Mercedes-Benz повністю розсекретив глобальний A-Class седан


Опубликованно 25.08.2018 12:17

Mercedes-Benz повністю розсекретив глобальний A-Class седан

Сімейство компактних автомобілів Mercedes-Benz поповнив новий седан A-Class з самим низьким коефіцієнтом аеродинамічного опору серед серійних автомобілів — 0.22. Офіційна прем'єра «четирехдверка» відбудеться в жовтні поточного року в Парижі.

Представлений компанією седан A-Class нового покоління - це глобальна версія моделі. На китайському ринку пропонується длиннобазная модифікація A-Class L, яка дебютувала в Пекіні в квітні цього року. Розмір колісної бази «китайського» седана - 2789 мм, а довжина досягає 4609 мм.

Габаритна довжина глобальної версії - 4549 мм, ширина - 1796 мм, висота 1446 мм, розмір колісної бази - 2729 мм. Таким чином, новий седан на 91 мм коротше, на 19 мм ширше і на 14 мм вище CLA-Class. На 30 мм збільшилася і відстань між осями, а розмір багажного відділення навпаки зменшився з 470 до 420 літрів.

За словами розробників, новий седан має найменший коефіцієнт аеродинамічного опору серед всіх серійних машин - 0.22. При його розробці використовувався аеродинамічний тунель в Зіндельфінгені. Тонку аеродинамічну налаштування пройшли навіть колісні диски і шини. Залежно від ринку опціонально доступна додаткова двосекційна заслінка за гратами радіатора.

Спереду у седана А-Класу стійки McPherson, а тип задньої підвіски залежить від двигуна і модифікації. На машинах з повним приводом, адаптивними амортизаторами і топовими моторами використовується багаторичажка. На всіх інших версіях - балка.

На старті продажів седан A-Class нового покоління буде доступний у двох модифікаціях: A 180 d з восьмиклапанним турбодизелем робочим об'ємом 1.5 л (116 к. с., 260 Нм) і A 200 з бензиновим 1.3-літровим турбомотором (163 к. с., 250 Нм). Обидві версії запропоновані тільки з семиступінчастим «роботом» 7G-DCT фірми Getrag і напівзалежної задньою підвіскою. Більш потужні версії, в тому числі з задньої многорычажкой і повним приводом з'являться пізніше.

Комбінований витрата палива бензинової версії - 5.4-5.2 л/100 км, об'єднані викиди CO 2 - 124-119 г/км. У дизельного седана показники дещо інші: 4.3-4.0 л/100 км і 113-107 г/км відповідно.

У салоні встановлені два дисплея: на одному відображаються дані приладів, другий відповідає за медіасистему MBUX нового покоління. Базовий варіант комплектується двома 7.0-дюймовими дисплеями, в «середній» комплектації дисплеї з діагоналлю 7.0 і 10.25 дюймів (більший для медіасистеми), в топової - два 10.25-дюймових.

Салон нового седана Mercedes-Benz A-Class

1

2

3

4

5

У стандартне оснащення також увійде світлодіодна оптика, адаптивний круїз-контроль, системи стеження за якою рядності, функція контролю «сліпих» зон, система попередження про фронтальному зіткненні, а також функція відкривання дверей багажного відділення «без рук».

Новий седан A-Class буде доступний в декількох модифікаціях і з різним набором опцій, в тому числі Style, Progressive і AMG Line. В перший рік продажів буде пропонуватися спеціальна версія Edition 1 в особливому оформленні салону і екстер'єру.

У цьому році виробництво новинки стартує на заводі марки в Мексиці, з 2019 року седан будуть збирати і в Німеччині.



Категория: Автотехника