілька місяців раніше, щоб купити VAUXHALL і Opel, який колишній ГМ брендів в Європі.

З самого початку було ясно, що якісь шанси на успіх у майбутньому Воксхолл-Опель доведеться міняти величезна, і не тільки в передбачуваною 'скупий', але вони також представили оновлені, повністю модернізований дизайн філософії, що ведуть до ще більш бажаним, товарної продукції. Ніякого тиску...

Воксхолл-Опель боси вирішили, що показавши зупинити рух концепт-кар буде максимально публічною і простий для розуміння спосіб зробити це. Однак, навіть для компанії з видатною недавньої історії помітних концепцій, ця повинна бути чертовски хороша. Для початку був проведений ретельний перегляд основних цінностей Маркес, і попутно ідея участі автомобіля народився.

Там були три зустрічі і три журнальних статей. По-перше, з участю дискусій з дизайном бос Марк Адамс, директор з маркетингу Пітер сподіваюся в ШК VAUXHALL в Лутоні, з нашим університетською освітою Ковентрі автомобільний дизайнер Бен Summerell-Youde внести свої власні ідеї. Це те, що ви бачите тут. Далі, ми зустрінемося в Адамс студія в Рюссельхаймі, Німеччина, для перегляду моделей з глини з салону автомобіля і зовні, говорити оздоблювальних матеріалів і взяти участь у семінарі іменування'. Третя історія буде хроніка початку, місце проведення якого, дату і деталі все ще вирішується...

Надія витратила багато років в Воксхолле, управління маркетинговими кампаніями. Однак він вважає, що його команд в останні чотири або п'ять місяців роботи по розробці бренду, яка почалася в ту хвилину, Таварес говорив так переконливо "випустимо влада Воксхолл бренд в Великобританії" – як пошук і продуктивним він може згадати.

“Ми були в розкішний автомобіль Maker в перші дні, - пояснює він, - але ми були абсолютно демократизації так довго, як будь-хто може пам'ятати, і це наша постійна мета.

“Одна річ, ми нагадали тільки, як циклічність в автомобільному бізнесі. Ще в кінці 1980-х років, як правління БЛ закінчується, ми змагалися з "Рено" з 16% ринку Великобританії дуже відрізняються від сучасних для нас обох. Ми робимо великі автомобілі і робить дуже добре. Це наш перший урок: ми у наших кращих, коли ми впевнені в собі і є сучасність, відчуття розтягнення, про продукти. Ми хочемо відтворити це".

Британця неодноразово обговорювалася, говорить Надія, і розглядається як дуже важливий Воксхолл активів ("ми продаємо тільки на цьому острові, так що ми можемо побудувати прекрасне почуття близькості до клієнта"), але там було багато дискусій про те, як ви будете його зображувати.

"Британця Денні Бойла і Джеймса Дайсона", - пояснює він. “Це Тейт Модерн. Це Королева вистрибнувши з вертольота, щоб відкрити Олімпійські ігри Лондона. Що це не є солом'яною котеджів і червоні поштові ящики і Х'ю Грант трохи винувато. Це сміливий і прогресивний, то британця британці хочуть..."

Позиціонування Адамса говорити-це схожі, але різні. А Надія-це поліпшення стану і продажів Воксхолл у Великобританії, завдань Адамса полягає у формі автомобіля, який буде "точити" в обидві Воксхолл і цінності бренду Opel – для нового власника в середовищі, яка трансформується. Це доручення він називає "раз-у-кар'єрі проект для всіх нас".

Адамс починає відзначаючи безліч подібностей між кращих із сучасних англійських та німецького дизайну. Це в його інтересах, ви могли б сказати, враховуючи, що це поняття повинно бути стільки ж Опель, а Воксхолл. Але його доказ є сильним: це майже моторошне, як любов до елегантної простоти Браун дизайнер Дітер Рамс паралельно, що британський дизайнер компанії Apple Джонатан Айв. Німецька любов до еволюції, чистоти і точності (Порше 911) сидить дуже акуратно з британським цінностей Гаррі Бек (конструктор 1932 Лондон карта трубки), Джеймса Дайсона ("той, хто думав, що він може бути культовим?") і Колін Чепмен ("спростити, а потім додати легкості"). Випадок Адамса є зручним для проекту, але не менш привабливою для цього.

Одне враження: все нове-світанок і "заточування" розмови навколо цієї нової концепції, Ви не можете бути вражені вірністю цим принципам двох останніх Воксхолл-Опель підношення, в Женеві 2016 два сидіння Opel GT в концепції і Франкфурті 2013 Опель Монца концепція чотирьох-місцевий, обидва з яких, здається, вже до точки в маршрут, що Адамс тепер хоче вивчити. Наступною зупинкою для нашої маленької партії центру Воксхолл спадщину, 75-сімейство автомобілів керують два штатних техніків Воксхолл за головною будівлею Лутон адмін. "Щоб зрозуміти, що ви хочете просунутися вперед", - пояснює Адамс як ми військ через парковку, "ви повинні зрозуміти, що ви робили раніше, що було добре. У нас були періоди величі, але були часи, коли те, що ми зробили, забувається..."

Ми зосереджені на двох продуктів, обидві концепції спортивних автомобілів, хоча я отримую сильне почуття, що Адамс вважає, що новий проект повинен бути якийсь великий седан...

Крихітні, красиві 1966 Відеокарта xvr спортивний автомобіль концепція буде зробити вічний список. Це буде виглядати красиво, якщо відкритий сьогодні, що з його дрібною форми, ніс стрілкою, з урахуванням колісних арок, що містить гарні колеса, які досягають дуже кінцівками, його радикальні довгим капотом, коротким завантаження пропорцій і красивого покриття.

Потім наш погляд падає на ультра - низьких, більш незграбний концепт СРВ з 1970, чотиримісним незважаючи на малий розмір, живлення від поперечної силовий агрегат встановлений за чотири легкодоступні місця. "Ці два вчать нас про майбутнє", - говорить Адамс. "Вони виглядають як ніколи". Інші моделі Опель, стоячи навколо опорної точки за межами часу: Відвисати Снут відстань від HP з 1973 (чия багатообіцяюча кар'єра була вбита паливної кризи) і гладкий калібру 1989, який ніколи не отримував кредит, якого він заслуговує.

Назад у Лутон зал засідань, Адамс проходить через (на диво мало) керівні принципи його дизайнери використовують на новій концепції. Наш чоловік Бен приймає близько до відома: це його дизайн можна побачити праворуч. Моя думка:якщо вони зроблять це, вони не будуть йти занадто далеко неправильно. Багато чого ще належить зробити, звичайно, але це цікаво, щоб бути на першому поверсі за проектом навмисно, щоб показати щось на завтра Vauxhalls, і спостерігати, як певні компанії професійний автомобільний творці, щоб домогтися успіху.

Як нова концепція повинна виглядати, як повідомляє Autocar (і Адамс):

Я знайшов всі Воксхолл-Опель тлі заворожують. Я не зрозумів сучасному німецькому і британському стилях мав такої взаємодії, або, що Воксхолл мав стільки глибоко вражає автомобілів у своєму бек-каталогу.

Але це була остання сесія на високому рівні принципи, якими керуються дизайнери концепту в Рюссельсхаймі, що дійсно отримали творчі соки збирається.

Кажуть, що було всього кілька правил. Дизайн бос Марк Адамс прагне зберегти за допомогою підпису вогні останніх Воксхолл-Опель автомобілі. Остання Астра і Інсігнія зокрема, показати, як вузько вони можуть бути як опуклі, і наскільки добре вони можуть використовувати унікальні денним особистості. Адамс також хоче зберегти чіткий капот центральної лінії, функція Vauxhalls були проведені протягом 60 років, що він вважає, передбачає точність виготовлення.

Він показав мені простий фронтальний графічний шаблон, який робить гарне керівництво: по суті, пара схрещених ліній, яка поміщає значок в центрі, з центру капота, в якості верхньої вертикальною і фари у бічних країв. Він сказав, що допоможе, і він має.

Ох, і він шукає все нові Воксхолл-Опель решітка дизайн на тій підставі, що минає форми не так вже й відрізняється від інших марок пропонують, і новий дизайн буде однозначним сигналом, що речі змінюються швидко в УРП-володіє світом "Воксхолл" та "Опель". "Нам потрібна своя територія", як Адамс сказав мені.

Так що, як бачите, я намалював D-сегмента седана, бриф вимагає. Це як 'сміливий і чистий' як я можу зробити це, і я відчуваю бажання дати йому ім'я, як у старі часи, але не думали пристойний ще. Намісник?

Занадто жорсткою і старої школи. Верона? Навряд Чи Англійці. Виндалу? Дуже британського, але навряд чи доречно. Якщо у вас є краща пропозиція, надішліть мені, і я почну колекцію.

Бен Summerell-Youde

Детальніше

VAUXHALL Астра vxr на коментар

Коментар VAUXHALL Corsa

Воксхолл Адам огляду



Категория: Автоновости