Вуглець легше: під шкіру ДКС моно Р


Опубликованно 09.12.2019 08:45

Вуглець легше: під шкіру ДКС моно Р

Зробивши легкий суперкар ще більш легкі є складним завданням, але не більше, ніж при існуючій версії вже важить всього 580kg.

Вага АЦБ 340bhp моно Р, представила на Фестивалі швидкості в Гудвуді в липні, вже відновив ще 25кг всього 555kg. На скорочення ваги було досягнуто в основному за рахунок додавання графена смоли, які використовуються в вуглеволокна, армованого пластику (вуглепластика) структури моно моно Р. Р. кузовні панелі виконані з вуглеволокна, які містять графен, вперше в світі на серійному автомобілі.

Робота почалася з доказ концепції проекту, частково фінансується передових рухових центру Великобританії через нішу мережі автомобіля (НВН), в поєднанні з передовими композитними фахівців Haydale і Pentaxia. Це було в 2016 році, то в минулому році НВН за умови подальшого фінансування проекту до запуску серійного виробництва. Шляхом введення в точності потрібну кількість графена в смолу, кількість вуглеволокна може бути зменшена, в свою чергу, скоротить вага та вартість, збільшення міцності і поліпшення теплозахисних властивостей. Бак виступав в якості технологічних випробувань – і моно-Р народився.

Ніл Бріггс, директор з розвитку продуктів в бак, пояснює: “графен-це 2D молекулярною структурою, ламаючи графіт аж до одного молекулярного шару. Ви можете додати декілька шарів, так що ви можете думати про нього як А4 кільце сполучного сповнена аркушів паперу, крім вас, потрібен електронний мікроскоп, щоб побачити його. Графен поставляється у вигляді порошку, який додається в смолу".



Категория: Автоновости