Renault представила «гарячий» хетчбек Megane RS Trophy


Опубликованно 14.08.2018 06:33

Renault представила «гарячий» хетчбек Megane RS Trophy

Renault представила Megane RS Trophy, розроблений спортивним підрозділом компанії за участю німецького автогонщика, пілота Формули 1 і переможця 24 годин Ле-Мана Ніко Хюлькенберга.

Renault Megane RS Trophy укомлектовали модернізованим чотирициліндровим турбомотором робочим об'ємом 1.8 л. Після доопрацювання віддача агрегату збільшилася до 300 л. с і 420 Нм крутного моменту. Агрегат може працювати в парі з механічною коробкою передач або опціональним «роботом» з двома зчепленнями. На автомобілях з МКПП крутний момент мотора становить 400 Нм.

У стандартне оснащення «гарячого» французького хетчбека увійшло шасі версії Cup з більш жорсткими налаштуваннями підвіски і механічним блокуванням диференціала, ексклюзивні 19-дюймові колісні диски і спеціально розроблені шини Bridgestone Potenza S007. Установка нових колісних дисків дозволила зменшити масу хетчбека на 8 кг. Ще кілька кілограмів автомобіль втратив за рахунок нових складових гальмівних механізмів (на 1.8 кг легше стандартних) з супортами Brembo. У список оснащення також увійшли більш жорсткі амортизатори, пружини і стабілізатори. Споряджена маса хот-хетча - 1419 кг.

З місця до 100 км/год Trophy-версія з шестиступінчастою механічною коробкою передач розганяється за 5.7, на 0.1 с. швидше базового Megane RS, а максимальна швидкість складає 260 км/год замість 255 км/ч.

Як і звичайний Megane RS, версія Trophy оснащена полноуправляемым шасі. В якості опції пропонуються спортивні сидіння Recaro з обробкою з алькантари.

На європейському ринку новий Megane RS Trophy з'явиться в кінці цього року. Ціни поки не оголошені.



Категория: Автотехника