350-мильний діапазон, ?30,000 стартова ціна, швидше за все для початкового рівня Полярна Зірка 2


Опубликованно 18.09.2018 00:27

350-мильний діапазон, ?30,000 стартова ціна, швидше за все для початкового рівня Полярна Зірка 2

Полестар це друга модель, Тесла Модель 3-конкуруючи Полярну зірку 2, в наступному році буде мати ціновий діапазон від ?30 000 до ?50,000, а рівень потужності до 400 л. с. і ряд як високо як 350 км, відповідно головний операційний директор Джонатан Гудман.

Кажу автомобілю на Фестивалі швидкості в Гудвуді, Гудман підтвердив деякі деталі друга модель з нової електрифікованої продуктивності бренду компанія Volvo Polestar.

Мова про те, що 350-мильний діапазон модель початкового рівня, він сказав: "що буду представляти, Нижній, форзац о нашому салоні асортимент і, зараз, вона повинна дати нам стільки доступ до того кінця ЕВ ринку, як нам потрібно."

Полярна Зірка '2' розуміється уважно ставитися до поняття 40.2 показали на початку минулого року, поряд з концепцією 40.1 які були виявлені в продукції від Вольво XC40.

Полестар 1 робить динамічний дебют в Гудвуді

Все, що потрібно знати з ФОС

Полярна зірка використовує фестиваль, щоб показати свої нові Полестар 1 флагманську продуктивність гібридний у Великобританії вперше. Це вже 600 депозити в ?135,000, 592bhp бензин-електричний флагманського купе, яке надійде у Великобританії на початку 2019 року і будуть супроводжуватися Тесла Модель 3-змагатися, все-електричний Полярна Зірка 2 середніх седана, а потім на велику повністю електричний кросовер під назвою Полярна зірка 3.

Він також попередив, що будь-яка державна автомобільна компанія, яка випускає електричний-тільки суб-бренди, побудовані на альтернативній конструкції протягом найближчих кількох років може бути великою помилкою, враховуючи те, якими темпами ринок електромобілів знаходиться в розробці.

"Світовий ринок електричний автомобіль коштував 4 млн одиниць в 2017 році", - пояснив Гудман", але це досить широко очікується, буде коштувати 29 млн. штук до 2025 року. Власники ЕВ приходять з усіх верств суспільства. Так це помилка думати, що автомобіль електричні, ви повинні зробити їх незвичайних або футуристичний. Інші бренди можуть робити це, але, якщо ми дивимося на ринок варто протягом семи років 30mil автомобілів, вона не буде ніші; це буде мейнстрім. Так що ви просто великий красивий автомобіль – не один із великою синьою спалахом збоку."

На відміну від сектантської після цього суперник марка Tesla залучила, Гудман теж хоче Полестар мати доброзичливого ставлення до своїх клієнтів.“Я думаю, що це дуже небезпечно для таких брендів, як наша, щоб сидіти тут і питати 'що наш тип клієнта?", він пішов далі. “Електричні автомобілі буде настільки ж привабливим для молодих керівників, як вони в Лондон пенсіонери. Це новий ринок, і наміри покупки буде змінюватися. Тому ми повинні бути привітні бренд, який не викликає, чи замкнуті, засуджують".

Детальніше

Тесла Модель 3 огляд

Всі новини з Гудвуді

Бос Лексус попереджає ЕВ пуш може бути занадто скоро



Категория: Автоновости