Астон Мартін Vantage проти Порше 911 проти Макларен 570s: потрійний тест


Опубликованно 05.07.2018 03:36

Астон Мартін Vantage проти Порше 911 проти Макларен 570s: потрійний тест

Не супер-спортивний автомобіль насправді існує? Це дійсно річ?

Провівши пару днів за кермом три нові машини зібралися під цим прапором, у мене є сумніви. Супер-спортивний автомобіль може бути плодом уяви автопром, я вважаю, або розумний трохи прибутку генеруючих спритність рук, швидше за все.

Іноді групові тести, як це. Ви збираєте разом три нові машини, які поділяють широко поширена точка ціна і місії і ви плануєте знайти їм подібні; але за кермом їх спина до спини на відстані тільки робить вас більш обізнані про те, як вони відрізняються. Скільки відокремлює їх не тільки з точки зору мотиву характер та динамічне поводження, але і як різні причини, ви їх купуєте і способів їх будемо використовувати. І тому, коли ви намагаєтеся змусити програвач 540c Макларен, Порше 911 Каррера ГТС і нові Астон Мартін Vantage в корзину. Вони навідріз відмовляються ділитися.

Це може здатися дивним припустити, що одним з найважливіших ніш зростання в цілому по ринку продуктивність машини може бути уявним один; супер - спортивні автомобілі продаються непогано за останнє десятиліття або близько того, в кінці кінців.

Сегмент був хвацько вперше на Порше ще в 1970-е роки, і хоча зараз автомобілі настільки різні, як Ауді R8 і Honda NSX і Ніссан ГТ-р, він все ще відома як '911 Турбо' клас із-за цього автомобіля неабиякою популярністю.

Ключовим способом реалізації вайсахе повернувся, коли було багато клієнтів, які хотіли щось краще, ніж 911, щоб використовувати точно так само, як 911. Справа в тому, що після 43 років спроб, багато хто скаже, що Porsche не вдалося зробити автомобіль він мав намір. Турбо це звичайно швидше 911, зрештою – але не було явно кращого спортивного автомобіля?

Тепер, як повний привід і турбований крутний момент широко доступні в усьому діапазоні 911, відповідь на це питання здається мені більш спірним, ніж коли-небудь. Що, втім, лише одна з причин, я використовую у виправдання того, що Ви не будете читати про Порше 911 Турбо за цей тест.

Буває і так, що Порше ГБ не має Турбо-демонстратора на даний момент – і, крім того, що Астон Мартін вибрав в якості критерію 911 Каррера ГТС при розробці нового Vantage. Так от і ми, представляючи це життєво новий Aston пару автомобілів, які можна вважати принциповими суперниками для нього на найближчі кілька років – одна з яких можна навіть описати як становлення. Або, з деякими застереженнями, може навіть не описати як основного конкурента на всіх.

В останні роки я бачив більше шасі інженери, ніж я можу згадати просто кивати з розумним виглядом і посмішкою в тихому захваті, коли ГТС спливе в розмові. Досить сказати, залишаючи більш спеціалізовані ГТ3 зручно з одного боку, якщо ви дозволите, я вважаю, що задній привід, механічна, розумно обладнана ГТС буде 911 в якості найкращого поточного порода для його звернення водія до більшості з нас пощастило мати керований 911с досить широко.

І розважливо кухня-це що тут у нас: стандарт знизив спортивних пружин, що розширена задня колія, МСПД адаптивні амортизатори, блок діфф feelsome сталь гальма і 20-дюймові Турбо-ті колеса – з чотирьох коліс і рульового управління Porsche динамічного контролю шасі активні стабілізатори поперечної стійкості в комплекті.

Беручи 911 в якості опорного спортивного автомобіля вибір, то, це цікаво спостерігати, перш ніж ми заглибимося в деталі їх досвіду водіння, рівно як і Vantage і програвач 540c може вважатися перевершує її по специфікаціям і припаркувався біля бордюру. Тому що, для початку, супер-спортивні автомобілі повинні бути супер, чи не так? І, різними способами, як програвач 540c і Vantage certainlyto бути саме таким.

У них є влада і покриті темпами. Переважний пропонує 10% більше кінських сил, ніж 911, програвач 540c 25% більше. Це не здивує вас, щоб дізнатися, який автомобіль є самим швидким - розгін на папері. Але на всі важливі крутного моменту до ваги, це насправді Астон у верхній частині купи. Навіть якщо ви консервативні з вашими оцінку цій машині правда Споряджена маса (Астон тільки лапки 'мінімальний сухий вага з полегшених варіантів у своєму прес-матеріал), Ви б поставили машину на півночі 300lb кулькового футів за тонну, у той час як Porsche пропонує 280 і McLaren 275.

Астон Мартін теж "супер" - бажано, звичайно. У досить стриманій гамі і навіть з урахуванням агресивного стилю передньої частини автомобіля, яка рідко приваблює повагу, це домінуюча присутність в авто парк, який також містить порошок синій програвач 540c і сірий 911. Люди помічають спочатку Vantage і тягнуться до неї. Що це абсолютно нова модель введення тут явно грає свою роль в тому, що видимість переваги, але він говорив мені, що один конкретний перехожий, який поцікавився у всіх трьох автомобілів навіть оком не моргнув, коли говорив вигідною фунтів 121,000 ціну. "Схоже, гроші", - сказав він. Хороша точка зору.

Я думаю, що він поступився б, якщо штовхнув, що у Макларена теж, але програвач 540c має середньомоторний чистота виконання і екзотичні вуглеволокна в будівництві в якості резервного, коли справа доходить до виправдовуючи свою ціну. Обидві ці речі дуже "супер". Цікаво, що в McLaren з вуглеволокна ванна не досягнення більшої ваги для автомобіля. Це тільки 4кг легше, ніж 911 за твердженнями виробника. Це, звичайно, не є надійним показником, як досвід водіння у McLaren буде порівняти з Порше, хоча, на яких ми прийдемо пізніше.

Але давайте почнемо з Астон булькаючий V8, і тому, що крім візуальних наявність автомобіля, це додає ще один шар Вау-фактор. Vantage-це звучить чудово: більш пустотливе, більш грізно і навіть більш характерним, ніж 911 (не на короткий Соник звернення). На дорозі, я б сказав, що стоункинг слово красиво покриває її. І тому перевага має хот - род чарівності, щоб заощадити, якщо це не було небагато образу прекрасну роботу Гейдон зробив на машині це підвіска, але двигун як і раніше несе повну відповідальність за більшу частину з автомобіля водієві оскаржити. Відкривши її, де можна, звикання лікування.

Астон у V8 теж не подобається – як я можу поставити це – розлючена зграя гігантських пневмо-роботів оси з майбутнього; не на будь-якій швидкості. Вже минуло більше п'яти років відтоді, як я вперше почув Макларен Рікардо споруди турбо двигуна V8, і я все ще не можу досить покласти палець на те, що це звучить як. Гігантський робот оси може бути ближче мені, для тих, хто ніколи не чув. Це звучить на відміну від будь-якої іншої В8 ви everhear, і не вистачає якихось woofling тепло Астон двигуна.

Але тоді порівняння не зовсім справедливо, оскільки позиції в V8 має маси, крутного моменту і багатство, які ви очікували б з переднім розташуванням двигуна спортивного GT, яка, в тему ми будемо розвивати, що перевага насправді. Макларен в V8 коротше на багатство, але потім вже більш - площа циліндра, злегка гострі і драматичні потужності і оборотів на дальній стороні 8000об / хв. Все що ви очікуєте від двигуна в середньомоторний суперкар, який є те, що Макларен насправді. Обидва двигуна V8, коротше, дуже добре підходить до машин, вони знаходяться в не дуже схоже на інших.

А де конкретно квартира в Порше шість вистачить, а потім? Ну, це робить для ПАРЄ це передбачувано набагато менше кулака - whiteningly швидше, чим вище 5000об / хв у Макларена, і у нього немає середнього класу потужністю Астон АМГ В8. І ще, чомусь, він проводить свої власні. Він має кращу реакцію і більш збалансований і лінійної видачі потужності, ніж двигуни V8. Він тягне з задоволенням і обороти дуже красиво і справді, останнім часом добре за 7000об / хв, коли Астон V8 має час. Це доступно підключили до прекрасної механічною коробкою передач. І він як і раніше звучить здорово: колючі, зайнятий, гладкою і дуже особливе.

На обробці, вони просто відрізнялися один від одного, як ви могли б очікувати відносно компактний задньомоторний спортивний автомобіль, середньомоторний суперкар і з переднім розташуванням двигуна спортивного GT, який, трапляється, що претендують на гроші тих же клієнтів. Макларен відчуває легкий і стискає сильніше всього; воно виявляється найбільш гостро і є найбільш захоплюючою, коли дорога і умови не просто так. І тільки сідаючи в машину пробуджують апетит до того, що гряде.

Хоча сидіння зручні, вони посаджені низько і стаціонарний, будучи складніше потрапити, ніж у Порше або Астон. Як тільки ви всередині, ви відчуваєте, як ніби ваші стегна так близько, як вони могли потрапити в яблучко у слід автомобіля, вимагає перемикання на центральне положення водіння. Органи управління зручно розташовані, з рульовим колесом досить вертикальної орієнтації і близько до грудей, щоб відчувати, як він прийшов прямо з гоночного прототипу.

І, Боже, що рульове управління добре: важкий, але так feelsome. Просто чарівно. Бог Уокінгу для наклеювання з гідравлічною допомоги.

Якщо б ми провели цей порівняльний тест, принаймні, частково на ланцюгу або виключно в сухих умовах, я насмілюся сказати, що це було б важко заперечити програвач 540c відвертою виграти неймовірну безпосередність свого рульового відповіді, саме поворотні маневреність шасі і майже ідеальної рівності свого органу управління, можливо, заслуговують. Але цей тест був проведений на дорогах – тільки дуже швидкоплинно широкий і ідилічною, але набагато частіше, вузький, опуклий, нерівний, напружений, вибоїнах і вологим (звучить знайомо?), де твердо шасі автомобіля іноді доводиться докладати багато зусиль для гарантованого утримання на дорозі, і де його підвіски іноді не вистачає на поїздки необхідні, щоб успішно працювати з великими, різких вторгнень.

Є тонкий промінь світла тут, іншими словами, для більш м'якою підвіскою, більш вузькі, більш удар - поступливий Б-дорожньо-готовий 911 і зору, щоб засунути їх зухвалий через ніс. І найдивніше для мене полягає в тому, що стосовно дорожнього руху тільки пам'ятайте – як пробитися через неї. Порш і Астон Мартін-автомобілі, я б задоволення від водіння більше, при нормальній швидкості і на щоденній основі, ніж McLaren, хоч і з різних причин.

У той час як програвач 540c-це фантастика в кращому випадку, це не збагачують повсякденне миль стільки, скільки будь-який з його суперників. І якщо б це було моє, я б не використовувати його так само, як будь-який з інших, не для будь-якої подорожі за участю особливо вузький B-дороги, багатоповерхової парковки, автомагістралі платній стенді або на вуличній стоянці на жвавій вулиці. Не зрозумійте мене неправильно, я люблю суперкари; я просто не хочу їздити кожен день.

Перевага, з іншого боку, робить 'збагачення' дуже добре. Але ви можете сказати, що це благословенний з шасі налаштованих людей, які вважають його набагато більш серйозний автомобіль для водія, ніж його попередник, тому що він не задоволений грати поступливий, неквапливий ГТ весь час. Він зробить це просто відмінно, спортивний режим набраних в підвісці і трансмісії. Але для мене автомобіль-це в кращому вигляді в режимі Sport+, коли близькість і вміння його контролювати поїздку і дрібно достовірність і відчутність свого керівного вельми вражає.

Переважний баланс на поворотах і занадто врівноваженість, але він відчуває себе трохи важким і він любить гладку поверхню. Це рідко більше задоволення, ніж коли тече через швидкі повороти, де ви можете відчувати, що задні колеса штовхають масу передньої частини навколо, як підвісний мотор на катер. Що він не має справи з більш жорсткими, більш вибоїстій дороги, а також це пов'язано з кількома чинниками: задній міст з поперечної жорсткості набрані в неї, що стає трохи збудженим, коли шишки впливати тільки на одній стороні автомобіля; тіло, яке все ще широко і не блискуче легко бачити, навіть якщо це найменший Астон, і шасі, яке працює контакт патчів важко, але не спілкуватися занепадання зчеплення рівень майже так само ясно, як це може.

Активний задній диференціал висоти можуть зробити машину кинути деякі дійсно дикі форми на низьких швидкостях, від Т-подібні перехрестя і навколо порожніх каруселей, якщо ви відчуваєте себе як хуліган, і його витівки можуть бути дуже забавним. Але вони не замінять щирої делікатністю обігу.

Делікатес є жорсткий якості, щоб знайти в сучасних спортивних автомобілів, але не неможливо. Це залежить від компромісів: тільки правильне кількість енергії, зчеплення, вага, Розмір, органу управління та обробки відповіді, але не подрібнювати занадто багато якого-небудь одного з них.Наш переможець, звичайно, є. Для повсякденного реального світу, реальної дорожньої застосування, 911 Каррера GTS-це солодке місце – остаточне статті – і все спортивний автомобіль з якою-небудь сенс ніколи не хочу. Він може бути повністю поглинаючи при швидкостях руху в дорозі більше, ніж ви можете розраховувати на ваші пальці, і без будь-якої грубості або накладення на диск.

Його звернення може бути грайливим і регульований в місцях, де ви просто не ризикувати ані її противників. Його двигун показує, що лінійність, діапазон і справа набагато більше, ніж героїчні кількість відвертих удар майже ніколи не вдається розгорнути. І його підвіска дозволяє тілу рухатися навколо небагато – по вертикалі, по купинах, і завальцювання трохи в поворотах, але тільки достатньо, щоб зробити його обробку почувати себе все краще, тому що ви можете оцінити на відмінно, скільки залишилося шасі, щоб дати.

ГТС відчуває себе добре-розміру на дорогу. Навіть після стількох десятиліть і так багато змін і швидкого зростання, ви просто не турбуватися про його ширині, як ви робите трохи Астон, і в McLaren. Ви можете бачити з цього, носити речі в ньому, буде використовувати його для поїздок, які Ви не інші, і раді б залишити це в місцях, Ви не інші. У 911 GTS буде також не пастка ви платній автостраді стенд, на якому ви вже задрали досить близько, щоб спробувати дійти до 'отримання' кнопку, не відкриваючи двері, тільки щоб виявити, що Ви не зможете прийти, зрештою – і, завдяки власної дурної амбіції, Ви не зможете відкрити двері. Деякі суперкари це зробити, очевидно. В наш час, деякі супер-спортивних автомобілів робити це занадто.

Не всі вони, розумом. І це тільки одна з багатьох причин, з мокрим пару днів по дорозі в британський весна, новий Астон Мартін Vantage була практичність, характер, багатство і динамізм проводжати виклик Макларен програвач 540c. Стрибок Астон прийняв цілком ясно набагато більше, ніж AMG двигун і агресивний зовнішній вигляд, а ми будемо розбиратися більш докладно в найближчі тижні.

Що огляду не зробив, про це свідчить, принаймні, змінити дурью не тільки одним з найбільших версій того, що продовжує бути одним з найбільших спортивних автомобілів в світі: 911 Каррера ГТС. Може бути, це не "супер" як Турбо – але мудрий чоловік волів би "краще", чи не так?

Як буде вигідною розвиватися?

Інсайдери в компанії вже підтвердили, що Vantage з тієї ж семиступінчастою механічною коробкою передач знайшли в автомобіль прийде в свій час, і що родстер буде доданий в асортимент шоу-руму перш ніж занадто довго. Історія вчить нас очікувати V8 від S версії з трохи більше потужності і призначення, ніж стандартний 503bhp машині занадто – і дали Гейдон прецедент зі спеціальними виданнями, можливо, ще більш потужних N-префікс V8 в свій час уздовж лінії старого N430.

Але це те, що Гейдон буде робити, щоб домогтися успіху хвалена GT8 і GT12 високопродуктивні версії автомобілів, які зацікавлять багатьох любителів – і точно, як його АМР та АМР про суб-брендів дозволить перевести на автомобілів. Використовуючи те, що сталося з DB11 спектр як керівництво, цілком ймовірно, що наглядова АМР буде досить прямою заміною для старих Vantage і V12 об'ємом з прийняттям фірма Твін-турбо двигун V12 в мелодію меншою, ніж та, в якій він буде влада нещодавно оголосили ДБС Шаффхаузен, але ще, ймовірно, складе більше 600 к. с..

Трек-тільки АМР Pro версія може, звичайно, піти ще далі, але якщо це так, він, ймовірно, буде у вкрай малих кількостях і до кінця життя автомобіля.

1-й - Порше 911: корисна, тактильні, грайлива і захоплююча поїздка. Чого йому не вистачає у відвертій темп або якість візуальних зірки він більш ніж компенсує на дорозі

2-й - Астон Мартін Vantage: ще більш спортивним, ніж GT і спортивний автомобіль, але автомобіль для водія. Швидко, захоплююче, збагачуючи і вольовою

3-й - Макларен 570S: справжній суперкар серед простих смертних. Не Excel на мокрих дорогах; буде дивувати іншим

П'ять класичних використовували переваги для вашого списку відра:

В DB2 1950 зору: перша і одна з найбільш рідкісних, він узяв його 2,6-літровий двигун з lagonda та укладання від Френка Філі. Є автомобілі, теж на літо позує. Ви будете платити ?250к.

ДБ4 зору, 1961: можливо, найкрасивіша в цьому положенні. Db4 був красивий і легкий GT в своєму власному праві, але Переважний додані нові карбюратори та переглянуті головки циліндрів. Тепер 500к.

Побачити використані Астон Мартін переваги на PistonHeads

Перевага V8, 1977: самий буч зору. Сутенер її з налаштованим двигуном, деякі спойлери і додаткові фари, і в результаті, можливо, кінцевою британський автомобіль м'язи. Твоє за $ 300к.

Віраж зору, 1993: ширше і нижче, ніж стандартний автомобіль, з двома нагнітачами додані до цього знайомому 5.3 V8, це було досить тяги до 186 миль у годину і 0-60 миль / год за 4,6 сек. Ціна: ?200к.

DB7 Vantage з 1999: у 1999 році у нас був штурм 420bhp 5.9-літровий V12 Вантаж у версії DB7, і тепер тільки ?40к отримує хорошого. Там теж були 100 Загаття працездатних версій.

Детальніше

Астон Мартін Vantage коментар

Коментар Макларен 570S

Огляд Порше 911



Категория: Автоновости