Козир торгової війни є загрозою для споживачів, кажуть європейські автовиробники


Опубликованно 20.09.2018 06:15

Козир торгової війни є загрозою для споживачів, кажуть європейські автовиробники

Провідні європейські автовиробники попередили, що торговельної війни між Сполученими Штатами і Європейським Союзом буде стримувати економічне зростання і споживачів коштують грошей.

Президент США Дональд Трамп пригрозив ввести тарифи до 20% на автомобілі, що ввозяться в країну, і Міністерство торгівлі США веде перевірку, чи є такий імпорт становлять "загрозу національній безпеці". Чиновники ЄС кажуть, що підвищення тарифів буде залишити їх з "немає вибору, окрім як відповісти.

Ягуар питань бос Ленд Ровер свіжий жорсткий вихід Великобританії попередження

США в даний час встановлює тариф у розмірі 2,5% на імпорт автомобілів, порівняно з ЄС 10%. Нещодавно Китай за його імпортного мита з 25% до 15%. Авто Союз, США, корпус, сформований з великих автомобільних фірм, говорить, що 20% - ний тариф на імпорт в ЄС буде додавати в середньому по $5800 (?5000) до ціни європейських автомобілів в країні. Введення таких тарифів може бути надзвичайно проблематичним для автомобіля фірмах, які виробляють глобальні моделі в поодиноких місцях, таких як Volvo. Нещодавно шведська марка представила седан S60 і на своєму новому заводі в Південній Кароліні.

Рослина описується Вольво НДДКР бос Генрик зелений, як "приклад вільної торгівлі".

В ?770 млн, 2,3 м-squarefoot об'єкт є першим Volvo в США, і єдиною виробничою площадкою для S60 і, з 2021 року, на наступний XC90. У планах компанії Volvo близько половини 150,000 моделей, що випускаються щорічно сайт буде експортуватися, в основному в Європу і Китай. Об'єкт також включає в себе центр обробки готових автомобілів Volvo, імпортованих в Сполучені Штати для продажу.

Бос компанії Volvo Хокан Самуельссон попередив, що всіх тарифів доб'єшся, щоб зробити автомобілі більш дорогими. Він додав: “Якщо ми вийдемо з системи, в якій ми маємо великий світової торгівлі ще в 19 столітті, де кожен захищає свої ринки, це не є доброю новиною для багатства націй. Це було б дуже погано, і не тільки для Volvo.

"Зростання економіки протягом останніх 100 років ґрунтується на порівняльних перевагах, що хто-то краще робить одне, так що вони концентруються на цьому, і купити інші речі від когось, хто найкраще його".

Вибираючи виробляти автомобілі в певних місцях, Вольво буде особливо вразливі, якщо тарифи зросли як в США, так і ЄС. Самуельсон заявив, що компанія "не може план" вплив збільшення тарифів, додавши: "Ми плануємо продовжувати, маючи відкриту економіку, побудувавши тут S60 і продавати його в Європу і Китай. Якщо цього не станеться, вам доведеться інвестувати в Європу і Китай з такими типами кузова, а це сотні мільйонів інвестицій.

І хто буде платити, що в кінці? Споживачів".

На відміну від цього, додатковий масштаб Фольксвагена означає, що він може використовувати набагато більше розбивці модель виробництва, при цьому більшість ключових американських автомобілів — Атлас седан, Passat і майбутньої Атлас Крос Спорт — все зроблено на заводі в Чаттануга, штат Теннессі.

З тарифами, виходячи з того, де автомобіль виготовлений, це означає, що фірми будуть ізольовані від тарифу США-ЄС торгову війну.

Незважаючи на це, Генріх Woebcken, бос північноамериканського підрозділу групи VW, сказав: “будь-який тариф не має переможців. Ми виступаємо за вільну торгівлю і відкритість, і ми вважаємо, що зростання світової економіки в значній мірі залежить від вільної і справедливої торгівлі".

Детальніше

Єврокомісар: ми будемо реагувати на нас автоматична торгівля тарифів

ЄС попереджає козир, що підняли тарифи на імпорт автомобілів буде боляче нам

Ягуар питань бос Ленд Ровер свіжий жорсткий вихід Великобританії попередження



Категория: Автоновости