Астон Мартін ДБС Schaffhausen: витоків стайлінгу перед неминучим розкрити


Опубликованно 24.06.2018 17:39

Астон Мартін ДБС Schaffhausen: витоків стайлінгу перед неминучим розкрити

Перед оформлення майбутньої Астон Мартін ДБС адаптація протікала на соціальних ЗМІ напередодні його розкрити в найближчі тижні.

Феррарі 812 Надшвидкий суперником був помічений в прототипної формі багато разів раніше, поступово скидає свою маскування, щоб виявити укладання різні, що на DB11.

Гладкий задні ліхтарі відрізняються від тих, на DB11 і Vantage, чотирьохядерні вихлопні труби і гостріше, більш агресивний передній кінець укладання також видно на розвиток автомобіля.

Як підтвердили попередні кадри випробування, ДБС Schaffhausen також з'являться версії кабріолет, який, схоже, став швидким відкидним верхом бренду ще. Наступним купе в червні, ДБС Воланте Шаффхаузен, який тільки що був покритий плямами, тестуючи в перший раз, надійде на початку 2019 року для створення пари високопродуктивних наступників нинішнього перемогти і перемагають на даний момент.

Харчування для ДБС Schaffhausen прийде значно поліпшена версія DB11 це турбований 5.2-літровий V12. Поточна перемогти за використовує 6.0-літровий агрегат V12 з 595bhp, припускаючи, що ДЕЦИБЕЛИ Schaffhausen посилений блок може запропонувати в надлишку 700bhp ст.

Відповідно до Schaffhausen ім'я, яке в історії було тільки для високопродуктивних бізнес, ДБС Schaffhausen буде відходити від розкоші, орієнтованих vanquish і її нинішніх суперників, таких як Бентлі Континенталь ГТ, щоб конкурувати з належним виконанням таких моделей, як 789bhp Феррарі 812 Надшвидкий.

Астон Мартін ДБС підтверджує назву superleggera перемогти заміни

Бос компанії Енді Палмер заявив, що його наміри щодо цього складніше перемогти наступника автомобілю минулого року, разом з підтвердженням, що конвертована версія буде слідувати.

Зовсім недавно, Астон головний креативний директор Марек Райхман підкреслив ДБС Schaffhausen потенціал, заявивши, що бренд "розсунув межі продуктивності та дизайну, щоб надати цій машині особливий характер, і переконайтеся, що він гідний спадщини та вага, що це ім'я несе".

На початку мули для ДБС Шаффхаузен, охарактеризував як "чертовски хороший" Палмером, були засновані на DB11, тому що конструкція автомобіля являє собою оновлений варіант цього автомобіля (а також новий V8 Vantage і все). Палмер вже підкреслена технологічність нової структури, розповідає Autocar повідомив, що кожен автомобіль, який вона плодить допомагає Астон сарай "сприйняття старої техніки, старих платформах і питання про те, чи можна вижити в якості незалежного виробника".

Хоча вам поділитися деякими деталями зі своїми братами і сестрами, складніше зосередитися ДЕЦИБЕЛИ Schaffhausen було ясно навіть на самих ранніх етапах розвитку. Мули були оснащені великими аеродинамічних частин, натякаючи на високу притискну силу, яка буде вироблятися на готової моделі.

Тепер, що тест машини-у власній кузова були помічені, зрозуміло, що ДБС Schaffhausen буде мати великі фари і більше мускулиста задня частина, ніж його брати і сестри. Автомобіль з'явиться на розі з меншим креном кузова, вказуючи на твердій налаштування шасі.

ДЕЦИБЕЛИ superleggera є частиною великої наступальної продукт для Aston. Британська марка буде також запустити в dbx не позашляховик в 2019 році, буде побудований на Астон нового заводу в Санкт-Атан, Уельс. Крім того, з'являться дві моделі Лагонда. Першим буде седан, передбачених новою концепцією бачення Лагонда, у 2021 році і буде супроводжуватися позашляховик, щоб конкурувати з Bentley bentayga може у 2022 році.

Астон планує випустити середньомоторний конкурента для Ferrari 488 gtb і McLaren в 720s в 2021. Автомобіль, який буде успадковувати перемогти ім'я, був підписаний від виробництва і використання нової трансмісії.

Нові автомобілі будуть сидіти під модель ореолу бренду, гіперкар Валькірія.

Додаткова звітність Сем Шихан

Пов'язані історії

Астон Мартін Ваніш коментар

Феррарі 812 Надшвидкий коментар

Астон Мартін Vantage коментар



Категория: Автоновости