Більш екстремальні Рено-Меган Трофі РС виявлено з 296bhp


Опубликованно 13.09.2018 14:40

Більш екстремальні Рено-Меган Трофі РС виявлено з 296bhp

Рено Спорт вийшов гніт на своїй останній гарячої Меган для здобуття трофею, більш потужний і більш орієнтований на водія взяти на себе розділ Хонда Цивік Тип Р суперника.

Обидва двигуни і шасі Рено-Меган Трофі отримали велику увагу, допомагаючи йому заробити титул самого потужного серійного виробництва автомобіля буде вироблено на руку продуктивності Рено.

З допомогою нарощування версію з турбінним двигуном на Меган РС 1,8-літровий двигун з новою вихлопною системою, трофей виробляє до 296bhp і 310lb фут обертального моменту. Ці завоювання 20bhp і 22 фунтів футів над нормальної моделі RS, а поки це 20bhp короткого Цивік Тип Р-Меган володіє здоровим 15 паундів перевага футів.

Форсованим чотирициліндровим автомобіля тепер також більш чуйні і завжди йдуть в оборот, завдяки використанню нового обладнання, турбокомпресор, який натхненний двигуна Формули Renault Спорт 1. Турбо турбіни, який обертається за майже 200 000 об / хв, тепер встановлений на керамічний кульковий підшипник, економії ваги і зменшення тертя на третину. Ця сприйнятливість максимальна, коли нова вихлопна система пропускає глушник з механічним клапаном.

Компанія Renault Sport повідомив додаткову актуальність в трансмісії, по суті, компенсує втрати потужності, викликані збільшенням протитиску, який виник завдяки установки нового сажового фільтра, натхнені майбутнім введенням ВПИМ. Тому силовий агрегат відповідає останнім Євро 6д-тимчасові правила.

Як у звичайний Меган РС, привід передається на передні колеса через вибір з двох коробок передач: повсякденного автоматичною або шестиступінчастою механічною. Колишній забезпечує максимальний крутний момент вже згадувалося раніше, але останній вимагає зниження пікового крутного моменту, щоб привести його вниз, щоб 295lb футів – ще 7 фунтів поліпшення футів за стандартним РС.

ЕСО 'коробка дозволяє трохи вище вихідного, тому що він може працювати з "конкретного зіставлення", "Рено" Спорт сказав. Це перевага, а також більш швидкого перемикання раз, ймовірно дати ВДГ-обладнана трофей краще прямолінійним продуктивності, хоча на даному етапі тільки 0-62 миль в годину часу для керівництва. Це робить відмітки в 5.7 сек, на десяту швидше, ніж звичайний ручний РС.

Щоб підсилити передню керовану тягу і маневреність трофей, він поставляється в комплекті з іншим додатковим блоком Кубок. Це приносить Торсен механічний диференціал і жорсткішу підвіску, в якій використовується 25% жорсткі амортизатори, 30% більш жорсткі пружини і на 10% жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості.

Посадки алюміній концентратори, які поряд з новими 19 дюймів Херес Легкосплавні диски, загорнуті в шини Бріджстоун Потенца S001, допомагають знизити непідресорені маси для поліпшення рульового управління та роботи підвіски, ще більше підвищує цей трек-готові настройки. Як і додаванням матеріалу двох передніх гальмівних дисків 355 мм в діаметрі.

Ці диски кожен 1.8 кг легше, і стверджував, що ще здатний розсіювати накопичення тепла під час жорсткого використання. Вони працюють з супортами Brembo, пофарбованими в червоний колір.

З 2019 року, компанія Renault Sport запропонує опціонально 19 дюймів Фудзі колеса, які будуть 2кг легше, ніж елементи, Херес і прийти загорнутий у липкою Бріджстоун Потенца S007 шин. Японський виробник шин працював з Рено Спорт, щоб розробити спеціальну версію для цього автомобіля.

Перенесені від стандартної моделі продуктивності Меган-це 4Control всі колеса Рено Спорт система рульового управління, що підвищує гнучкість і покращує стійкість на високих швидкостях.

Трофей отримує нові кріплення сидіння, які сидять водій 20мм ближче до землі. Є також новий додатковий алькантара-криті спортивні сидіння Recaro, які відрізняються від тих, що пропонуються на нормальну ДЗ люк з ще більшою бічною підтримкою.

Гаряча модель Рено Спорт надійде в продаж восени, ймовірно, за ціною від близько 30 000 фунтів стерлінгів. Перші поставки протягом зими.

Хоча непідтверджені, ще більш цілеспрямованої трофей-R версії пояснюється наступним. Що автомобіль буде наслідувати приклад 275 Трофі-Р останнього Меган і угробити його задні сидіння. Це швидше за все виклик на передньопривідний рекорд Нюрбургрінга, в даний час проведені головного суперника Сівік Тип р.

Детальніше

Огляд Рено Меган

Рено Кліо коментар

Renauly огляд Меган РС



Категория: Автоновости