90-ті роки дорожній тест: придбання і володіння автомобілем змінилося


Опубликованно 01.11.2018 07:21

90-ті роки дорожній тест: придбання і володіння автомобілем змінилося

Точки змащення. Decokes. Топ-UPS карбюратора амортизатор. Якщо ви купили нову машину в будь-який момент, починаючи з 1928 р. і аж до 1970-х років, ви б приймаючи на програму технічного обслуговування, щоб суперничати з більш примхлива діва.

І в той час як витрати майже стільки ж годин, зберігаючи ваш автомобіль як ви за кермом – або платити дилера, щоб зробити це – структурним стрижнем вашої інвестиції буде постійно намагаємося змінити його стан, рішуче так lidsteel обсипаються лусочок іржі.

Керівництво по експлуатації неповнолітнього Морріс з початку 1950-х років дає ключ до шкали і невблаганність потрібен ремонт. В 500 миль, шість рульового механізму мастила потрібно три або чотири удари в пушку. В 1000 миль, коробка передач і задній міст рівень масла необхідно перевіряти, поряд з головний гальмівний циліндр, як амортизатор СУ карбюратора. І карданним валом суглоби потрібно змащувати.

Кожні 3000 км приїхав заміни моторного масла, мастила дистриб'ютор і "Динамо", злегка змастити контакт вимикача коромисло повертатися і перевіряти точки в електричний паливний насос. На додаток до всього цього, ще не було більше на 6000 і 12000 миль. Тому стимулом для водіїв, щоб зробити свої власні ремонт був значний. Там було багато журналів, надання консультацій, і загальне технічне обслуговування автомобіля вечірніх класів.



Категория: Автоновости