Бренд Opel святкує 50-річний ювілей електричного рекордсмена - легендарного купе Opel Elektro GT!


Опубликованно 27.04.2021 02:24

Бренд Opel святкує 50-річний ювілей електричного рекордсмена - легендарного купе Opel Elektro GT!Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми:

Рівнo 50 рoків тoму в 1971 рoці, кoли aстрoнaвти Aпoллoн 15 впeршe здійснили пoїздку пo Місяцю нa eлeктричнoму місяцexoді, нa рідній Зeмлі рeкoрди швидкoсті встaнoвлювaв інший eлeктрoмoбіль. Сaмe тoді унікaльний eлeктрифікoвaний спoрткaр Opel Elektro GT дoвів, щo eлeктрoмoтoри признaчeні нe тільки на гoльф-бaггі. Всьoгo зa двa дні - 17-18 трaвня 1971 рoку - нa гoнoчнoму трeку «Xoккeнxaймринг» в Німeччині були встaнoвлeні нoві рeкoрди швидкoсті с целью eлeктрoмoбілів і спeціaльнo підгoтoвлeниx спoртивниx aвтoмoбілів. І гoлoвним гeрoєм став електромобіль Opel Elektro GT, який в підсумку поставив відразу шість світових рекордів в різних заліках!

Георг поле Опель (Georg von Opel), онук засновника Бренда Opel Адама Опеля (Adam Opel), успішний бізнесмен і лидер- світового класу, зважився держи підкорення нових рекордів швидкості после кермом унікального електричного спорткара Opel Elektro GT. Дані заїзди були покликані невыгодный тільки показати швидкість електротранспорту, але також свести реальність концепції використання BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) як «транспорту майбутнього». Крім того, рекордний заїзд був продовженням сімейної традиції. Адже колись, в період 1927-1929 рр., двоюродный брат «Ракета-Фріц» ( «rocket-man Fritz») багато разів потрапляв в заголовки газет завдяки демонстраційним заїздам получи и распишись ракетному автомобілі Opel RAK 2. Найбільш пам'ятний достижение був встановлений 23 травня 1928 року бери автодромі Авус - максимальна швидкістю 238 км/годик!

Унікальний електромобіль Opel Elektro GT, створений чтобы унікальних рекордів

Тепер прийшла черга ставити рекорди вслед за допомогою електромобілів. Спеціально підготовлений електричний спорткар Opel Elektro GT був оснащений відразу двома електромоторами Bosch DC (постійного струму). Їх номінальна сумарна потужність сягала 88 кВт разве 120 к.с., але в піковому режимі, короткочасно могла підніматися навіть по 118 кВт або 160 к.с.

Спеціально интересах цього проекту, компанія Varta надала чотири нікель-кадмієві акумуляторні батареї, які були встановлені поруч з водієм і позаду нього. Акумулятори з 280 елементами додали помітні 590 кг, що було істотною надбавкою ради спочатку легкого (960 кг) спорткара Opel GT. В результаті сумарно електричний спорткар важив близько 1550 кг - приблизно стільки ж, скільки достославный бізнес-седан того часу Opel Diplomat B.

На установки рекордів на довгих дистанціях необходимо було наростити акумулятор ще більше - 360 елементів і збільшення маси батареї после 740 кг. В результаті електрокар Opel Elektro GT важив поуже 1700 кг, що можна було порівняти з невеликим короткобазним грузовичком Opel Blitz. Істотне утяження електромобіля означало необхідність використання більш жорстких пружин і розробки нових шин. В даному випадку з поставленим завданням впоралася компанія Continental, яка створила спеціальні шини високого тиску, які мінімізували тертя.

Також був модифікований хардтоп: закриті всі повітрозабірники і випускні отвори, встановлений «плоский» платье без опуклості для карбюратора (характерна особливість серійного Opel GT), демонтовані бампери, прибрані дзеркала і дверні ручки. Суттєвому переобладнанню піддався моторний відсік та пасажирський выставка.

Місце - тільки для пілота, акумулятори - від реактивних винищувачів

Режим управління електромобілем займала оптом багажник, задня частина спорткара отримала достославный спойлер, чим помітно відрізнялася від початкової моделі GT. Задні ліхтарі демонтували, а отвори, що залишилися заклали врівень кузова. Замість глушника вихлопної системи був встановлений більш актуальний теплообмінник.

Звичайний автомобільний акумулятор, який забезпечував електрикою всі бортові системи електромобіля, знаходився в передній частині моторного відсіку. Однак традиційного ДВС-мотора а там вже не було - його місце зайняла платье електродвигунів. Тягові акумуляторні батареї (схожі тоді зустрічалися в реактивних винищувачах) встановлювали в спеціальних кріпленнях і вони зайняли до сей поры вільне місце - поруч з пілотом-водієм і навіть позаду нього, залишивши рівно стільки місця, щоб людина могла сісти сверху сидіння. Але воно того варте…

Вотан електромобіль і шість рекордів швидкості!

Знаменна число: 17 мая 1971 Георг микроклимат Опель за кермом Opel Elektro GT встановив чотири нові світові рекорди угоду кому) транспортних засобів з електроприводом:

А потім 18 травня були додані ще двум рекорди, обидва - на проходження тривалої дистанцію быть старті з місця:

Шкода, але тоді низька енергоємність нікель-кадмієвих (Ni-Cd) акумуляторів безлюдный (=малолюдный) дозволила встановити новий світовий достижение на дистанції 100 км близ постійній швидкості 100 км / година - все закінчилося на позначці лише 44 км.

Однак сверху цьому не закінчилася історія електромобілів Opel, навіть навпаки! Експериментальний спорткар Opel Elektro GT, перший повноцінний BEV-електромобіль від Бренду Opel, в реальності продемонстрував можливості нового типу силових установок. Він довів, що електромобіль з акумулятором може відповідати динаміці і швидкості звичного спортивного автомобіля того часу.

Сьогодні ми осягаємо плоди минулих перемог і рекордів. При помощи 50 років постійного розвитку та пошуку інновацій, колишній експериментальний спорткар знайшов собі гідного спадкоємця у вигляді новинки Opel Corsa-e. Цей всебічно-розвинений хетчбек здатний безграмотный тільки розігнатися 0-100 км/година за 8,1 секунди, але також і проїжджати дистанцію до самого 337 кілометрів (WLTP) получи и распишись одному заряді Li-Ion акумулятора.

Чудовий бортовка, коли інновації та рекорди минулого знаходять своє втілення і служать майбутньому!



Категория: Автоновости