Volkswagen буде використовувати 3D-друк для масового виробництва компонентів


Опубликованно 20.10.2018 17:00

Volkswagen буде використовувати 3D-друк для масового виробництва компонентів

Компанії Volkswagen, HP і GKN Powder Metallurgy розробили нову технологію металевої 3D-друку для серійного виробництва — HP Metal Jet. Презентація нового методу відбулася на Міжнародній виставці технологій виробництва (IMTS) в Чикаго.

Технологія розроблена підрозділом GKN Powder Metallurgy спільно з Volkswagen і виробником принтерів HP. Як стверджують автори, найбільша перевага HP Metal Jet - в п'ятдесят разів більшу продуктивність у порівнянні з іншими методами 3D-друку.

Основою нового методу металевої 3D-друку став принцип, використовуваний в 3D-принтерах для пластику. Шість друкуючих головок оснащені безліччю форсунок. Процес починається з викладення шару металевого порошку. Потім в точно заданих точках наноситься оригінальний зв'язуючий агент, рідкий компонент якого випаровується при запіканні деталі. У раніше розроблених методиках порошок расплавлялся з допомогою лазера. Залишки порошку можуть бути використані повторно.

На відміну від поширених методів 3D-друку, нова технологія може використовуватися не тільки для створення прототипів або тестових образів, але і дозволить розширити варіанти індивідуалізації машин, а також прискорити і спростити процес виготовлення дрібносерійних модифікацій. Клієнти зможуть замовляти індивідуальні приладові панелі, кнопки і перемикачі особливого дизайну.

В наступному році GKN Powder Metallurgy у співпраці з Volkswagen планує створити орієнтовану на виробництво технологічний ланцюжок. На початковому етапі друкувати будуть невеликі компоненти, на яких партнери планують доопрацювати технологію, щоб в найближчі два-три роки почати масове виробництво.

«Найближчим часом цілий автомобіль на 3D-принтері ще не надрукуєш, але кількість і розмір деталей значно зростуть. Наша мета - якомога швидше інтегрувати друковані конструктивні елементи в наступне покоління транспортних засобів. У довгостроковій перспективі ми очікуємо безперервного збільшення розмірів деталей і обсягів виробництва до більш ніж 100 000 одиниць в рік», сказав керівник відділу планування та розвитку технологій Volkswagen д-р Мартін Геде (Martin Goede).



Категория: Автотехника