Facebook хоче отримувати від банків фінансові дані користувачів


Опубликованно 05.09.2018 03:45

Facebook хоче отримувати від банків фінансові дані користувачів

Новини технології: Facebook пропонує банкам США ділитися з нею фінансовою інформацією користувачів.

Facebook Inc. звернулася до найбільшим американським банкам з пропозицією обговорити можливість передачі ними в розпорядження соцмережі детальної фінансової інформації користувачів, пише газета The Wall Street Journal.

Facebook, яка прагне стати платформою для купівлі і продажу товарів і послуг, а не тільки для спілкування користувачів, прагне отримати доступ до даних про транзакції за картками і залишках коштів на поточних рахунках клієнтів, щоб мати можливість розробляти нові сервіси, повідомляють джерела WSJ.

Крім того, Facebook цікавиться даних про те, де користувачі роблять покупки за допомогою банківських карт.

За їх словами, протягом останнього року Facebook зверталася до JPMorgan Chase & Co., Wells Fargo & Co. і U. S. Bancorp з пропозицією обговорити потенційні варіанти, які соцмережа могла б запропонувати клієнтам банків на платформі Facebook Messenger.

Зокрема, обговорювалася можливість того, щоб у Messenger відображалася інформація про залишок на поточному рахунку користувача в його банку.

Конфіденційність банківських даних є каменем спотикання в переговорах з Facebook, відзначають джерела. Один з великих банків США відмовився брати участь у цих переговорах саме з цієї причини.

Завдяки додаткової інформації про клієнтів Facebook могла б розробити сервіси, які б змушували користувачів проводити більше часу у програмі Messenger. Це, на думку компанії, що дозволило б збільшити активність користувачів, що є ключовим чинником для її успішного розвитку.

Минулого місяця Facebook втратила більше $120 млрд капіталізації за один день, коли повідомила, що темпи зростання бізнесу почали сповільнюватися.

За даними джерел, Facebook у переговорах з банками робить упор на те, що не має наміру використовувати фінансові дані користувачів в цілях просування реклами або ділитися ними з третіми сторонами.

Банки стикаються зі зростаючим тиском, відчуваючи необхідність укладання партнерства з великими онлайн-платформами, що мають доступ до мільярдів користувачів, пише WSJ. Тим не менш, вони прагнуть утримати користувачів в їх власних програмах для розрахунків, не бажаючи віддавати контроль за цією сферою стороннім платформ.

За даними джерел, Google і Amazon.com також зверталися до банків з пропозицією ділитися з ними фінансовими даними користувачів, щоб запропонувати клієнтам базові банківські послуги в таких додатках, як Google Assistant і Alexa.

"Як і багато онлайн-компанії, ми регулярно ведемо переговори з фінансовими інститутами про те, яким чином, ми можемо поліпшити можливості клієнтів у сфері комерції, - заявила представник Facebook Елізабет Дайана. - Ключовим моментом у цих зусиллях є підтримання безпеки даних".

В останні роки Facebook намагається трансформувати Messenger платформу для електронної комерції. Партнерство з American Express дозволяє користувачам соцмережі зв'язуватися з представниками компанії, яка є одним з лідерів американського ринку пластикових карт.

Угода з PayPal, укладену в минулому році, дозволяє користувачам Facebook відправляти гроші з допомогою Messenger, угода з Mastercard дає їм можливість розміщувати замовлення онлайн у ряді інтернет-магазинів через Messenger з використанням цифрового гаманця Masterpass.



Категория: Обо всем